NOKTAYI KOYMAK

2.1K 204 12
                                    

İsyancıların karargahında güzel bir akşamdı . Saton Karanın yanına gelip şu protez işini hallettik beni takip et .
Diğerleri de peşlerine takılıp yürümeye başladılar .
Biraz sonra küçük bir odaya girdiler etrafta bir sürü dolap ve raflarında çeşitli iksirler verdi .
Burası Fermona daha çok bir şekerci dükkanını andırmıştı .
Odada orta yaşlı bir adam ve iki tane çocuk vardı onlara her şeyi dikkatli bir şekilde anlatmasından öğrencileri olduğu anlaşılıyordu .
Satonu görünce ona doğru dönüp efendim istedğiniz şeyi hazırladım kullanıma hazır .
Saton icadın gerçekten çok faydalı bir şey Prot .
Prot Karana bakıp sanırım bu genç adam sizin kardeşiniz olmalı .
Kahverengi bir kutu vardı elinde kutuyu yavaşça açtı gümüş renkli bir el vardı içinde oldukça parlaktı hatta göz alıcı .

Özenle yerinden çıkardı ve Karana şimdi elinizdeki sargıları çıkarın ve masaya yaslayın .
Karan dediklerini yapıp elini masaya yasladı .
Prot demirden elin Karanın kolu ile birleştirdi ve yeşil yaşam enerjisini açığa çıkardı .
Birazdan vucudunla tamamen bütünleşmiş olacak eski elinden farkı bir şey hissetmiyeceksin . Geri kalan her eskisi gibi olacak .

Karan demek demirden bir el oldukça güzel .
Prot enerjisini kullanıp karanın koluyla protezi birleştirmeye başladı . Biraz sonra Karan demirden eli oynatabiliyordu .
Prot işte bitti dedi .
Karan iksirlere göz gezdirmeye başladı . Prota dönüp bir şey için iksirlerini ödünç alabilir miyim .
Prot elbette kullanabilirsin ama neden böyle bir şey istiyorsun anlamadım .

Karan iksirlere doğru giderken birazdan görürsün dedi ve rafları karıştırmaya başladı .
Biraz sonra topladığı şeyleri bir kaseye döktü ve karıştırdı  sonra da biraz su ekledi . Garip bir sıvı çıkmıştı ortaya sürekli hareket ediyordu canlıymışçasına .

Karan kaseye alıp yavaşça elin üzerine döktü . Buharlar çıkmaya başlamıştı . Sonra demirden el tüm sıvıyı içine çekti.
Karan gülerek yıllardır bu iksirin neye yaradığını merak ediyordum demek bunun içinmiş .
Keşke ustamda bunu görebilseydi .
Prot meraklı bir şekilde bu tam olarak neye yarıyor diye sordu .
Karana elini kaldırdı elin parmakları uzayıp yanına kadar gelmişti .
Prot bu da ne böyle .
Karan şekil değiştirme iksiri döktüğün her türlü metal rahatlıkla farklı şekillere girebilir .
Prot peki kontrolü nasıl sağlıyorsun dedi meraklı bir ifade ile . Karan unuttun mu bu benim elim .

Saton bu işi de hallettiğimize göre yemeğe geçebiliriz bu güne özel şehirde ziyafet var .
Biraz eğlenmek hepimize iyi gelecektir .
Masalar kurulmuştu sokaklarda tüm şehir halkı bir aradaydı .
Prot ve öğrencileri Karanın yanına oturmuşlardı .
Prot gerçekten yetenekli ve bilgili bir şifacı olmalısın genç adam hayatımda hiç böyle bir iksir duymamıştım . Bildiğin başka iksirlerde varmı böyle .

Karan evet var hemde çok fazla. Prot peki bunların tariflerini bana varir misin .
Karan aslında buna gerek yok bundan sonra bende burada yaşayacağım yani bolca vaktimiz olacak .

Diğer masadan oturan Satonu bunun duyunca keyfi bir kat daha yerine gelmişti . Kalkıp sevinten masanın üzerine çıkıp haykırmamak için kendini zor tutuyordu .
Karab bu sırada önündeki masada oturan genç kızı fark etti.
Genç kafasını başka yere çevirsede onq doğru baktığı belli oluyordu . Siyah uzun ve düz saçları ona Tionu hatırlatmıştı .
Gözlerini kapatıp başını masaya koydu . Tionla geçirdiği güzel günleri hatırlamıştı yeniden .

Ellerini kendine siper etmiş korunuyordu her şeyden . Kendini kapatmıştı dünyanın ışığına ve insanlara sadece anıları vardı karanlığın içinde .
Bir anda Tion belirdi karşısında yüzünde gülümseme vardı eskilerden .
Karana bakıp gülerek beni özledin mi Karan bensiz yapamıyor musun .
Karanın kan beynine sıçramıştı senden önce de yaşıyordum sonra da yaşarım .

Bir anda saçlarının üzerinde dolanan eli fark etti . Hızla yakladı kolundan ve başını kaldırdı . Bu ona uzaktan bakan kızdı . Yüzünde tedirgin bir ifade vardı genç kızın .
Etrafına baktı herkes çoktan gitmişti sadece ikisi vardı orada .

Genç kız özür dilerim ben sadece seni uyandırmamı istediler dedi .
Karan kızın kolunu bıraktıktan sonra sorun yok sedece refleks .
Genç kız rahat bir nefes alıp ben de bana sinirlendiğini sanmıştım .
Karan gülerek tanımadığım birisine neden sinirleneyim ki .
Genç kız çekingen bir şekilde istersen tanışabiliriz benim adım Tia .
Karan bir an duraksayıp gözlerinin içine baktı gerçekten de ona Tionu andırıyordu . Ama gözlerinde o buz mavisi renk yoktu .
Karan tanıştığıma memnun oldum ben de Karan .
Tia adını biliyorum aslında seni çok daha önce görmüştüm .
Ben ve ailem arkadyadan kaçıp buraya gelen köylüleriz . O zaman bizi kurtarmıştın .
Sen tam olarak nesin bir avcı mı .
Karan bir aralar öyleydim şimdilerde güçleri yok olup gitmiş eski bir avcıyım .
Tia güçlerine ne oldu diye sordu.

Karan bir savaşta kaybettim .
Tia peki şimdi ne yapacaksın .
Karan burada kalacağım başka girebilecek bir yerim kalmadı .
Tianın yüzünde büyük bir gülümseme oluşmuştu .
Tia Karanın karşısına oturmuştu.
Karan artık gitmemiz gerektiğini sanıyordum .

Tia gülerek aslında saat o kadar da geç değil biraz daha oturabiliriz . Karan nasıl istersen öyle olsun biraz konuşmak benin için de iyi olur .
Tia bir sorunun mu var .
Karan yanındaki insanlar hatta sevdiğin kişi bile seni terk etse ne yaparsın .
Tianın dikkati son kısma yönelmişti. Sevdiğin kişi bile seni terk etse dedi kısık bir sesle kendi kendine .
Bu demek oluyor ki önünde hiçbir engel yoktu .
Karanın gözlerinin içine bakıp insanlar böyledir güven olmaz şimdilerde herkes çıkarı için birbirleriyle dost görünüyorlar gerçek duygular ve sevgi az rastlanır bir şey haline geldi .

Karan aslında ben de senin gibi düşümüyordum ama kandım yada kandırıldım en dibe düştüğümde yanlız kaldığımı fark edebildim .
Sol elini gösterip işte aptallığımın bedeli . Sol elimi kaybettim biraz daha aptalca davransaydım hayatımı da kaybedecektim . Sonuçta artıık maceralarıma noktayı koydum.
Bu sırada karanlık sokağın içinden gelen iki kişiyi fark ettiler . Bunlar Kadoran ve Ramon du ikiside yaralıydı ve birbirlerinden destek alarak yürüyebiliyorlardı .

Ramon önündekilere bakıp Karan nerede dedi ve ikili yere yığıldı .
Karan yerde yatanlara bakarak sanırım nokta koymak için biraz erken .

Yorumlarınızı belirtiniz .

CANAVAR AVCISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin