4.10k

272 22 16
                                    

Va multumesc foarte mult pentru toate mesajele de apreciere pe care le-am primit.Va iubesc enorm de mult.Vreau sa facem cat mai multe voturi la acest capitol,asa ca anuntati-va prietenii,share,orice,pentru a urca.Va iubesc . Sper sa va placa si acest capitol. Have Fun! 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Bie: Asta a fost videoul de joia asta,probabil ne vedem luni cu un bonus,insa,vreau sa fac o promovare foarte speciala *si apare o iconita cu canalul meu*. In cazul in care nu stiti, ea este Flavia Stan,si face niste videouri de nota 20 . O urmaresc de 4 luni deja,si sper sa faceti si voi acelasi lucru.Este foarte buna,deci abonati-va,urgent !

Am inceput sa urlu de fericire. Saream de bucurie prin camera.Cand mama a auzit si ea,a inceput sa sara alaturi de mine. La fel si George.Dupa ce n-am calmat,mama a mers in bucatarie,si George in camera lui,iar eu mi-am luat laptopul ,si cand ma uit pe facebook-ul personal,vad ca am un mesaj.Era de la ...

VLAD  POV ...

Ce face un vlogger incepator ,ca sa primeasca idei ? Se uita la vloggeri mai experimentati. Asta am facut si eu. M-am uitat sa vad ce a postat Tequila,iar la sfarsitul episodului ,i-a facut publicitate Flaviei ,cea care s-a apucat de vlog in aceeasi zi cu mine. Am pus mana pe telefon,si i-am scris un mesaj . 

Eu : Cat ti-a durat sa te rogi de Tequila sa iti faca publicitate :)) 

Stan Flavia : Ciudat sau nu,dar chiar nu m-am rugat de ea. Ea imi urmareste vlogul de vreo cateva luni ,si acum s-a decis sa imi faca publicitate . 

Eu : Pai,felicitari ! Ce sa zic ? Apropo,imi place scurtmetrajul.Ai talent,deci meriti promovarea ! 

Stan Flavia: Si tu meriti sa primesti o promovare. Totusi,ai content de foarte buna calitate . 

Eu : O sa mai astept putin. Vreau sa vad ce reactii mai am . 

Stan Flavia : Cum zici tu ! Multumesc foarte mult de mesaj. Trebuie sa filmez un video,in care ii multumesc Tequilei pentru tot.

Cat noroc sa ai ? Ar trebui sa mai caut si eu putina promovare,totusi. Nu cred ca merit sa am doar 1000 de abonati,la contentul meu . 

FLAVIA POV ...

Mi-a scris iar Munteanu ... Pfff,ce ma streseaza.Nu ma poate de ciuda.Adica ne-am pucat in aceeasi zi,si acum eu incep sa primesc popularitate. Am reusit sa fac 7000 de abonati,la doar 2 ore de la postarea videoclipului de catre Tequila.Cred ca ar trebui sa filmez si videoclipul in care ii multumesc pentru aceasta promovare . 

Eu : Ola,amigos ! Sunt eu,Flavia. Si da,nu este vreun videoclip normal. Canalul meu a crescut uluitor de mult,datorita unei persoane pe care nu am vazut-o personal niciodata,datorita unei persoane care m-a facut sa ma perfectionez,sa imi fac contentul si mai de calitate decat era. Probabil ca stiti deja cine este . Este vorba despre Tequila aka Bianca Adam,care ma urmareste cam de 4 luni.De atunci am evoluat extraordinar de mult . Vreau sa va multumesc si voua pentru tot. Continuati sa fiti la fel de activi. Continuati sa distribuiti vlogurile mele,pentru a creste comunitatea. Eu va iubesc si va sunt recunoscatoare. Cam atat am avut de spus ... Urmeaza un video destul de special,o sa il vedeti miercuri. Pana atunci ... adios amigooooss 

Canalul meu a continuat sa creasca in urmatoarele zile,urmand ca sambata noaptea,cand am facut noapte alba cu Ilinca si Luisa, canalul meu sa atinga 10k de abonati . 

Ilinca : 9460 de abonati pana acum *uitandu-se la ceas,care arata ora 22:39 

Luisa : E doar ora 10 jumate. In noaptea asta faci 10000 ,fara stres . 

Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum