3.Sunt cu ochii pe tine

293 28 24
                                    

Va multumesc pentru fiecare ochisor,si vot de la celelalte capitole.Daca iti plac  artile mele,da-mi un follow,pentru a vedea cand postez.Multumesc foarte mult.Sper sa va placa acest capitol :) 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Eu : Okey,dragii mei! Asta a fost videoclipul de azi! Sper ca v-a placut .Lasati-mi in comentarii parerile voastre despre clip,si abonati-va daca nu ati facut-o inca.Share sa vada si prietenii vostri ! Pana data viitoare,Byeeeeeeee !

Am inchis camera,si atunci mama a venit in camera cu o cutie la spate.

Eu : Ce este ,mama ?

Mama : Ti-am cumparat un cadou !

FLAVIA POV ...

Eu : Ce cadou,mama ? 

Mama : Uita-te si ai sa vezi . 

Am ramas complet surprinsa cand am deschis cutia din spatele mamei.Era destul de mare,deci trebuia sa fie ceva destul de interesant acolo.Nu ? In cutie se ascundea o camera Canon 760D,camera cu care filmam pana acum,fiind un mic copil pe langa asta,un trepied,si un GoPro,pentru a filma si cand ies pe afara.I-am sarit mamei in brate,si i-am multumit pentru cadoul facut .

Eu : Multumesc,mama.

Mama : Pentru nimic,scumpa mea . Vezi de ce trebuie sa ii spui mamei totul mereu ? 

George pur-si-simpu statea si se uita mirat la nooi .Incerca sa calculeze cam cat ar costa toate astea la un loc . 

George : Mama...Astea au fost cam peste 600 de lei.Nu ? 

Mama : Nu se spune niciodata cat costa un cadou ! 

George : Daca ti-as fi cerut bani,ca sa imi cumpar un telefon nou m-ai fi certat doua ore incontinuu . 

Mama : George,te rog ! Sora ta are pasiune,si are talent in ceea ce face. Si ea stie sa aiba grija de lucrurile pe care le primeste.Nu ca tine ! 

Vedeti ce inseamna sa fii copilul mai mic ? Mereu ai de castigat ceva.Acum ar fi trebuit sa editez vlogul filmat cu George. Trebuie sa postez ceva in seara asta,si nu am ce . 

Eu : Acum , va rog sa iesiti afara din camera mea.Trebuia sa imi editez vlogul . 

Mama : Apropo de editat.Ce zici de un calculator nou ? 

George : Mama !!! 

Eu : Mai pot astepta putin.Sa vad daca cresc.Am cam 1000 de abonati.Totusi,prea multe pentru un vlog de 1000 de abonati .

Au iesit afara,iar dupa 2 ore de editat,am decis sa urc videoclipul. Stateam si citeam comentariile,cand vad ca primesc un comentariu de la unul dintre vloggerii mei favoriti -Tequila. Stai putin ! MI-A LASAT COMENTARIU ???? 

Am inceput sa sar de bucurie prin camera,pentru ca m-a observat.Cand am citit comentariul am ramas socata " Sunt cu ochii pe tine ! " . Deci stati putin. Tequila ma urmareste.Si vrea sa vada ce o sa mai fac in continuare ? 

BIE POV ...

Miercuri seara... Ca de obicei eu nu filmasem nimic pentru joi,asa ca ar fi fost si cazul sa imi caut ceva pe net pentru a fima.M-am gandit sa filmez " Guess The Song Challenge" cu Nick,insa intai,m-am uitat pe YouTube ,pentru a vedea daca a mai facut cineva asta.Nu vreau sa fiu criticata. 

Eu : Sa vedem daca mai are cineva inspiratia Tequila... 

Nick : Are dracu! Esti unica,ce plm ... 

Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum