Rasa Itu

10.9K 157 3
                                    

"Adek.jom..bus dh smpai" kata akak ku. Minggu balik kg.. huhuuhu..
Mmg suka la balik kg..xperlu pkir ttg skolah..nk urus asrama..
Lg sadis. Aku tercalon jd pengawas asrama Orkid. Damnn!!. Ni semua K.A punya pasal.. mentang2 aku ni ada keistimewaan.. yela muka bitch. Mmg bajet la utk jd akak pgawas yg garang n tegas.. tp aku hurm.. layan je la. Calon jerr pun..

"Anak mama ni...bgnla..tlg mama masak hr ni ye syg.."dpt rs klembutan kucupn dr mama ku syg..😊 aku dgn mama mmg rapat. Anak manja dia katakn. No wonder akak aku sllu mgalah.. 😂😂😂😂

"Mama......love u.Muahhh " kat pipi yg bulat mcm pipi ku.

4.00pm Sabtu

"Nk p mancing sat ye mama." Seronok aih balik kg. Jumpa geng kaki pncing. Ala..mancing sungai je. Aku mmg bkwn ngn jantan. X heran aku ni boyish sikit. Jenuh pncing.. hurm teringat pla kejadian smlm kat kolam mandi asrama. Ada K.A pla kat situ... tgh cuci baju..cadar...sarung bantal.kasut..stoking..opss nmpk pakaian dlm nya. Aku yg tgh mandi bkemban pun tgugat.. tpksa mandi pakai kain batik oii sbb asrama.

Dia pun satu knp hr ni muncul mandi kat kolam mandi ni.. Kat asrama ni. Bilik mandi ada 3 je dan 4 bilik air..
So bilik mandi mmg diutamakn utk mrka yg brgelar "pengawas". Mklmla byk tugas ...

But sbnrnya kan masa kes kat kolam mandi tu. I got ..her eyes caught on me. Dia pun perhatikn aku gak. Cm main mata pulok. Ahhh kena panahan mata ... aku archer ek ke dia arrow..

"Oiiiiii ikan tu.. oiii. Ko berangan pasaipa Adek..." parppppppp satu pukulan kat kepala aku dr Qilah. Dia ni tomboy sejati. Dia sorg la pgl aku Adek.

"Kuang asm ko setan..!!!" Sikit lg aku nk jth sungai.. nsb baik ikan haruan ni x tlepas.. dpt gak bawa hasil balik umah. Kalo x..mbebel mama.

" Adek. Ko ok ke.? Tmenung ke mancing? Ke dh ada buah hati pgarang jtg sjk masuk asrama ni.."

"Biasala Adek.. hensem kot..mesti dpt surat layang byk. Xkn xda budak2 junior yg minat..." jwb Along tjerit2  dr kiri ku. Ala..jarak mancing.. tau kot korg yg prnh mancing.

"Xda apa la.."jwb ku smbil mkn megi kari mentah..Tp still aku teringat si K.A tu. Aishhh. Aku dh gila ke fikir perasaan yg x shrusnya wujud ni. Ada ke ptt aku try dia.. perempuan kut.. aku pun perempuan. Tp dia .. dia bt aku rs lain. Tiap kali pndg dia.. tiap kali aku g coway...tiap kali aku nk g bilik study room... tiap kali aku g dwn mkn... mmg aku akn tcri2 kelibat dia. Nmpk dr jauh pun dh ok ... perghhh smpai mcm tu aku rasa. Xkan aku suka dia smpai rs bgtu kan..

--------------------------K.A-------------------------

Dh knp budak ni bole tbba mandi kat sini time ni? Biasanya xda pun.
Comel nya adek Aisyah pakai kain batik detik hatiku..putih melepak..
Atas bwh.. aku mengamati tubuhnya..ishh ke situ pla fikiran ku.. ada boobs jg walaupun boyish. Hihi. Cute. Aishhh. Kalo dia ni laki..mmg aku dh tackle jd bf. Tp bgetar jg jtgku walaupun dia perempuan. Xkan kut...
Ni yg best air kolam penuh..sng nk cuci baju. Suka hati i je curah2 air ni. Huh. But she still over there.. asal aku asyik nk tgok budak ni... haihh.

"Ya Allah...jauhknla rasa itu......."..





Senior.Aku Jatuh CintaWhere stories live. Discover now