Sorry buat reader sekalian lama menunggu update. Yalah kan, tidak semua kisah cinta antara aku dan Nurul Adrianna ini dapat tertulis sini. Setiap kisah cinta ada manis dan pahitnya. Nak ingat balik kisah cinta itu ... fuhh.. berangan dulu pun ada. Senyum ..dan kadang-kadang merasa juga kesakitan itu tapi think positif guys. Semua dah jadi kenangan lalu. And that past memo absolutely can be your written memory,i guess. Dont be sad.... di dunia ini penuh dengan manusia penyayang. Percayalah. Ketetapan pada soal agama aku memang tak nak sentuh kat sini sebab very sensitive for PLU. 😊err Not at all rasa begitu but that reality. Hidden love. Secret love. Skandal. Open relationship. Im not going to label this relationship because yang penting adalah Soal Hati. Bunyi seperti aku seorang yang egois kan. Kenapa rasa itu wujud antara kita? And what is love for you then? Indeed..i need love in my life. "Love" dah macam attention seeker. Siutttt..😂
Kadang-kadang seseorang itu hadir dalam hidup kau bukan sahaja kan.. sama ada kau nak or dia nak.. pokok takkan bergoyang tiada angin lalu. Dua-dua nak ...naaa lagi bagus. Sebab hati bukannya bole dipaksa. Hati ini perlu kena didik. Kau kena ajar hati kau sendiri baru ajar or ngorat or cairkan hati buah hati kau tu. Jarang manusia kat dunia ni ajar kita macam mana untuk mendidik hati bila terluka..bila ditinggalkan.bila kau kesakitan..bila kau terluka... yang hanya mereka tau. Hati untuk dicintai dan mencintai. Sungguh hebat kan kita yang memiliki hati ini. So... hargailah pasangan anda ya. Tanyalah ...."hati awak apa kabar hari ini?" Mana tau jatuh cinta lagi dalam sampai tak jumpa lubuk hati.. tapi terjumpa satu senyuman yang kau tak boleh lupa. Cehh. Pickup line sekarang!!!!
......... sambung kissing scene
"Baby. "
"Ya sayang."
"Saya suka cium bibir awak ni. "Dia menyentuh bibirku dengan matanya yang redup. Aku apa lagi cair kat situ terus.. haih. Nurul Adrianna. Kenapa kau yang mengusik jiwa aku begini? Kenapa kau membuat hatiku ini berdebar-debar.. nak pandang ke tak.. mata dia melekat tengok. Aku dah macam budak kecik baru dapat ais krim harga 15 sen. Hahaha. Korang tau ke aiskrim tu? Yang lahir zaman main ketingting baling batu tau la.
"Lajunya jantung berdegup ni. Are you okay my dear? "
Dia bole pula berlakon acah-acah doktor. Dia membenamkan kepalanya atas dadaku. Alamak. Teruk sangat aku punya jantung mengepam ni. Rasa aku sesak nafas. Ya lah , aku tak sangka Nurul Adrianna ini pandai bergurau manja begitu. I think that sweet with her smiley eyes right now. Aku bole rasa dia sangat sayangkan aku dan menerima aku seadanya. Aku apa adanya. Balik dari kampung tak bawa sesuatu pun. Datang bililk dia. Makan. Cuddle. Tak boleh aku bayangkan jika suatu hari nanti dia dilukai dan terluka. Semua dari aku.
Dan aku terus merenung ke dalam anak matanya saat dia meletakkan kepalanya di atas pehaku. Aku tersenyum dan hati masih lagi membara ni. Berdebar. Nak terkam pun ada. Hehehe. Tangan dia pula bermain di telingaku..mulutku..apa lagi gigitla dah jari main bibir. Nurul Adrianna tengah mengawan.
Mmmmmmuahhhhhhhh.. one kiss singgah dari bibirku kat atas dahi Nurul Adrianna. Serius aku jatuh cinta kat K.A. Aku membelai rambutnya. Ku amati wajahnya..sesekali ku selit tepi telinga rambutnya yang terurai. Then, aku kiss mata dia. Dari mata kiri terus sebelah kanan. Hidungnya yang kurang menampakkan batang hidung. Aku cuit. Spesis batang hidung tak mancung dan tenggelam sedikit.Selalu gak dia ni merajuk sebab aku cakap hidung kemek.
And guess what? Badan aku sekarang atas dia. No more duduk bersandar. Berat dagu pandang ke bawah.
"Sayang. Tak sakit kepala baring kat lantai ni?" Sebenarnya lengan aku yang sakit sebab dia berbantalkan lengan aku. Betul la apa orang tua cakap..dah sayang sanggup buat apa je. Padan muka kau Amelia. Hahahaa. Sekejap je tu.. nanti automatik atas katil.
"Macam ni sakit tak?" Dia cium bibir aku dan membiarkan bibir bawah aku kena gigit. Gila nak jawab sakit..padahal ulat bulu dah naik daun..
"Pandai eh sekarang mengoda" Aku membalas balik ciumannya dengan gigit sekali bibir dia tu. Then.. dia sengaja menjelirkan lidahnya..minta hisap. Kaki memasing dah bermain kat bawah. Mata dia pun macam nak aku terkam je. Masing-masing tersenyum sebab salah seorang la kena start beraksi. Hahahha. Sengal dan gatal at the same time. Dia main kenyit mata pula.. macam tau aku ni pemalu kalau bab goda mengoda ni apalagi siang siang begini. Dia mengetap bibirnya.
Ahhhhh. That sound. Siut betul. Kesabaran ku diuji. Dia test aku dengan buat bunyi lucah tepi telinga aku. And sempat berbisik " i want to eat you.." dia gigit pula telinga aku. Aku mana bole bergerak sangat sebab lengan aku dua-dua jadi bantal kepala dia. Sabar la...
Tok! Tok! Tok!
Bunyi pintu bilik Ketua Asrama diketuk. Hahaahhahaa. Gabra. Bangun macam dapat command dari seorang pegawai askar. Sepantas yang mungkin kami berdua bangun. Aku terus menyorok belakang pintu. Takut sangat kalau warden yang masuk sebab student dilarang masuk kecuali atas urusan asrama. Kantoi kalau warden.
"Laaa .. Habibah! "
"Weiii jom pergi asrama sebelah,makan-makan. "
Errr okay. Tunggu jap kat luar.
"Kau tak nak bagi aku masuk ke Nurul? "
"Bilik aku bersepah, baru balik kampung kan" Sebelum dia menutup pintu bilik. Sempat aku bagi kiss melekat basahhhh kat bibir dia.
Geram.
.....geram juga la nak update 😈
YOU ARE READING
Senior.Aku Jatuh Cinta
RomansKISAH Benar Belaka!!!!? xtfkr pun jth cinta dgn sorg perempuan. but i like her so much. cara dia bckp..the way she looking..her smile.. her eyes..her lips. her hair.. body mmg sedap kalo dpeluk babe.. just the way you are..mcm lagu tu aku mbygkn aka...