Deci,de ieri,mi-au trecut prin cap o multime de idai . Ideea e ca vreau sa va intreb pe voi . Sa pun in aplicare aceste idei in "Noroc Cu Buzele" ,sau sa creez o noua carte ? Va fi ofarte diferita . Drama, lacrimi,razbunare,si diferite chestii . Asa ca vreau sa va cer ajutorul . Daca e sa ma decid sa lansez cartea ,primul capitol va aparea exact AZI !
Imi cer scuze pentru inactivitatea mea ,din ultima vreme,insa nu prea am reusit sa mai impart intre scoala si Wattpad . Am decis sa postez azi,pentru ca e o zi speciala,e aniversarea cartii " Vlogger De Ocazie" ! Acum o luna am publicat primul capitol,si am ajuns sa avem peste 800 de ochisori,si sa intram in top 100 carti ! Va multumesc pentru asta . Sa inceapa distractia !
- - - - -
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Cristi : Mda ... Fie. Oricum ea e de treaba,si asta conteaza .
Eu : Da. Super de treaba ... Tu n-ai vazut ca aproape te-a batut ,in oras ?
Cristi : Sa trecem peste chestia asta. O facem noi sa fie de treaba ...
Eu : Ma simt naspa pentru ea,ca dorame singura acolo .
Cristi : Ea si-a ales chestia asta .
Eu : Eu ma duc sa stau langa ea .
Cristi : Daca vrei sa ai un ochi umflat ,sau sa te trezesti chel,emrgi pe propia raspundere
FLAVIA POV ...
Am dormit mai bine decat ma asteptam . Nu credeam ca o astfel de canapea poate fi asa comoda . Insa simteam ca nu sunt singura pe ea.Cand ma uit mai bine,il vad pe desteptul de Vlad dormind ca un bou langa mine .
Eu : Ce dracu faci aici , ma ! *lovindu-l cu o palma peste umar*
-----------
VLAD POV ...
Ma trezesc dimineata ,pe canapea , si ma trezise o lovitura puternica . Asta-i Cristi
Eu : Prostule, daca pun mana pe tine ,jur ca te fac bucati .
Flavia : Ce nesimtit esti,serios . Hai,coboara odata de aici , ca n0am loc .
Stai putin,aia era Flavia,si nu Cristi ?
Eu : Ce sportul dracului ai facut de lovesti atat de tare . Cred ca nici Cristi nu loveste asa * frecandu-ma pe zona care ma durea*
Flavia : Se numeste "Da-te jos de aici" . Si n-am facut vreun sport. Acum dispari de aici ,ca vreau sa mai dorm.
Eu : E ora 11 !
Flavia : Apoi scoate-ti fratele din camera,ca vreau sa ma schimb . E sambata ,si trebuie sa postez ceva azi
Probabil acum era momentul in care trebuia sa ma apropiu de Flavia. Totusi,vom fi frati,si nu cred ca ar fi prea frumos sa fim atat de distanti unul fata de altul
Eu : Nu vrei sa filmam un collab ? *jucandu-ma cu parul meu*
FLAVIA POV ...
Stai ... un collab cu Vlad ? Daca ar fi cienva cu vreo 100k , logic ca as spune nu,insa ,in astfel de circumstante,nu pot sa zic nu .
Eu : Ai tu ceva idei ?
Vlad : Nu stiu ... gasesti tu ceva.Ai talent . Poate filmam pentru toate canalele .
Am decis ca stau sa mai ma gandesc ce postez . Insa ,pana la filmari trebuia sa ma schimb . Trebuia sa il trezim pe Cristi . Riscam sa il vad pe Cristi intr-o ipostaza nu tocmai decenta,dar ... daca nu risti,nu castigi.Nu ?
Eh . Nu a fost chiar asa cum ma asteptam .Cristi dormea ca un urs in patul sau de sus,iar eu stateam si il priveam cum dormea.Trebuia sa il scot afara .
Eu : Munteanu !!! *urland cat ma tin plamanii*
S-a ridicat intr-o secunda . Cred ca s-a speriat ,sau ceva de genul. Nu ma asteptam sa fie chiar atat de speriat
Cristi : Jur ca nu eu l-am trimis pe Vlad la tine ! El a vrut !
Eu : Poftim ?
Cristi : Stai putin . Vlad nu a patit nimic ?
Eu : Nu prostule.Acum iesi afara ,ca vreau sa ma schimb .
CRISTI POV ...
A trebuit sa ii respect indicatia,nu ? Am plecat catre sufragerie,si acolo il gasisem pe Dutu ,stand pe telefon .
Eu : N-ai murit ,ma ?
Vlad : Nu . Ghici ce !
Eu : Ti-ai dat laba in acelasi pat cu Flavia *si incep sa rad*
Vlad : Ciudat,dar nu . Am reusit sa o conving sa filmam un video cu ea .
Eu : Si cu ce ne ajuta pe noi chestia asta ?
Vlad : Cum cu ce ne ajuta ? Nu ne mai terorizeaza . Si pe langa asta ,Flavia are o multime de fane. Cand vor vedea videoclipul cu noi,nu vor putea sa ne reziste .
Eu : Eu credeam ca te referi la faptul ca Flavia Stan , e canalul de YouTube care a crescut cel mai mult in ultima vreme,si aproape orice videoclip de-al ei a fost pe 1 in trending .
Vlad : Ehh .Si asta.
In acle moment ,din camera noastra ,iesea cea mai senzuala fata vreodata . Serios.Cum naiba sa arati atat de feminina,si sa ai parul scurt ? Flavia,toate felicitarile mele !
Vlad : Ooo ,ce repede ti-ai aranjat parul !
Flavia :La mine nu dureaza secole,ca la altii *si se uita la mine*
Eu : Nici nu dureaza atat de mult .
Flavia : Bine.Acum grabiti-va ,ca sa va imbracati,va luati ceva de mancare si filmam.Eu ies sa fac putina alergare.
Vlad : Daca tot iesi in oras ,la alergare,nu il scoti si pe Spot ?
Flavia : Spooo... cine ?
Eu : Spil,catelul nostru *si ii aratam gemul de puf care vine catre noi*
FLAVIA POV ...
Serios ? Am dormit in aceeasi casa cu un ghem de blana ,si nu am stiut ? Pff ... Gemenii astia doi chiar sunt cringe rau . Au incepiut sa vorbeasca cu cainele lor . De parca un ghem de blana i-ar intelege.Totusi,ma simteam obligata .
Eu : Uhm... si Spot sau cum dracu il cheama,are lesa ?
Cristi : E pe dulapul ala *ai arata catre un dulap pe care observasem o multime de poze* .
M-am dus sa iau lesa,insa mi-au sarit in ochi niste poze. Erau doi baieti gemeni,o femeie foarte draguta,si Luci,insa mult mai tanar . Aaa ,deci asta e mama lor naturala.Nu pare sa fie o femeie atat de rea,incat sa se desparta de Luci.Totusi,ma simt ciudat ca eu cu mama am intrat in viata lor . Poate ei inca tin la mama lor,si nu o vor pe mama in familie ... In fine.Am decis sa nu le pun nicio intrebare,ci doar am luat lesa .
Eu : Eu plec. Daca vreti sa il legati voi in lesa,nu e nicio problema.
Am iesit din casa,destul de pierduta . Cine dracu credeti ca alearga. Aveam de gand sa ma duc la Mc sa imi iau ceva de mancare,ca sunt halita,si nu vreau sa vad cu gemenii sunt pe cale sa dea foc la tot blocul .
VLAD POV ...
Stateam cu Cristi si ne savuram cerealele , si in acelasi timp ne gandeam ce challenge am putea face cu Flavia,pentru canalele noastre .
Eu : Deci am facut prea multe.Nu cred ca mai e vreunul .
Cristi : Ba mai e unul,care e foarte cerut .Eu l-am facut deja.
Eu : Nu !
Cristi : Touch My Body Challenge !
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfiction❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...