Nikmat KFC

15.4K 128 11
                                    

"Knp dingin je awk ni Amelia?"

Aku mnyoal Amelia yg muka semasam cuka. Kalah pekasam ikan mak aku kat kampung. Pintu pagar asrama dh ku kunci. Aku cuba mnarik lengannya tp dtepisnya kembali.

"Kalau ya pun marahkan sy.. jgnla dingin mcm ni. Tlg bgtau sy Amelia."

" Hmmmm. Sebenarnya apa hubungan awk dgn Iwan ?" Akhirnya Amelia bersuara. Rupanya cemburu. Iwan telah lama memendam rasa pd Siti Maria. Bungkusan hadiah yang ku bawa milik Siti Maria. Aku tersenyum memandang reaksi dan wajah cemburu Amelia. Oh.. budak comel pandai cemburu. Hatiku semakin kuat semakin syg pd budak comel ni. Aku mencuit hidung Amelia.

"Cemburu ke?"

Amelia masih mendiamkan diri. Kakinya mguis2 tanah..tgnya mgaru kpala yg tak gatal. Matanya memandang ke lain arah. Aku mncium pipinya. Dr sebelah kiri ke sebelah kanan. Aku mgusiknya lagi.. aku mncuit manja hidung dn bibirnya aku sentuh lembut dgn ibu jariku... aku mengajaknya k blkg asrama. Tangannya ku capai..perlahan2 kami bjalan blkg asrama. Mujur waktu tu student tgh bkumpul untuk prjumpaan asrama dlm bilik masing2.

"Syg cmburu eh"? Aku memeluknya erat.Rindu. Aku mendekatkn bibir ku pd bibirnya. Jari jemarinya ku genggam erat...

" Amelia.. Iwan tu buah hati Siti Maria. Hadiah utk Siti Maria ye sygku...." Terus anak matanya beralih mncari pandanganku. Dasar cemburu detik hatiku yg separuh gila kerana sygkn budak comel ni. Dia mberikan senyuman yang x mungkin aku lupa. Senyuman yg nakal mampu membuat hati aku bdebar dgn kencang.

"Hehehehe..,sory" Aku tgelak kecil mendengar pengakuan budak comel ni. Boleh dia tersengih2. Dia memberikan aku satu ciuman yg padu... pergh nikmat x terkata. Hanya kami berdua. Aku sgt suka ciuman Amelia. Hanya 5 minit. Bibirku masih lagi bersatu dgn bibirnya. Sukar utk melepaskan apalagi bila rindu ni. Rangkulan lengannya pd pinggangku yang kemas.. mbuat aku semakin ternoda..tergoda... sengaja budak comel ni memasukkan jarinya dlm bajuku. Meraba2 payudaraku. Bibirku mmg melekat dgn bibirnya. Sukanya dia mgulum lidahku dn mhisap bibir bawahku. Aku layan..
5 MINIT terasa bgtu cepat.. bole hilang arah aku bila bersama Amelia.

"Ameliaaaaaaaaa!!!! "  Jeritan suara Amira kedengaran. Mencari ahli bilik la tu. Hahaha. Aku sbgai ketua asrama yg mybbkn Amelia kena sound. Kami berdua memandang satu sama lain dan ketawa lucu. Ya la ..orang dcari bersama K.A. Bibirku lagi sekali dkucup pantas. Terus Amelia berlari sepantasnya naik tangga mnuju ke bilik.

"I love you..." Aku mnunjukkan simbol 143  dgn jariku dn mulutku mgucapkn pd Amelia saat dia mnoleh ke blkg. Hatiku semakin syg pdnya. Jampi.😈😂

"Ehemmmm. Iwan bg." Aku mgusik Siti Maria. Mula la dia tersenyum.. tersipu malu. Teringat kejadian 5 min. Mahu saja aku mengajak Amelia masuk bilik tp apakan daya... bilik ni bilik kongsi. Nk buat projek kang kantoi.

------------------------Amelia---------------------

Haishhh bole pla aku cemburu buta. Ini semua gara2 Nurul Adrianna. Kerana hati aku juga gila. Syg kot kat K.A ni. Gila kau x syg. Hari2 merindu. Dh angau. Nk berduaan memang la xleh... sekolah dan asrama. Curi2 ♡ kissing adalah. Nak lebih tu... tgu mlm... bilik study la jadi port kami berdua buat projek. Mnlempiaskan nafsu buas bila ingin bersama. Ahhhh. Nikmat!

"Maafkan sy...Lambat... sy temankan Kak Nurul Adrianna kunci pagar td" 

Aku menjual nama K.A. Memmmeeee la ...memang la xda yg nk marah... yg cemburu ada la. Aku kan adek ksygn kata mereka.  Hahahahaha. Dasar budak nakal bisik Amira padaku. Aku mnarik rambutnya. Padan muka kena suruh jerit nama aku. Nasib la akak aku dr seberang xdengar😂 suara Amira mcm kartun.

Jam tgnku mnunjukkan 11.37 mlm. Baru lepas 15 min hbis pjmpaan asrama. Lapar. Malam ni x tdo pla dgn buah hati. Aku rindu bau katil ku ni. Seminggu sekali je aku tdo sini..  ahli2 bilik ni pun aku x kenal sgt. Nampak sgt aku ni chipsmore.

Senior.Aku Jatuh CintaWhere stories live. Discover now