Merhabalar,
Yine gecenin bir vaktinde yeni bölüm yayınlıyorum.📚💃
Umarım beğenirsiniz.❤
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. ❤🍀
Keyifli okumalar,
________________________________________'Sana ne Aisha ne yaptığından. Hem uzak duracağım diyorsun hem de arayıp sormuyor diye merak ediyorsun.' Yine kendi kendine konuşmaya ve kendine kızmaya başlamıştı Aisha. Üç gündür Yağız ne mesaj atıyordu ne de arıyordu. Adem sürekli kapısında bekliyor nereye giderse o götürüyor olduğu için Yağız'ın gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştı.
"Kızım iyi misin?" Kendisine seslenen babasını sonradan duydu Aisha. Bir süredir elindeki çatal ile tabağındaki zeytine işkence ediyordu. Elindeki çatalı krem rengindeki masaya bırakarak babasına döndü.
"İyiyim babacığım ne oldu ki?"
"İkidir sana sesleniyorum ama duymuyorsun beni. Şu görüştüğün çocuğu anlattı annen de kimdir, kimlerdendir, kaç yaşında,okuyor mu, çalışıyor mu? Kızımızın görüştüğü kişiyi bilelim de aklımız sende kalmasın." Babası ilk defa bu konuları açmış Aisha da şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemiyordu. Bakışlarını annesine çevirdiğinde 'Hiç bana bakma.' bakışı ile karşılaşınca babasına dönüp Yağız'dan bahsetmeye karar verdi.
"Adı Yağız babacığım. Aile şirketleri Üner Holding'de çalışıyor. Yirmi sekiz yaşında haklısın babacığım sana anlatacaktım ama kesin bir şey olmadan bahsetmek istememiştim. Sonra tanıştırmak için getireceğim iznin olursa tabi ama biraz zamana ihtiyacım var." diyerek toparlayıp babasının içini rahatlatmaya çalıştı. Mehmet Bey başını olumlu anlamında salladıktan sonra kahvaltısına geri dönmüştü.
"Kızım akşam anneannenlere gideceğiz gelecek misin?"
"Yok anne siz gidin bende alışverişe çıkıcam sonra Eylül'e geçerim." Diyerek fincanında kalan çayın son kısmını da içerek ayaklandı. "Ellerine sağlık annem, kesene bereket babacığım. Ben hazırlanıp çıkacağım." Dedikten sonra Meltem Hanım ve Mehmet Bey'in yanağına öpücüğünü kondurup mutfaktan odasına geçerek kapıyı kapattı. Kahvaltıdan önce aldığı duştan dolayı nemli saçlarını hızla kurutmaya başladı. Saçını kurutmasının ardından hafif makyaj yapıp siyah dar paça pantolon, krem rengindeki boğazlı salaş kazağını ve üzerine siyah ceketini giyerek çantasını eline alıp vestiyerin önüne geldi. Ayakkabılıktan ess füme süet botlarını çıkartıp giymeye başladı.
"Anne ben çıkıyorum!" Annesine seslenip kapıyı kapatıp dışarı çıktı. Adem yine her zaman ki yerde bekliyordu. Aisha etrafı kontrol ettikten sonra Adem'in açtığı kapıdan arabaya bindi peşinden de Adem sürücü koltuğuna kurularak arabayı çalıştırıp Aisha'nın gideceği yeri söylemesini bekledi.
"Zafer Plaza'ya gidelim." Diyerek yolu izlemeye başladı. Etrafı incelerken aklı hala Yağız'daydı. Adem'in telefon sesi arabanın içini doldurduğu anda dikkatini Adem'e verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHA BOYANMIŞ - AYISIT
Ficción GeneralSıradanların aksine mahvolan bir hayat... Platonik aşkı yüzünden hayatı yeterince zorken saplantısı olan adam tarafından tecavüze uğrayan Aisha siyaha boyandı. Karanlığa hapsolduğunu düşünürken karşısına ansızın çıkıp intikam almasında yardım edece...