YÖRÜNGE (Bölüm 8)

36 22 6
                                    

Aiden hışımla içeri daldı.Soluk soluğaydı.Büyük pencerenin kenarına doğru yürüdü.Yumruğunu pervaza dayayıp başını üzerine koydu.Sakinleşmeye çalışıyor gibiydi.Derin derin nefes alıp veriyordu.Ella hiç konuşmadan bekledi.Zaten ne söylemesi gerektiği konusunda en ufak bir fikri yoktu.Bu adam hayatına girmeden önce ne kadar sıradan bir hayatı vardı.Birdenbire ne olmuştu da bu kadar önemli biri haline gelmişti anlayamıyordu.Zaten duyduğu hiçbir şeyi de anlayamıyordu.Olayları anlamlandıramamak pek ona göre değildi.Anlayıncaya kadar sormaya devam etmeliydi.

-Aiden ? İyi misin ?
Aiden başını kaldırıp ona baktı.Gözlerindeki öfke yerini rahatlamaya bırakmış gibiydi.
-İyiyim.Bu saatte seni bu şekilde uyandırdığım için özür dilerim.Sana gitme demiştim.Senin için bir oda hazırlayabilirdik ya da güvenli bir otel ayarlayabilirdik.Ama sen her zamanki gibi kafanın dikine gidip eve gelmeyi seçtin.Evinin adresini öğrenmiş olabileceklerini hayal dahi edemiyor musun ?
-Aiden,lütfen bana yardım et.Anlamama yardım et.Bütün bu olanlar benim için gerçekten çok ama çok fazla.Ben sandığınız kişi değilim.Nasıl olabilirim ki ? Siz nasıl benden bu kadar emin olabiliyorsunuz ? Daha düne kadar beni tanımıyordunuz bile.
Aiden ne yapacağına karar veremiyor gibiydi.Bakışları tuhaftı.Yani her zamankinden daha tuhaf.Sanki kırılgan bir şeyi elinden düşürmeye korkarcasına yumuşak bir ses tonuyla,
-Gel, dedi. Sana her şeyi en başından anlatacağım.
Birlikte cam önü minderine oturdular.Aiden yerde duran kahve bardağından bir yudum aldı.Anlatmaya başladı.
-Uzun zaman önce dünya güneş sistemindeki yerini aldığında bunun doğal bir sonucu olarak bir yörüngeye oturdu ve hem kendi etrafındaki hemde güneş etrafındaki hareketine başladı.
-Bunun konumuzla ne ..?
-Sabırlı ol Ella.İnsanlar gözle görülebilen ya da varlığı kanıtlanabilen şeylere inanırlar.Bu yüzden dünya ve güneş arasındaki yörüngeleri keşfettiklerinde hemen inandılar. Aslında bu yörüngelerin bir yansıması da doğa ile insan arasında kurulmuştu.Doğal denge o kadar ince düşünülmüş ayrıntılarla doluydu ki elbette tek bir yörüngeyle idare edilemezdi.Böylece yörüngeler zincirler halinde birbirini sardı.Hangi yörüngenin nerde başlayıp nerede bittiğini anlatmak güç,bunu zamanla senin bize daha iyi izah edebileceğini umut ediyoruz.Çünkü bizler tek bir yörüngeye aidiz ve diğerleri hakkında bilgiye ancak PF (yani sen) sayesinde ulaşabiliriz.Bizim yörüngemize de kısaca MP diyoruz.
-PF ve MP 'nin ne olduğunu açıkla.
-MP aslında bir kısaltma.MixPath'den geliyor.Bizim yörüngemizde çeşitli yeteneklere sahip birçok insan var.
-Yani sizler yeteneklisiniz.Hem de hepinizin farklı bir yeteneği var öyle mi ?
-Evet.
-Peki neden hayvan ismi kullanıyorsunuz ?
-Biz ailemizi karma bir yörüngeden çok karma bir sürü olarak düşünüyoruz.Her ne kadar MP nin anlamı "MixPath" olsa da,bizler "MyPack" demeyi daha çok seviyoruz.Ve bilirsin işte,sürüler genelde hayvanlardan oluşur.
– Demek karma bir sürü aidiyeti..Sen bu sürünün neresindesin ?
-Hımm.Bu zor bir soru.
-Hiç de değil.Bana sürüde hangi isimle anıldığını söyle?
Aiden'ın dudağı yukarı doğru kıvrıldı.
-Hadi ama aslan olduğumu mu düşünüyorsun ? İnan bana Leo ile tanışınca neden aslan olamayacağımı daha iyi anlayacaksın.
-Hayır.Aslan olduğunu düşünmedim.Sen..Bilemiyorum daha az yırtıcı olabilirsin belki ?
Güldü.Mor gözlerini kırpıştırarak,
-Aslında tamamen otçul ve zararsızım.Bana en sevdiğin hayvanın ne olduğunu söyle ?
Ella bir an kalakaldı.Biliyor olamazdı herhalde değil mi ? Yani sonuçta nereden bilecekti ki onun en sevdiği hayvanın bir..
-Ella çok komiksin yeter artık daha fazla böyle bakma lütfen.Ve evet,MP de ben bir atım.
-Sen nasıl bilebilirsin ..? At ! Waoww bu olağanüstü !
Bir anlık sessizlik oldu.Sonra ikisi birden kahkahalarla gülmeye başladılar.
-Yani şimdiye kadar her şey normaldi ve birden olağanüstü oldu öyle mi ? Ella,yüz yıl da geçse senin beyninin işleyiş şekline alışamayacağım.
-İşte sonunda beni de delirttiniz,zaten bunu istemiyor muydun ?
-Hayır.İstediğim tek şey senin iyi olman,güvende olman.Çünkü bu yalnızca seninle ilgili değil görmüyor musun ? Seni bulmak için yıllardır uğraşıyorum çünkü PF olmadan içimizdeki isyancılarla baş etmek çok güç.
-Peki ben neyim ? Özel güçleri olan bir cadı olsaydım bunu bilirdim Aiden,bence sen yanılıyorsun.
-Sen "PathFinder"sın.Yol göstericisin.Bütün yörüngelere girip çıkabilir ve en önemlisi bir düzen sağlamak adına rehberlik edebilirsin.
-Yol gösterici.. Kendi yolunu kaybetmiş biri için ne ironik bir isim..  

PATHFINDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin