Ağaçların arasından çıkagelen yaşlı adam sanki bir anda üzerlerindeki ve korkuyu temizlemişti. Tıpkı esen serin rüzgarın yazın saçık havasını dağıtması gibi her şey uçup gitmiş onun yerine büyük bir ferahlık gelmişti ferahlayın yanında ise tatlı bir uyku .
Yaşlı adam ağarmış sakalini bir kez sıvazladıktan sonra etrafına vakti. Oldukça rahat bir ifade vardı yüzünde her ne kadar bitkin bir hali ve bükük bir beli olsada . Sanki küçük bir gezintiye çıkmıştı.
Zenin ve Yanlız avcıya bakarak ne yazıkki beyler eğlence artık sona erdi şimdi herkes kendi yoluna gitsin .
Yanlız avcı hayır daha değil onlarla daha fazla oynamak istiyorum hem burası benim bölgem.
Onlara istediği yaptıktan sonra gitmekte özgürler tabi hala yaşıyorlarsa.Bu sırada Karan olan biteni sessizce izliyordu sadece . Yaşlı adam Zenin dönüp hadi suikastçı kaptanı öğrencilerini alıp buradan git .
Ayakta duran Karani fark eden yaşlı adam ona dönüp sandığımdan çok daha güçlüymüşsün genç adam senin hakkında umurlarım biraz daha artmış oldu böylece.
Karan beni nerden tanıyorsun diye sordu .
Yaşlı adam ben herkesi tanırım Karan özellikle de seni son zamanlarda çok fazla gözüme batar oldun bende küçük bir araştırma için buraya geldim . Arkadaşını alda buradan gidelim geriye kalan şeyleri sana yolda anlatırım hadi acele et bacaklarım çok ağrıyor benim gibi yaşlı bir adamı bekletmek istemezsin değil mi .Tam o anda yanlız avcı yanında belirmişti eli kara bir pençeye dönüşmüştü. Hızla savurdu kara prensesini tek vuruşta ruhunu sökmek için. Yaşlı adam çok rahat bir şekilde pençeyi tutup büktü ve Yanlız avcıyı yere yapıştırdı.
Yanlız avcı yerden doğrulmak için davranırken. Yaşlı adam ayağını başına bastırıp onu tekrardan yere devirdi ve haddini asma şeytan seninle pazarlık yaptığım falan yok sana emrediyorum unutmaki ben izin verdiğim için hala bu dünyada özgürce yaşıyorsun.
Ama bir daha haddini aştığını görürsem işte o zaman sana gerçek korkuyu tanıtırım .
Ve işte bu senin küçük gölge oyunlarına hiç benzemez . Saçından tutup havaya kaldırdı kulağına bu sozlerimi unutma tamam mı dedikten sonra onu tek eliyle havaya fırlattı ormanın sonuna kadar uçup çakılmıştı.
Gizemli adam Seniha dönerek sana burdan git demedim mi . Bir anda şiddetli bir rüzgar ağaçların arasından eşmeye başladı ağaçları söküp atacak kadar güçlüydü.
Istersen gitmene sana yardımcı olabilirim .
Zenin bir hamlede iki öğrencisini omuzlarına yükleyip oradan uzaklaştı.
Yaşlı adam Karana bakıp bana neden yardım ediyorsun ve sen kimsin .
Yaşlı adam şimdilik bu soruları boş ver ve arkadaşını uyandır buradan gidiyoruz .
Karan Ramona uyandıktan sonra olanları anlattı ve yaşlı adamın arkasında yola koyuldular .
Yaşlı adam söze girerek birinci kural soru sorma yok ben size ne söylersen onunla yetineceksiniz anlaşıldı mı.
Durum şöyleki Karan sende çok garip olan bir şeyler var . Nedense tehlikeli ve güçlü olan şeyleri kendine çekiyorsun yaşayan efsanelerin bir çoğu ile karşılaştın bu bir şeylerin habercisi gibi .
Kendine dikkat etmen gerekiyor .
Milyarda bir görülen bir hiç olmadık bir zamanda karşına çıktı.
Daha neler olacak ben bile tahmin etmeye korkar oldum .
Senin incelemem gerek üzerindeki etkinin nedenini bulursam çözebilirim.
Karan yanı bu bir nevi lanet gibi bir şey mi .
Yaşlı adam büyük ihtimalle öyle yani umarım öyledir yoksa ömrünün sonu yakındır demek .Karan peki bunu nasıl anlayacaksın ve sen kimsin . Neden bana yardım etmek istiyorsun . Yaşlı adam sadece biraz daha sabret evime vardığımızda sorunlarına cevap vereceğim en azından çoğuna.
Yürümeye devam ettiler biraz sonra dar ve karanlık bir yola girmişlerdi etrafları uzun ağaçlar tarafınca kapatılmış küçük bir koridorda yürüyorlardı.
Bır anda mavi bir ışık parladı karanlığın içinde Karan ve Ramon gözlerini açtıklarında koca bir salondaydılar ama oldukça lüks ve geniş bir salon altı kahverengi parlak bir mermer ile kaplanmıştı duvarlar ise beyaz taşdan kocaman bir avize tam ortada asılıydı altında ise büyükbir dikdörtgen bir masa etrafında ona yakın sandalye .
Baş köşede gizemli adam oturmuştu.İkiliye bakarak hadi geçin oturun size sorularının cevabını vereyim .
Ramon oturur oturmaz burası neresi diye sordu . Karan ona dönüp gerçekten bunu mu merak ettin .
Yaşlı adam gördüğün gibi burası bir salon .
Yaşlı adam ayağa kalkıp Karanın başına dokunarak enerjisini açığa çıkardı .
Mavi enerji Karanın tüm bedenine yayılmıştı . Biraz sonra elini çekti ve enerji kaybolup gitmisti. Yaşlı adam hayır bu bir lanet sadece böyle garip bir talihin var . Bu arada ne soracağını biliyorum evet ben deli kralın bahsettiği o nevi enerjiye sahip avcıyı gücüm seninki ile aynı yerden geliyor .
Benim kim olduğumu merak ediyorsan sana söyleyeyim. Ben bir teraziyim dünyanın terazisi iyi ve kötüyü eşit tutmak zorundayım.
Neyse fazla vaktimiz kalması bir an önce gitmeniz gerek .
Ramon yoksa burası yıkılıyor mu .
Yaşlı adam bir anda geri dönmezseniz geride bıraktığınız dünya yok olup gidecek .
Bır göreviniz vardı değil miKaran ama biz çoktan başarısız olduk gelen bilgi yanlıştı o adamı bulamayız. Yaşlı adam merak etmeyin gideceğiniz yerde bunu durdurmak için hala bir şansınız olacak.
Karan neden bize yardım ediyorsun ki senin görevinin dengeyi korumak olduğunu sanıyordum .
Yaşlı adam sebebi de bu zaten kötü taraf fırtına gibi üzerimize çökmek için geliyor eğer yardım etmezsem artık iyi taraf diye bir şey kalmayacak . Bu arada Karan sen benimle aynı güce sahipsin hatta çok daha fazlasına.Karan bizi neden bu kadar kısa bir konuşma için buraya getirdin diye sordu . Yaşlı adam cunki sizi göremeyeceği tek yer burasıydı şimdi yola kaldığın yerden devam et . Göz alıcı ışık her tarafı kapladı ve ikili tekrardan gözlerini açtığında. Bir şehir meydanında bulmuşlardı kendilerini . Burası Wetrik krallığın başkentiydi.
Ramon neden bizi buraya gönderdi ayrıca neden hava ilkbahara göre bu kadar sıcak .
Karan sanırım anladım iksiri buradan yaymak istiyorlar .
Plandan haberi olmayan Ramon ne iksirinden bahsediyorsun sadece normal bir adamı öldürecektik sen nasıl bir şeye bulaştın böyle.
Karan dünyayı yok edecek kadar kötü bir şeyle karşı karşıyayız .
Ramon seninle gelmekle iyi yapmışım bende eğlenecek bir şeyler arıyordum zaten .Iki gün sonra Ramon Şehir meydanında ölü ordusunun ortasında kalmıştı. Gökyüzünü kara bulutlar kaplamıştı gökte şimşekler çakarken
Ramon ellerini havaya doğru kaldırıp derin bir nefes aldı işte savaşmak için en iyi zaman . Gökten yere yağmur gibi şimşek inerken .
Suikastçılar korku dolu gözlerle bu parıltıyı izliyorlardı. Çünkü birazdan ayaklarını bastıkları yer onları kızartacaktı. Koca bir Şehir kule dönecekti.