Heyy . Sper ca va pace si aceasta carte ,si sper ca o sa o urmariti in continuare.Urmeaza capitole interesante. Nu ai cum sa le pierzi . In data de 10 martie voi face un anunt,care va va bucura pe majoritatea . Sper sa va placa si acest capitol.Nu ezita sa lasi un vot :)
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
M-am pregatit pentru aceasta intalnire.M-am machiat ,mi-am pieptamant putin parul .Bince,nu prea am avut ce sa aranjez de el. George cred ca il are mai lung decat il am eu ... Am urcat in masina mamei si ne-a dus la un restaurant cu specialitate italineeasca . Iubesc Pizza si pastele . Nu puteam sa ma nasc in Italia ? Nu . Afurisita viata asta !
In fata restaurantului ne astptea un domn,nu foarte inalt . Apreciez ca nu era imbracat elegant,ci foarte flawless . Am dat mana cu el. Am inteles ca il cheama Lucian .Il stiu de undeva .Dar de unde ?
Lucian : Acum daca stau si ma uit mai bine la tine ,cred ca te cunosc de pe YouTube *zambidu-mi*
Eu : De acolo ma cunosti *si ii zambesc fals*
Lucian : Te-am vazut si la Neatza acu cateva zile . A fost super amuzant interviul meu .Cred ca trebuie sa ii stii si pe gemenii mei .Si ei sunt YouTube-ri !
Eu : Poftim ? *scapand furculita pe jos*
- - - - -
FLAVIA POV ...
Ce vrea sa zica ? Cum naiba sa fie chiar tatal lor ? Cum e posibil ? Din partea mea primeste un nu ,direct ,insa vreau sa aflu daca Vlad si Cristi chiar sunt copii sai .
Eu : Poftim ?
Lucian : Trebuie sa ii stii . Vlad mi-a spus atatea despre tine .
Eu : Vlad ? Munteanu ?
Lucian : Exact ! N-ai cum saa nu il stii .
Eu : Il stiu. Ne intelegem,oarecum . Am inceput canalele in aceeasi zi .
Lucian : Si cati abonati ai tu ?
Eu : Pai vreo 200k .
Lucian : Vlad are aproape 500k
Eu : Daca nu ma lasam de vlog , probabil ca eram aproape de 1 milion . Am castigat si Vloggerul anului 2015. Abia astept gala de anul asta .
Mama : Cam modesta esti tu asa
Eu : La fel ca si tie *si ii zambesc mamei*
Tot ce vreau e ca mama sa nu faca greseala de a se casatorii cu persoana nepotrivita. Adica Luci e super de treaba . Pacat ca gemenii sai sunt niste fitosi.
A urmat o serie de intrebari plictisitoare , majoritatea avand doar doua posibilitati de raspunsuri : da sau nu ... Nu stiam cum sa fac sa se termine odata cina asta in familie,ca sa putem pleca acasa . Nu mai suport sa stau aici ,stiind ca sunt sanse foarte mari sa devin sora celor mai fitosi vloggeri ever.
Dupa vreo 2 ore de intrebari, s-a decis si mama ca ar fi vremea sa plecam acasa . Din fericire, Luci va pleca acasa. Credeam ca va dormi la noi acasa . Sigur pleca cu un picior rupt,sau cu un scaun in cap ... Ajunsi in masina , mama incepe sa ne puna intrebari.
Mama : Deci , ce parere aveti ?
George : E super de treaba .Pe mine nu m-ar deranja sa fie tatal meu vitreg . Tu ce zici , Flavi ?
Eu : Tu esti normal ? Serios acum .Cum naiba sa ai ca frati vitregi,pe gemenii Munteanu ,fita YouTube-ului ? Tu gandesti cu capul ala ?
Mama : Eu am intrebat de Luci ,n u de copii sai .
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfic❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...