Stiu ca nu acord destula importanta acestei carti,insa vreau sa va multumesc,ca desi nu postez zilnic aici,tot imi apreciatio efortul.Va iubesc enorm de mult.Sper sa va placa si acest capitol !
P.S. Multumesc @—gioo Pentru coperta.Gasiti cele mai bune coperti,pe profilul ei .Voua va place noua coperta?DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Am asteptat ora 16,am postat videoclipul si am iesit in oras.Am plecat intr-un club,unde am baut si noi un suc ,ca toata lumea.Am vazut foarte multe persoane care se uitau la mine ciudat,insa tot ma salutau.Am facut poze si cu alte persoane.De ce sunt atat de cautata ?
Cand am ajuns acasa,mi-am luat telefonul si m-am uitat cum evlueaza videoclipul.Cand il deschid,vad ca primesc o notificare de la Youtube : "Felicitari ..."
FLAVIA POV ...
In notificare,YouTube ma anunta ca videoclipul meu a ajuns in trending.Wow.Nu ma asteptam.Stiu ca am creeat foartre multe controverse cu videoclipul meu . Foarte multe persoane mi-au criticat noua mea tunosare,insa au fost si alte persoane care considera ca am facut cel mai corect lucru.Nu stiam cum sa le multumesc fanilor,asa ca am sunat-o pe Lidia,ca sa vina maine sa filmam un sketch ,pentru canal.O sa am timp sa ma gandesc.M-am pus in pat bucuroasa ca am ajuns in trending.Cine stie ce surprize ma asteapta pe mai departe
VLAD POV ...
Serile de vara ,sunt serile perfecte in care te poti uita pe YouTube,sa vezi ce a mai ajuns in trending.Cand ma uit mai bine,vad ca Flavia a ajuns in trending cu videoclipul ei . Un video de 3 minute,in trending ?
Eu : Uite,Cristiano !
Cristi : Nu vezi ca ma joc ? Ce-i asa important *insa lasa tonul mai jos,cand vede*
Eu : Cum a ajuns Flavia pe 6 in tranding ?
Cristi : Habar n-am,insa , si eu i-am dat like la video .
Eu : Stiuuuu . Cum sa nu iti placa noua Flavia ?
Cristi : Tu ai vazut ce tate are ? Sa mor io,ca abia astept sa o vad in intregime.E foarte sexy tunsa scurt .
Are dreptate,Flavia arata foarte sexy asa . Sper sa nu se decida niciodata sa isi lase parul dinnou lung,pentru ca e perfecta asa cum e acum .
FLAVIA POV ...
Ma trezesc de dimineata,cu o gramada de mesaje pe Facebook . Ciudat .
"Esti pe 1 in trending !" "Felicitari !" "Oooo,cel mai bun vlogger e pe 1 in trending !"
Ma uit pe YouTube,si observ ca sunt pe 1,intr-adevar. Nu imi incapeam in piele de fericire.Adica,eu , cu un vieo in care nu am facut nimic,decat sa ma introduc pe mine,sunt pe 1 in trending,si abonatii mi-au crescut pana la 150k ,peste noapte.
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfiction❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...