Mima gözlerini açtığında ejder iskeletinin içinde tek başınaydı .
Etrafını inceledikten sonra kendini oynatmaya çalıştı ama sıkıca bağlanmıştı .Nerdeyim ben dedi kendi kendine . En son neler olduğunu hatırlamaya çalıştı biraz düşündükten sonra o dehşetli manzarayı hatırladı .
Parçalanmış takım arkadaşlarının cesetleri peki o neden ölmemişti .
İlerdeki siyah kalın örtü aralandı ve içeriye üç kişi girdi .
Karan demek uyandın dedi .Mima benide öldürün artık yaşamamın bir anlamı kalmadı . Karan bu kadar aceleci olma seninle daha işimiz var .
Mima bilgi istiyotsan verebilirim ama sonunda beni öldürmeniz şartı ile .
Karan buna ihtiyacımız yok zaten herşeyi öğrendim .
Mima o zaman benden ne istiyorsunuz .Karan çünki senin gibi birisinin yeteneklerine ihtiyacımız var .
Normalde senide öldürecektim ama zihnine baktığımda diğerlerinden farklı olduğunu gördüm sen başarılı ve mutlu bir hayat istiyorsun ama bunu bir suikastcı olarak başaramazsın.Bende sana ikinci bir şans vermek istedim .
Mima senin acımana veya şans vermene ihitiyacım yok . Arkadaşlarım gibi benide öldürün .
Karan demek arkaşların yanına gelip elini kafasına dokundurdu ve işte senin arkadaşın dedi .
Anılar beynine dolmaya başladı dostu diye bildiği insanlar aslında onu işe yaramaz bir okçu olarak görüyorlardı .
İnandığı her şey yok olup gitmişti hayalleri ve hayatının yalan olduğunu anlamıştı .Karan gerçekler nasılmış gördün değil mi . Şimdi sana teklifim bunları bırak ve bizimle gel bir avcı ol ve gerçek bir hayat yaşa heyecanlı ve mutlu .
Mima ama ben bir işe yaramazım benden avcı olsa ne olur ki .
Karan sana işe yaramaz diyen biz değil dost bildiğin kişilerdi.Bence sen çok yeteneklisin ama bu güne kadar keşfedilmedin . Ve yeteri kadar eğitimin yok .
Bu sırada Harma ve Ramon dışarı çıkıp ikiliyi yanlız bırakmışlardı .
Karan söze girip sana bir şans vereceğim seni eğitim için ustamın yanına götüreceğim o birinin yeteneği ne kadar kötü olursa olsun ondaki cevheri ortaya çıkarır .Mima neden bana bu kadar yardım ediyorsun ben senin için ne yaptım ki .
Karan bir şey yapmanın bununla bir alakası yok .
O zaman neden dedi Mima .Karan çünkü bir zamanlar insanlar benide bir işe yaramaz olarak görüyorlardı.
O duyguyu yaşamak kolay değildir yardım ister .Şimdi senin iplerini çözeceğim ama bana saldırmaya çalışma .
Yanına gelip iplerin bağını çözdü bundan yararlanan Mima Karanın bıçağı kapıp onu yere devirdi ve üstüne çıktı bıçağı kalbine saplamaya hazırlanırken doğru sende sadece şu klonlardan birisisin değil mi ayağa kalkıp üzerini düzetti ve ağrıyan bileklerini ovmaya başladı .
Bu sırada yerde duran Karan başka bir bıçak çıkarıp eline bir kesik attı ve ona bakarak klonların kanı akmaz dedi .
Mima şaşırmış bir şekilde ona baktı . Çirkine yakın bir yüzü dağınık saçları ve vahşi yapısı onu korkutmuştu . Nedensiz yere ondan korkmaya başladı .
Karan şimdilik biraz dinlen ve hangi tarafı seçeceğini iyice düşün ve karar ver deyip hızlı adımlarla dışarı çıktı .
Hala kar yağıyordu . Harma ona bakarak sonuç ne oldu diye sordu .
Karan akşama kadar ikna olur .
Ramon bence ona güvenmemeliyiz o bir suikastcı fırsatını bulduğu anda bizi öldürmeye çalışacaktır .Karan hafızasını kontrol ettim daha önce kimseyi öldürmemiş hep geri planda bırakılan birisi.
Ramon hala neden onu sağ bıraktığını anlamadın sen insanlara bu kadar değer vermezsin .
Karan değer vermekten değil .
Geçen zaman içinde gereksiz yere çok fazla insan öldürdüğümü fark ettim . Bu kızıda öldürsem bir can daha boş yere ölecekti . Geleceğe yatırım gibide düşünebilirsin gerçi gemişte yardım ettiğim insanlardan bazıları beni öldürmeye çalıştı .Harma neden aramaya gerek yok bazen insanlar sadece yapar bir amaca gerek duymadan .
Ramon peki şimdi onunla ne yapacağız . Harma kış bitene kadar burada kalır karlar eridiğinde Karanında dediği gibi onu iyi bir eğitim için Danın yanına göndeririz .
Karan Ramona bakarak o zaman sende hazırlanda bir an önce ava çıkalım kar yüzünden haftalarca erzak gelmeyecek .
Ramon biraz bekle hemen hazırlanıp geliyorum deyip yanlarından ayrıldı .
Bu sırada Harma Karana dönerek onu kendi geçmişine benzettin değil mi .
Karan haklısın bir zamanlar insanlar banada işe yaramaz derdi . Sonra bazı insanların yardımı ile buraya kadar geldim .Harma bu gün bir karar verdin Karan . Bir gün iyi yada kötü bir şekilde bunun karşılığını alacaksın .
Karan her neyse ihtiyar onlara doğru gelen Ramona bakarak şuan buna vaktim yok .
İkili eşyalarını kuşanmış bir şekilde ormanın içine girip gözden kayboldular .
Arkada kalan Harma gülerek kaçmaya devam et Karan kendinden daha ne kadar kaçabileceksin acaba .
Karan ve Ramon yorgun ve üşümüş olarak kampa geri dönmüşlerdi .
İçeri girdiklerinde Harma ve Mimayı ateşin başında oturmuş gülüp sohbet ederken buldular .
Yanlarına gittiklerinde Ramon bakıyorum da yeni bir üyemiz olmuş merhaba ben Ramon seninle tanışmaya fırsat bulamamıştık .
Mima ise sessiz ve utangaç bir şekilde tanıştığımıza memnun oldum ben Mima .
Bu manzaraya tanık olan Harma gençler işte dedi kendi kendine .Karan ise bu kızın nasıl bu kadar kısa sürede böyle bir hal aldığını anlamamıştı . Sandığımdan daga güçlü ben bu kadar kolay unutamazdım .
Mimanın Ramona bakışlarını fark eden Karanın şaşkınlığı bir kat daha artmıştı .
Güçlü değil belkide aptal bu kadarı da fazla dedi kısık bir sesle .
Mima Ramonla tatlı bir sohbette iken Harma hayat böyledir işte kahramanlar ve katiller değil iyiler ve kötülerde değil göze güzel görünenler kazanır .(söyleyen bay M.A.T)
Karan böyle şeyler umrumda değil .
Harma öyle olsun ama eminim ki biraz olsun kıskanıyorsun yada kızıyorsun .Buna alışmaya çalış bizim gibiler her zaman arkada kalır. Kimse bakmaz ne yaparsak yapalım sanki zorundaymışız gini davranırlar .
Karan sen bunları nerden biliyorsun ki diye sordu .
Harma kır sakalını birkaç defa sıvazladıktan sonra gençliğimde hep herkesin hayran olduğu bir kahraman olmak isterdim büyük başarılar gösterdim ama bu kimsenin umrunda olmamıştı onlar hep başkalarının arkasına takıldılar .
Bende amaçsız ve umutsuz bir şekilde yaşamaya başladım .Günlerden bir gün kamp liderimiz beni yanına çağırdı karşısına çıktım beni omzumdan sıkıca kavradı ve
İnsanın duyguları doğar büyür ve ölür yıllar sonra hatırladığında ben bunun için mi bu kadar üzüldüm deyip kendine gülersin .
Yoluna devam et kimin ne düşündüğünü boş ver bu yola onlar için çıkmadın onlar içinde dönmeyeceksin .Sonunda peşine insanları takıp ben kahramanım diyenler öldü ama ben yaşadım .
Sende yaşa .
Karan gerçekten böyle hissettiğimi mi sanıyorsun kendini kandırmayı bırak .Harma ne düşündüğünü bilmem ben sadece sana anlattım....
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM