Case isi simti gura uscata asa ca se ridica in sezut si se intinse dupa sticla cu apa de langa pat.
Dupa ce lua o gura zdravana care.i alina setea satenul incepu sa tuseasca dureros de puternic.
- Case! Se auzi vocea mamei sale apoi femeia intra in camera acestuia.
- Neata, sopti ragusit baiatul apoi stranută.
- Noroc, zise femeia dupa care se apleca si.si aseza palma pe fruntea lui. Ai febra, adauga iar in privire i se putea citi un amestec de grijă si furie.
Case isi sterse nasul cu maneca bluzei de pijama apoi se lasa pe spate si.si trase plapuma pe el.
Un oftat se auzi din partea femeii.
- Ma duc sa.ti fac un ceai, zise apoi pleca, lasand usa deschisa in urma ei.
Satenul se intoarse pe cealalta parte, gasind o pozitie mai comoda, apoi tuși.
Dupa cateva minute Case stranuta apoi auzi un oftat din partea mamei sale care tocmai se intoarse in camera tinand o cana in maini.
- Fara tricou, spuse femeia. Ai venit acasa fara tricou, beat criță si racit!
- Imi pare rau, sopti satenul ridicandu.se din nou in capul oaselor apoi lua o gura de ceai.
- Poate ar trebui sa.mi iau liber de la lucru, spuse ganditoare femeia.
- O sa fiu bine, mama! Protesta satenul.
- Nu pari foarte bine. Plus ca mi.e frica ca o sa.mi vina vreo fata pe.acasa sa.mi zica ca.i gravida. Asta ar pune capac la tot.
Case se inneca apoi incepu sa tuseasca.
Atmosfera din camera se schimba complet iar satenul isi dadu seama de asta.
- Mama! Facu acesta incruntandu.se. N.o sa se intample asa ceva. N.am facut nimic de genul acesta!
Baiatul isi privi mama in ochi. Nu.l credea.
- Cassiel! Pe cine crezi tu ca incerci sa pacalesti?
- Poftim? Facu acesta nevenindu.i sa creada ceea ce tocmai insinua mama sa.
Femeia ii puse palmele pe fața si.i intoarse capul spre dreapta.
- Atunci ce.i cu semnele astea de pe gat care coboara pana pe clavicula? Ti le.ai facut singur, nu.i asa?
Case inlemni.
Oare sa fi facut ceva aseara? Dar nu.si amintea nimic. Sigur ar fi tinut minte daca ar fi fost cu vreo fata..
Baiatul isi lua telefonul din buzunar apoi isi examina gatul cu ajutorul ecranului lucios.
- Deci? Intreba femeia punandu.si mainile in san.
Satenul clipi des apoi isi lasa mainile sa.i cada pe langa corp.
- Nu stiu. Poate.. ăă..
- Noroc cu baiatul roscat care te.a adus acasa... oftă femeia.
- Baiatul roscat, repeta Case ca.n transa apoi cateva amintiri il lovira ca un trasnet iar privirea i se intuneca.
"O sa te strang de gat, Leo" isi spuse in gand satenul iar o vena de pe tampla incepu sa.i pulseze.
- N.am facut nimic, mama, spuse acesta iar femeia isi ridica o spranceana. Crede.ma, adaugă Case privind.o in ochi. A fost doar... o fata care se tinea dupa mine, minți baiatul fara pic de nerusinare.
Cum ar fi putut sa.i spuna mamei sale ca un tip ii facuse semnele alea? Cum ar fi putut sa.i spuna ca aproape si.o trasese cu acel baiat intr.o masina?
Nu! Cu putin noroc mama acestuia n.o sa afle niciodata.
Femeia il privi ganditoare cateva secunde apoi incuviinta.
- Fie. Te cred, zise apoi se apleca si.l saruta pe frunte. Tatal tau se intoarce de la lucru pe la 19. O sa fi bine pana atunci?
- Mama! Zise Case dandu.si ochii peste cap. Am apeoape 18 ani!
- Bine, bine, facu femeia apoi plecă la lucru.
Ramas singur, satenul se lasa pe spate. Capul il durea insa, in acel moment, nu putea sa se gandeasca decat la fragmentele de amintiri cu Leo.
Isi amintea cum roscatul oprise in fata blocului sau apoi se apleca spre el si.l saruta.
Case isi atinse buza de jos cu varful degetului aratator acolo unde isi amintea ca.l muscase pistruiatul mai tare.
- Doare, mormaie acesta apoi in minte ii aparura imagini cu Leo care isi plimba degetele pe pieptul lui. Nu! Zise Case cu voce tare apoi se ridica in șezut, spijinindu.se in maini. Nu te ridica pentru el, se adresa satenul ridicaturii vizibile din pantaloni.
*Stranut*
Parca.si si auzea constiinta spunandu.i: "Dar trebuie sa recunosti ca ti.a placut."
Case ofta, dandu.se batut, apoi isi lasa mana sa.i alunece in pantaloni si gandul sa.i zburde spre fantezii cu acel pistruiat.Okey deci.. fara deci! A trecut ceva de la ultimul capitol postat.. IMI PARE RAU! Insa profesorii s.au hotarat toti deodata sa ne dea teste asa ca a trebuit sa.mi fac copiuțe in loc sa scriu aici.
Oricum, acestea fiind... ăă.. scrise, nu uita sa lasi un vot si/sau un com daca ti.a placut capitolul.
CITEȘTI
Ursulet [boyxboy]✔
Short StoryCase are o iubită minunată: e frumoasă, e adorabila, are un zambet perfect și o voce plăcută auzului. Şatenul e fericit cu relația lui, asta până când îl cunoaște pe fratele iubităsii.