25 "Am pus un pariu"

1.4K 121 1
                                    

Case privi ecranul telefonului iar un oftat ii scapa printre buze.
       Inca era prea devreme ca sa mearga la Leo. Roscatul ii spusese clar sa ajunga la el abia la 18 iar acum era.. 12..
       Satenul ofta din nou.
- Ma plictisesc! Facu acesta luand telecomada de la tv apoi se aseza pe canapea.
     Aprinse televizorul apoi incepu sa schimbe canalele pana ajunse la ceva ce nu parea la fel de cretin ca stirile despre nimicuri sau cacaturile de show.uri sponsorizate din cauza carora iti scade iq.ul si ti se scoala junioru pentru ca, da! Femei aproape goale care sunt facute mai mult de 50% din botox.
      Case privi iar ecranul telefonului: 12:23.
      "Poate am timp de.un pui de somn" isi spuse satenul cascand. "Oricum n.am prea dormit azi.noapte.."
      Baiatul se intinse pe canapea si.si trase o perna sub cap.
      "Doar cateva ore" se gandi acesta inchizandu.si ochii. "Doar cateva ore apoi am sa merg la Leo.."

      Roscatul inghiti si ultima gura de cola din sticla.
- 14:56, mormaie acesta privind ceasul de pe perete apoi mârâi.
      De ce nu putea sa treaca mai repede timpul? De ce nu.i spusese lui Case sa vina la el la.. nu stiu, 9 dimineata?
- La multi ani, zise Faith cam fara vlaga.
      Fata intra in bucatarie apoi se aseza in fata fratelui sau la masa.
- Ce avem de mancare? Intreba aceasta in timp ce verifica ceva pe telefon.
- Pai, incepu pistruiatul, eu mi.am facut spaghete, zice apoi ragaie. Tu poti sa.ti faci ce vrei.
      Roscata ii arunca o privire urata baiatului dupa care isi intinse bratul si lua gemul din mijlocul mesei.
- Sandwich.urile sunt bune, spune aceasta incepand sa unga o felie de paine prajita.
- Sunt foarte bune, mormaie Leo privind tavanul.
      "Inca 3 ore pana la 18. Trei ore pana o sa.l vad pe Case".

- Case..
      Satenul gemu apoi se foi.
- Case! Insista vocea iar baiatul isi deschise un ochi si.o privi pe mama sa.
- Da? Raspunse acesta frecandu.se la ochi.
- Nu trebuia sa mergi undeva la 6? Intreba femeia verificandu.si ceasul de la mana.
- Ba da, mormaie satenul ridicandu.se in sezut.
      Femeia stramba din nas apoi spuse:
- Ai cam intarziat. E si jumate'.
      Lui Case ii trebuira cateva clipe ca sa.si dea seama de intelesul cuvintelor femeii.
- Mersi ca m.ai trezit! Zise baiatul un pic cam tare si.o lua la goana spre camera lui ca sa se schimbe.
      Satenul isi trase blugii pe el, un tricou si, abia dupa ce isi lega sireturile la adidasi, il apela pe Leo.
- Case! Spuse roscatul dupa ce raspunse. Unde esti? Te.am tot sunat dar n.ai raspuns!
- Imi pare rau! Am dormit prea mult, explica satenul apoi iesi val.vartej din apartament spunandu.i un "pa" mamei sale.
      Case auzi un ras scurt de la celalalt capat al firului.
- Nu.i nimic amuzant!
- Ba sigur ca da, replica roscatul. Faith spunea ca mi.ai tras clapa.
- Si.. care.i partea amuzanta aici? Intreba satenul intrand in fuga in parc.
- Eh. Am pus un pariu.. Daca era cum zicea ea trebuia sa ma imbrac in rochie si s.o las sa.mi faca poze.
      Case chicoti. Ar fi vrut sa vada asa ceva.
- Dar, din moment ce tot o sa vii la mine ea trebuie sa.mi cumpere o pizza family..
- Pff, ce putin ai cerut, facu satenul sunand la interfon.
      Roscatul inchise apelul apoi vocea ii rasuna din difuzor: "O s.o impart cu tine" iar usa se deschise si Case sari cate doua trepte pana ajunse la apartamentul cu numarul 10.
- Pui! Facu Faith sarindu.i in brate lui Case si.l saruta.
- Da da, se baga Leo apoi trecu pe langa cei doi si iesi in scara blocului. Mergem?
- Glumesti? Intreba satenul gafaind. Nu puteai sa cobori tu jos in loc sa urc eu?
      Pistruiatul doar ridica din umeri.
- Nu m.am gandit la asta, zise apoi isi tuguie buzele.
- Sa fiti cuminti, se baga Faith tragandu.l de mana pe saten ca sa.i atraga atentia.
- Tu nu vii?
      Fata dadu din cap.
- Nu am dispozitia necesara pentru o petrecere.
      Case o saruta apoi incepu sa coboare scarile pe care le urcase doar cu cateva minute inainte.. pentru numele lui Dumnezeu! De ce nu coborase Leo jos?
- Imi pare rau, facu roscatul deodata privind in pamant. Dar chiar voiam sa ma razbun ca m.ai facut sa cred ca nu mai vi..
       Satenul isi intoarse privirea spre pistruiat.
- Ai vrut sa te razbuni facandu.ma sa alerg prin tot orasul ca mai apoi sa urc si sa cobor 3 etaje? Apropo! Apartamentele din blocul asta nu.s numerotate bine! Spuse tare Case pe un ton obosit de la alergat dar si usor amuzat.
      Leo rase apoi ii daduse dreptate satenului. Apartamentele chiar nu erau numerotate ca lumea. Nr. 1 era la ultimul etaj, nr. 30 la parter chiar langa nr. 2 iar nr. 10, adica al lui, la etajul 3.

N.am mai postat de cateva zile. Stiu. Am fost cam lenesa in ultimul timp si nu promit ca o sa.mi treaca curand.

Ursulet [boyxboy]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum