- Leo!
Roscatul izbucni intr.o criza de ras in timp ce satenul il privea urat.
- Nu e amuzant, spuse acesta printre dinti apoi trecu pe langa pistruiat si iesi din bazin.
- Stai.. ursulet, spuse roscatul printre rasete. N.am vrut sa...
Leo incerca in zadar sa.si ceara iertare fiindca nu se putea opri din ras nici macar o secunda.
- Merg sa ma spal de apa asta cu clor, spuse calm Case. Dupa aceea mergem unde zic eu, spuse dupa care pleca, lasandu.l pe Leo in piscina, inca razand.
Pe Case il cuprinse un sentiment de rusine.
Nu stiuse ca ajunge cu picioarele la fundul piscinei..- Leo! Nu ma lasa aici! Ajutoor! Tipase el si toata lumea il vazuse.
Pana si salvamarii ii auzisera tipetele dar nu ii sarira in ajutor iar asta doar pentru ca se pusesera si ei pe ras, la fel ca Leo."Ce gluma idioata! M.a lasat in mijlocul bazinului! Iar eu am crezut ca prostu' ca e adanc si c.o sa ma innec."
Baiatul il injura inca in barba pe roscat cand intra intr.unul dintre dusuri.
- Ce idiot, spuse printre dinti cand isi turnă sampon in cap.
Case inchise strans ochii ca sa nu.i intre sampon mentolat in ochi.
- E un..
Doua maini se asezara pe soldurile satenului, facandu.l sa.si deschida larg ochii.
- Sunt un.. ce?
- ESTI UN..
Dar Case nu apuca sa.si termine propozitia fiindca Leo ii acoperi gura cu palma.
- Imi pare rau, spuse pistruiatul privindu.l pe saten in ochi. Nu stiam ca ti.e atat de frica de apa...
Roscatul isi aseza ambele maini in parul lui Case si incepu sa.i maseze scalpul cu degetele.
- O sa ma revansez cu o a doua intalnire. De data asta fara pic de apa.
Satenul isi inchise ochii. Niste sampon ii intra in ei.
- Ce zici? Intreba Leo lipindu.si incet buzele de ale lui Case.
Satenul dădu incet din cap bucurandu.se ca nu.si poate deschide ochii ca sa.i vada lui Leo ranjetul specific care i se forma pe chip ori de cate ori el rosea.
~°¡○•●•○¡°~
- Deci.. unde ziceai ca mergem? Intrebă Leo punandu.si centura.
Case deschise gura sa.i raspunda insa primi un mesaj.
Karina: A ajuns! Case, vino acum in parcul mare din centru! Trebuie sa vezi cat de draguti sunt Alan si Sebastian!
- In parc, spuse sec satenul iar Leo ii arunca o privire ciudata. A venit verisorul unei prietene. Eu unul nu.l prea cunosc. L.am vazut doar de cateva ori insa Karina insista ca o sa ne intelegem bine.
Case observa incordarea brusca din gesturile roscatului asa ca adauga:
- Stai calm. Il place pe Alan.. cel putin asa pare.
- Daca tu spui.. mormaie Leo dupa care porni masina.
CITEȘTI
Ursulet [boyxboy]✔
Historia CortaCase are o iubită minunată: e frumoasă, e adorabila, are un zambet perfect și o voce plăcută auzului. Şatenul e fericit cu relația lui, asta până când îl cunoaște pe fratele iubităsii.