12.Sora mea-i o bunaciune

197 24 27
                                    

Majoritatea capitolelor de la "Noroc cu Buzelel" au peste 100 de ochisori,mai putin capitolul final.Daca nu l-ati citit,va invit sa trageti putin cu ochiul si pe acolo . Va multumesc . Ah,da .Si apropo,ati vazut ca am o noua carte ,in care va dau Easter egg-uri ,despre o nua carte ? Trage un ochi si acolo,si vezi daca reusesti sa ghicesti ce urmeaza sa se premieze . Pana acum, v-ati prins despre ce e vorba ? 

Nu stiu cand urmeaza sa apara acest capitol ,insa il scriu la ora 9 seara ,pentru ca tot ce am facut azi ,a fost sa dorm ... Asta-i viata de elev .Nu ? Va asigur ca nu voi posta zilnic,insa acum chiar nu am ce sa fac .Sper sa va placa acest capitol,desi sunt secata de idei. 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Astazi urmeaza sa o cunosc pe viitoarea noastra sora . Ma incanta gandul ca tata si-a refacut viata,si sper din tot sufletu ca fiica acestei femei sa nu fie vreo fana innebunita dupa mine si Cristi,cum sunt toate fetele,de altfel . Am pronit catre restaurnatul unde trebuia sa ajungem .Sper ca nu s-au suparat ca am intrziat,insa cineva trebuia sa isi aranjeze freza putin mai mult decat e cazul ... multumesc,Cristi .

Am ajuns si la restaurant,si tata ne-o arata ,de la departare pe femeia aia . Am observat ca are o adolescenta langa ea ,insa nu am realizat cine e . Am vazut ca are parul scurt,totusi .

Cristi : Ba,esti prost ? Aia nu e Flavia Stan ? 

- - - - - 

Stateam si ma frecam la ochi . Vad eu bine sau halucinez ? Nu prea cred . Aia chiar e Flavia .N-am vazut-o face-to-face de cand s-a facut atat de bunoaca . Jur ca as da orice sa fie iubita mea ,dar , multumita bunului meu tata,sansele mele cu ea sunt 0 ... 

Eu : Tata,chiar e Flavia ? 

Tata : Da,Vlad .E vreo problema ? 

Eu : Nu ... doar ca ... 

Cristi : Doar ca Vlad e inabunit dupa ea ,si ar da orice sa fie iubta lui,insa acum nu mai poate .Sfarsit .Acum hai sa mergem la ele . 

Tata : Ce ai zis ? 

Eu : Nu ca as vrea sa fiu impreuna cu ea ,sau ceva de genul... doar ca mi se pare ca e foarte draguta ,si ... 

Tata : Gata,opreste-te ca ma doare capul . Hai sa mergem acolo,si prefa-te ca si cum totul ar fi normal 

Trecand peste scenele amoroase dintre mama Flaviei si tata, Flavia imi tragea niste priviri de zici ca ar vrea sa ma manance,nu altceva . Arata total diferit . Ma bucur ca a descoperit si ea ce inseamna sa iti scoti formele in evidenta . 

Eu : Siii ... se pare ca vom fi ... 

Flavia : Mda ... *in soapta,ca sa nu fim auziti* 

Eu : Auzi,crezi ca putem sa mergem , toti trei ,sa vorbim undeva ? Nu ma prea simt comod aici ,cu tata prin preajma 

Flavia a inceput sa se imbrace , si sa se ridice de pe scaunul din restaurant 

Violeta : Unde mergi , Flavia ? 

Eu : Plec de aici . De ce ? 

Violeta : Scuzati-o,dar nu era asa. De cand s-a tus ,si -a schimbat si comportamentul . 

Eu : Normal ca mi l-am schimbat . Insfarsit pot sa simt si eu ca sunt adolescenta. Acum,va rog sa ma scuzati,o seara placuta ! 

Eu : Plec si eu cu ea ! 

Cristi : Plec si eu ,ca nu vreau sa va tin lumanarea *si plecam toti trei ,grabiti catre iesirea din resaturant* 

Abia ca am reusit sa scoatem vreo vorba . Ne plimbam prin oras. Adica, Flavia ne plimba prin oras . Noi o urmam pe ea. 

Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum