FLAVIA POV ...
Ma jur,vara asta a trecut ca dracu.Ma bucur ca incepe scoala,insa ce naiba ma fac saptamanile astea ? Luisa a plecat in Spania , Ilinca invata,mama e plictisitoare,si tata ... eh ... pe tata nu l-am mai vazut de vreo 5 ani,de cand parintii mei au divortat.Nu vreau sa discut despre asta.Ma bucur ca il am pe fratele meu langa mine, George ,care e mai mare decat mine,avand 15 ani . Ma bucur ca il am pe el,insa a iesit cu prietenii lui in oras.Ce ar putea sa faca o miniatura de 12 ani sa faca singura in casa ?
Mi-am luat laptopul (pe care se asezase praful ) si am inceput sa ma uit la videoclipurile facute vara asta alaturi de Ilinca si Luisa . Mi-a trecut prin minte cel mai ciudat gand "Bai Flavia,daca te-ai apuca de vlog.Sa faci un videoclip cu rezumatul veri ? " M-am pus pe editat,dupa care am renuntat. Totusi,ar trebui sa ies.E weekend,insa camera de filmat ma tragea catre ea. Trebuia sa filmez ceva,macar sa ma prezint,daca tot am stat atat sa editez un video,de ce nu as mai sta la inca unul ?
Eu : Buna ! Eu sunt Flavia Stan,am 12 ani,sunt clasa a 7-a si sunt din Bucuresti.
Acesta a fost inceputul meu.Eram imbracata intr-un tricou alb cu dungi albastre,si m-am machiat putin,incat sa dau mai bine pe sticla.Parul meu lung,saten,si ochii mei albastri aratau perfect . Am decis sa postez videoclipul cu titlul "PRIMUL VIDEOCLIP !!!",dupa care mi-am inchis laptopul,si m-am pregatit sa ies cu Ilinca,Maria,Georgiana si alti prieteni in oras.Ne plictiseam si noi ...
Mama : Unde pleci ? Cat stai ? Cu cine mergi ?
Eu : Nu te stresa.Ies cu prietenii mei .
Mama : Il pun pe George sa te urmareasca !
Eu : Chiar te rog ! Oricum nu te asculta ! *si trantesc usa*
Uneori chiar nu o mai suport pe mama. Exagereaza mereu.Stie si ea ca nu sunt defel sociabila,si Razvan,parte dintre prietenii mei ,are mai multi prieteni.Am ajuns in parc,unde o vad pe Ilinca ,care ma intampina cu o imbratisare
Ilinca : Ce faci, Flavia ?
Eu : Nu o sa iti vina sa crezi.Dar ramane intre noi !
Ilinca : Ce s-a intamplat ?
Eu : Am postat primul meu vlog !
Ilinca : Tu ? Tu abia vorbesti cu mine,dar cu alte mii de persoane *spune amuzata de situatie*
Eu : Tu doar uita-te , repede,pana nu ajunge Razvi cu gasca lui !
Ne-am uitat la videoclip.Mi-a zis vca e reusit,si ca am deja 1000 de views ! Cum e posibil ?
Eu : 1000 ? *cascand ochii,ca sa fiu sigura ca vad bine*
Ilinca : Da. 351 Abonati,509 Likeuri si 23 Dislikeuri
Eu : Imposibil *si simt cum o mana ma prinde din spate*
Razvan : Ce e imposibil ?
Eu : Uhhm... Nimic ... *spun rusinata de prietenii nostri : Roxana,Georgiana si Larisa .
Larisa : Zi-ne si noua, Flavi !
Roxana : Da!
Georgiana : Uhmm... Ilinca ? Aia e Flavia ?
Larisa : Nu-mi zi ca ti-ai facut vlog !
Eu : Ba da ,doar ca ... nu vreau sa va radeti
Era inevitabil sa nu se rada la chestia asta. Cum ar fi ca cea mai rusinoasa fata din grupul vosstru sa isi faca vlog ? Ar fi cel mai amuzant lucru.Ei bine,asa a fost si aici.Au insistat ca Ilinca sa le puna videoul ,insa au ramas surprinsi cand au vazut ce am facut .
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfiction❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...