9.Prima aparitie la TV

211 26 14
                                    

Buna tuturor ! Sper ca nu va deranjeaza ca nu postez atat de des la aceasta carte,insa asta e viata ... Abia reusesc sa postez zilnic la cealalta carte,care,dupa parerea mea,are mult mai mult potential decat aceasta . Daca va place,lasa-ti un vot,si poate postez si aici zilnic ! 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

  Nu mi-a venit sa cred.Am inceput sa urlu prin toata casa.Cred ca m-au auzit si vecinii. Maine voi fi la televizor.Oare ce va crede toata lumea despre mine ? Ce intrebari voi primi ? Si colac peste pupaza,am observat ca videoclipul meu este pe 1 in trending,dinnou,iar pe locul 2,este videoclipul meu de alaltaieri ! Am castigat multa popularitate,ce sa zic ?   

- - - - - - - - - -

FLAVIA POV ...

Urmatoarea zi m-am trezit entuziasmata,si ferciita ,pentru ca voi avea prima mea aparitie vreodata la televizor. Am facut un dus destul de rapid,m-am imbracat si am plecat catre studioul Antenei 1

Fratele meu,George ,era cu mine,pentru ca aveam prea multe emotii ca sa merg la TV singura. 

George : De ce nu te-ai machiat ? 

Eu : Pai ma voi machia la studio.Asa mi-au spus. 

George : La ce ora intri ? 

Eu : Paiiii... cred ca pe la 9. 

George : Okey . Ca mi-a scris mama mesaj,ca sa le spuna vecinelor sa se uite .

Am ajuns la studio,si acolo ma intampinau foarte multe persoane cu un zambet. Am ajuns in backstage.Am avut onoarea sa o cunosc acolo pe Elena Gheorghe,care era dupa mine la machiaj.

Elena : Si,Flavia,de cat timp faci vlog ? 

Eu : De aproape 2 ani . 

Elena : Si cati ani ai tu acum ? 

EU: 14 

Elena : 14 ??? Puteam sa jur ca ai peste 16.Am inteles ca ti-ai facut o schimbare de look.Sa stii ca eu te sustin,si ca imi place foarte mult cum te-ai tuns ! 

Eu : Multumesc foarte mult! 

Sfaturile Elenei mi-au intrat in inima.M-a incurajat sa continui vlogul,si sa continui sa fiu la fel de buna.Are dreptate. Nu trebuie sa mai ma las de el,din cauza unor tampenii. Singurul lucru care ma poate opri din vlog,ar fi moartea.

Producator : Flavia Stan,dupa publicitate tu intri ! 

Emotiile mele s-au intensificat.Totusi,era la fel ca pe YouTube,doar ca acum apaream la televizor.Nu e asa mare diferenta.

VLAD POV ...

Nu te poti trezi niciodata mai bine ca intr-o dimineata de vineri,in vacanta de vara,in care tatal tau sa te anunte ca trebuie sa mergeti la Navodari ... Chiar nu vreau sa merg,insa Cristi mi-a schimbat planurile.Nu inteleg de ce vrea sa mergem la Navodari.In fine,am pornit ,eu ascultam muzica in casti,si Cristi se uita pe Facebook 

Cristi : I-auzi ,un vlogger foarte cunoscut ,vine in premiera la Neatza cu Razvan si Dani ! Cine o fi? 

Tata : Tequila sau Mickey Hash 

Cristi : Nahhh , Selly 

Eu : Si daca e Flavia ? 

Cristi a inceput sa rada cu rasul sau molipsitor. 

Eu : Ce-i asa amuzant.Totusi,ultimele ei 2 videoclipuri sunt pe primul si pe al doilea loc in trending . 

Tata : Vom vedea cine e,cand ajungem la Navodari ! 

Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum