ARAŞTIRMA

1.8K 161 5
                                    

Suikastçılar eski handa odalarında toplanmış konuşuyorlardı.  Içlerinden biri diğerine dönerek .
Bugün takip ettiğin o adama ne oldu bir sorun yok değil mi .
Diğeri hayır hicbir sorun yoktu sadece gizemli görünümeye çalışan bir köylüydü . Onu bırakmasın değil mi seni kandırmadı değil mi .
Suikastçı hayır her duruma karşın bir köse basında işini bitirip cesedi yok ettim .
Masanin başındaki takım kaptanı belki o adamda bir şey yoktu ama emin olun buradalar onlar asla eksik olmaz böyle şeylerden . Muhtemelen şuan ajanları tüm şehri doldurmuştur.
Adamlardan biri takım kaptanı a bakıp kısık sesle kaptan Sakir bu büyük bir sorun değil mi bu konuda ne yapacağız

40 yaşlarında saçlarına beyazlar düşmeye başlamış adam sandalyesine rahat bir şekilde yaşlanarak esnedi ve bu konuyu merak etmeyin elit takımlarıda bunun için yolladılar.
Adamlardan biri araya girip benim anlayamadigim biz tam olarak bu şehirde ne yapıyoruz hala neden doğru bir bilgi verilmedi bize .
Sakir bu seferki diğerlerinden çok daha farklı ve büyük bir görev biz sadece bize verilen işi yapacağız.
Hem belki bilmiyorsunuz ama onu da bu şehre getirdiklerini duydum .
O buradaysa bu basit bir şey olamaz .
Adamlardan biri tedirgin bir ifadeyle meraklı gözlerle bakan adamlara döndü onlar kaptanın kimden bahsettiğini bilmiyorlardı. 
Bunu anlatmak da takımın kaptandan sonra en kıdemli olanına düşüyordu.

Ona derlerki fırtına koparan bir deha büyük bir strateji uzatası tam bir delidir tam on yıldır komuta etmek için eğitiliyordu . Birliğin belkide yüzde doksan dokusundan daha değerli sayılır  .
Dehasını birinci kaptan Lemur fark etti ve onu eğitti.  Emrine 100 adam verdi ve bir gece içinde 3000 kişilik avcı kampını temizledi .
Bazıları onun efsane komutan Zaginin soyundan geldiğini söyler .
Bence haklılarda .

Çok garip bir gücü olduğunu söylüyorlar aslında hiç yasan enerjisi yokmuş ama savaşmaya başladımı etraftaki her canlının yaşam enerjisini kendine çeker ve istediği gibi kullanır her hangi bir sınıfa sahip değil.
Kısacası her tekniği en güçlü şekilde kullanabilir .
Bu sırada şehitin başka bir noktasında bir evin çatısında bağdaş kurmuş olan zayıf orta boylu siyah saçlı kara gözlü kar beyazı tenli genç adam gecenin karanlığına boğulmuş şehri dikkatli bir şekilde izliyordu yanında birkaç kişi daha vardı yanındaki adama dönüp evet hissedebiliyorum hayalet bu şehirde bir yerde gizleniyor ortaya çıkacağı zamanı bekliyor kokusunu alabiliyorum .
Uzun zamandır bu günü bekliyordum o iki aptal sana uygun değil senin asıl rakibin benim Karan ben Zet seni yenecek kişiyim
Adamına dönüp şu aptallara bir an önce haber verin daha fazla gecikmesinler yarın sabah şehre varsalar iyi olur yoksa bir hafta daha ertelemiş gerekir her şeyi kurdum yarın akşama doğru fırınları havada rüzgarın en hızlı estiği  zaman böyle bir rüzgarı ancak bir hafta sonra bulabiliriz adamlara haber tıklayın gün batımına yakın zamanda şehri terk etsinler daha sonra her şeyi hallettikten sonra şehrin kuzey girişinde toplanacaklar ölü ordusunu arkamıza alarak saraya yürüyüp orayı ele geçireceğiz
Bu sefer gerçekten çok eğlenceli olacağa benziyor . Bakalım senin planın nedir Karan .
Bu sırada Karanın yanında oturan Ramon peki planımız nedir diye sordu . Karan şimdilik hicbir şey aralarına sızıp planlarını öğreneceğimYolladığım adam şuan aralarında onları dinliyor .
Ne yazık ki yarına kadar beklememiz gerekecek .
Zehrin yerini bulamazsak bu şehri terk etmemiz gerekecek .
Neyse saat iyice geç oldu yatsak iyi olur . Klonlar şehrin dört bir yanında etrafı izliyorlar .
Sabah olan biten her şeyi öğrenmiş oluruz .
Ramon  uyumak istiyordu ama heycanlı buna izin vermiyordu . Buna karşın Karan gözlerini yumup uykuya dalmıştı.  Karana bakarak her zamanki gibi fazlası ile rahat hatta fazla rahat yarın sabah uyandığında ölüler dolu bir şehrin ortasında kalabilir ama bu umrunda bile değildir.  Belkide hep bir şekilde kurtulmasının nedeni budur sakınılan göze çok batar derler onun ise salındığı hicbir şey yok tehlikenin ortasına dalmak gibi garip bir huyuda var .
Eğlenceli ama bir o kadar da tehlikeli bir arkadaşsın Karan .

Bakalım yarın neler olacakBu sırada varislerin toplantısı başlamıştı masanın baş köşesinin hemen yanındaki koltuktaki adam genç avcı yetenekli ama her şey için yeterli değil gerçi bizde yeterli değiliz adamlarımızın çoğunu oraya yolladık gizli olarak ona yardım edecekler .
Masanın diğer tarafındakilerden birisi peki bunu başarabilecek mi .
Yanındaki adam hayır pek sanıyorum bunu başaramayacak ama yinede denemesine bir fırsat verelim hem bu en azından onu geliştirmiş olacak .
Buda bizim için bir kazanç olacak her ne kadar Wetrik krallığından vaz geçecek olsak da
Başka bir ses son zamanlarda çoğu şey bizim kaygınıza oluyor ne yazıkki biz güçsüzleşirken onlar güçlenmeye devam ediyorlar .
Yakında bir dalga gibi üzerimize geldiklerinde ne yapacağız bir fikri olan varmı .
Araya giren bir ses merak etmeyin her şeye rağmen galip olan biz olacağızYakında çok yakında kurucumuz geri dönecek ve eskisinden çok daha güçlü olacağız yolladığı habere göre tüm işlerini halletmiş ve buraya doğru yola çıkmış.  Hem hala son bir kozumuz var değil mi .
Içlerinden biri ama bu hepimiz için ölüm demek dünyanın yok olması demek . 
Ne yazık ki eğer başka şansımız kalmaz ise bu dünyayı onlara bırakmak gibi bir niyetimiz yok onlara teslim edeceğimize yok ederiz daha iyi hem onlar bunu biliyor bu yüzden ne kadar güçlü olsalarda son bir saldırı için harekete geçmiyorlar çünkü onlarda bizim son kodumuzu biliyorlar .

Sabah olduğunda Karan Ramona beraber dışarı çıkıp etrafı gözlemeye başladılar gece boyunca klonlar farklı olan bir şey bulamamışlardı tek bildikleri bu akşam planın devreye gerçeğiydi zamanları çok azdı. 
Gökyüzü kapanmıştı ve yağmur yağmak üzereydi .
Karan sanırım yağmur yağacak
Ramon hayır bir damla bile yağmur yağmayacak şimşekler çakacak
Bu şehrin yok olma vakti geldi ya bizim elimizden olacak yada onların elinden olacak .

Bölümler geç geldiği için üzgünüm wattpadde bir sorun olduğundan yayınlasam bile bir kaç saat sonra bildirim geliyor

CANAVAR AVCISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin