SAPLANTI ( Bölüm 5 )

25 24 4
                                    

İşe dönmek genelde kendini iyi hissetmesini sağlardı.Fakat bu kez pek işe yaramamıştı.Hala tedirgin hissediyordu.Sanki bir türlü doğru soruları soramıyor,bu yüzden de doğru cevaplara ulaşamıyor gibiydi.Hâlbuki ortada elle tutulacak kadar rahatsızlık verici bir durum da yoktu.

Stevie mesaj bırakmıştı,onu bekliyordu.Merak etti,köşeyi dönüp kendi odasına yönelmek yerine onun odasına doğru yürüdü.Sekretere göz kırptı.

-Stevie odasında mı ?

-Evet,sizi bekliyor.

-Başım belada mı ?

Güldü.

-Hem de nasıl.

Kapıyı tıklayıp odaya girdi.Stevie'i her gördüğünde varlığına şükrederdi.

-Ella iyi misin ? Beni korkuttun.

-İyiyim.Neden kötü olayım ki ?

– İşlerin en yoğun olduğu sezonda tatile çıkıyorsun,tatilden döndüğün ilk gün uğrayıp bir selam bile vermiyorsun,reklam şirketiyle feshettiğin anlaşmayı tekrar yürürlüğe koyuyorum ve sen hala karşımda sırıtıyorsun.Ben gerçekten bir doktor çağırmayı düşünüyorum çünkü bütün bunlar senin kafayı yediğini gösteriyor.

-Stevie bak,biliyorum bana çok fazla özgürlük alanı verdin,kendi işimi severek yapmamı sağladın.Ama sen patronsun.Yani bu,benim senin kararlarını sorgulayamayacağım anlamına geliyor.

-Yapma Ella,sen her zaman beni sorgularsın.

-Belki de sorgulayacak yeni birilerini bulmuşumdur.

-Nasıl yani ? Yeni bir iş mi buldum demek istiyorsun ?

-Hayır,sadece bu ara hayal dünyasında yaşadığımı söylemeye çalışıyorum.

-Bilim kurgu mu yazmaya başladın ? Tam sana göre !

-Madem bu kadar istiyorsun,bana sadece şunu söyle,neden reklam şirketiyle tekrar anlaştın ? Sanki bu şehirdeki tek şirket onlarmış gibi ?

Stevie güldü.

-Bunu soracağını biliyordum.Aiden çok hoş bir adam ve ben cazibesine karşı koyamadım.

-Aiden çok tuhaf bir adam ve sen böylelerine pek güvenmezsin.Şimdi bana gerçek sebebi söyle.

-Aiden ortak olmak istiyor.

-Ne ?

-Cidden.Şirkete ortak olmak istiyor.Ben de ona tam olarak senin istediğin gibi bir film çekerse bu teklifi düşüneceğimi söyledim.

-Neden ona direk hayır demedin ki ?

-Çünkü adam inatçı.Ella,yemin ederim senin kadar inatçı.

-Anlaşıldı patron.Ben hallederim.

-Aslına bakarsan Ella,halletmek zorundasın. Çünkü Aiden senin departmana ortak olmak istiyor.

-İletişim departmanına mı ? Neden ?

-Bunu kendisine sorsan daha iyi olacak sanırım.

-Sen sormadın mı ? Ne dedi ?

-Şey,dedi ki.. Saplantı.

PATHFINDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin