Va multumesc foarte mult pentru tot ! Daca sunteti sau cunoasteti vreun scriitor,si v-a placut cartea,va rog sa ii faceti publicitate,pentru a reusi sa mai urcam,si pentru a putea sa ii acord si acestei carti putin mai multa importanta :)
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Acela a fost momentul in care lacrimile au inceput sa imi curga din ochi . Nu stiam ce sa fac.Sa mai stau la scoala,sau sa plec ? Mi-am liuat ghiozdanul,si am plecat catre casa.Nu voiam sa mai vad pe nimeni.Nu ma intereseaza ca ma vor pune absenta. Lprietenel mele cele mai bune m-au facut penibila,si si-au dat si ele seama ca la fel este si vlogul meu . Cand am ajuns acassa,m-am inchis in camera,si am inceput sa ...
FLAVIA POV ...
Am inceput sa imi pun toate videoclipurile pe care le-am postat pe YoTube pe privat. Practic,m-am lasat de YouTube.Nu dupa mult timp,am primit o multime de mesaje
"Ce s-a intamplat cu videoclipurile tale ?"
Am decis sa imi schimb poza la pagina de pe Facebook,si sa ii anunt pe toti ceilalti ce s-a intamplat .
Flavia Stan si-a actualizat fotografia de profil
22 IAN. 2016
Dragii mei,tin sa va anunt ca am decis sa ma las de vlog ... Nu e vina voastra,e vina mea.Sper sa reusesc sa ma intorc candva pe YouTube,desi nu cred.Va rog sa ma lasati sa imi revin din aceasta decadere psihica.Va multumesc !
Am facut-o si pe asta.De acum viata mea va fi diferita.De acum nu mai am prieteni ,nu mai am nimic ...
ILINCA POV ...
Nu imi vine sa cred ca Flavia a ajuns sa devina atat de falsa.Nu imi vine sa cred ca i-am spus ce cred despre ea. Cu siguranta s-a suparat pe mine,insa nu am avut ce sa fac.Trebuia sa ii spun chestiile astea. Sunt suparata pe ea,insa am vorbit cu Luisa ,si dupa ore mergem la ea sa ne cerem scuze pentru astea,insa nu o vom ierta pentru gura ei prea mare .
Am observat ca si-a schimbat si poza pe Facebook.Poate chiar au atins-o la suflet cuvintele noastre ... Ajunse la ea acasa,nbe intampina o Flavia pe care nu o mai vasusem vreodata.Era plina e lacrimi. Parul ei era nearanjat,si era in pijama .
Eu : Flavia ...
Flavia : Ce vreti ? Acum nu mai sunt penibila,penala,jegoasa ?
Luisa : De asta am venit.
Eu : Da . Flavia,ne pare rau pentru cuvintele spuse,insa a fost o reactie spusa la cald . Nu stiam cum sa reactionez,sincer.
Flavia : Prea tarziu ! M-ati facut sa imi deschid ochii,si va multumesc pentru asta. M-am lasat de vlog.
Luisa : Nu trebuia sa faci asta !
Flavia : Ba trebuia.Chiar daca nu mai sunteti suparate pe mine,o sa insist eu sa nu mai vorbim.Vreau sa fiu singura .
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfic❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...