Am primit o multime de intrebari despre aceatsa carte,asa ca am decis sa va scriu si acest capitol.Sunt cu moralul la pamant.Cartile mele incep sa scada dinnou in topuri.Munca mea nu prea este apreciata,asa ca daca iti place acest capitol,si catea mea,nu ezita sa imi lasi un vot.Va multumesc enorm de mult.Have fun !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Am vazut o multime de comentarii pozitive
"Ce bine iti sta asa" "Imi place noua ta schimbare" "Ma bucur ca te intorci !"
Dar au fost si multe comentarii negative,care pentru mine nu au insemnat absolut nimic
"Inca o curva in showbiz"
Imi citeam comentariile,cand incepe sa ma sune un numar pe care nu il aveam in telefon . Cine e la el ?
FLAVIA POV ...
CONVORBIRE TELEFONICA ...
Eu : Alo ?
X : Te reapuci de vlog ??? *cu o voce curioasa*
Eu : In primul rand prezinta-te ! In al doilea rand,de unde ai numarul meu ?
X :Pai tu mi l-ai dat ...
Eu : Cine pizda ma-tii esti ?
X : Hoooo maiiii . Cam periculoasa de cand te-ai tuns.Sunt eu ,Vlad .
Eu:Munteanu ?
Vlad: Cine altcineva ?
Eu: Asa mai merge. Da.Ma reapuc.Am avut niste probleme persoanala insa acum sunt bine.Ma reintorc cat de curand posibil .
Vlad : Ce ma bucur ! Am vazut si eu postarea de pe Facebook . Iti sta mult mai bine asa ! Schimbarea asta de look,inseamna si o schimare de caracter ?
Eu: Multumesc frumos ! Da,sunt alta persoana.Sper sa nu imi fi dezamagit fanii cu noul meu look,si cu noua mea personalitate .
Vlad : Cu siguranta.Ma ajungi cu abonatii ?
Eu : Logic.Habar nu ai tu cata munca o sa depun.Sunt pregatita !
Vlad : Si eu sper sa cresti cat de mult se poate. Sa speram ca o sa ai succes.Eu trebuie sa inchid acum,ma cheama Cristi .
Eu : Ah,ok ...
SFARSITUL CONVORBIRII ...
Moare de invidie.O sa vada el ce inseamna schimbarea asta.O sa vada el ce inseamna sa iti doresti o fata ,dar ea sa nu te vrea.Adevaratul razboi abia incepe. Bad Guy VS. Bad Girl .
VLAD POV ...
Stau linistit pe Facebook,pana vad o poza cu o fata blonda,tunsa scurt,dezbracata complet,doar cu o plapuma peste ea.Cine e ? Nu imi amintesc sa fi dat add cuiva ... Cand ma uit la nume,raman surprins - Flavia Stan !? Ea e asta ? Nu cred ! Asta de schimbare. Ce buna s-a facut ! Nu imi puteam imagina ca o sa spun chestia asta,mai ales despre fata western,cu canalul din aceeasi zi cu al meu .
In timp ce vorbeam cu Flavia,Cristiu mi-a facut semn sa inchid apelul,ca e urgent .
Cristi : Cu cine vorbeai ?
Eu : Cu asta *si ii arat poza cu Flavia*
Cristi : Ooo,cine-i bunoaca asta ?
Eu : Hai ghiceste !
Cristi : Imi spui sau nu ?
Eu : Flavia !
CITEȘTI
Vlogger de Ocazie | Munteanu Brothers |Vloggers|FF|
Fanfiction❤️V-ati gandit vreodata cum un simplu videoclip ii poate schimba viata unei persoane ? Viata Flaviei s-a schimbat radical dupa ce si-a incarcat primul ei vlog,iar dupa ce opiniile negative din partea oamenilor ,dar si a vloggerilor o vor transforma...