Case avusese parte de cateva experiente sexuale memorabile in viata. Blow job.ul lui Leo nu se numara printre ele.
Dar era placut.
Roscatul isi misca capul ritmic iar mainile sale se plimbau cand pe picioarele, cand pe abdomenul satenului.Aparent, planul lui Leo nu fusese sa.l chinuie pe Case ci sa.l termine rapid fiindca exact asta se intamplase.
- Esti oribil. N.am intalnit o persoana mai ingrozitoare ca tine, se planse baiatul.
In ciuda bosumflarii satenului, pistruiatul doar se sterse la gura si se aseza inapoi pe scaunul soferului.
- Stiu. Dar ma placi chiar si asa, spuse acesta senin. Acum, mai vrei sa investighezi iepurele?
Case fu tentat sa spuna da insa, dupa ce arunca o privire spre ecranul telefonului remarca ceva ingrozitor.
- Ai mei o sa ma omoare! Zise acesta tragandu.si pantalonii in timp ce Leo statea si.l privea incruntat cum se chinuia sa.si inchida cureaua.
- Hă? Fu prima reactie a baiatului. Ai ora de mers acasa sau ce?
- Oarecum, murmură satenul. Maine dimineata vin niste rude in vizita si i.am promis mamei ca ma trezesc devreme...
Pistruiatul isi arcui involuntar o spranceana in timp ce porni masina.
- Pot fi invitat si eu maine? Mi.ar placea sa.ti cunosc familia.
Case il privi surprins pe Leo cateva secunde bune pana sa.si dea seama de intelesul cuvintelor sale.
Raspunsul totusi intarzie sa apara iar asta.l facu pe pistruiat sa zambeasca trist.
- Inteleg...
- Te rog, sopti satenul. Nu.mi fă asta. Daca ar fi dupa mine te.as tine 24 din 24 langa mine..
- Atunci o sa.ti dau voie sa te revansezi vineri seara.
- Hă? Fu randul lui Case sa scoata aceste sunetele pe gură.
- Tata pleaca cateva zile cu munca pe nu stiu unde iar Faith o sa merga la o petrecere de.a fetelor.
Case vru sa spuna ceva, sa.l refuze, insa roscatul continua:
- Iti poti invita prietenii.
Leo opri la semafor dupa care isi intoarse privirea spre saten.
- Ce spui?
Satenul zambi usurat apoi dadu energic din cap.
- O sa fie distractiv.
Culoarea se schimba la semafor iar lui Leo i se intipari vesnicul ranjet pe buze cand porni.
CITEȘTI
Ursulet [boyxboy]✔
Short StoryCase are o iubită minunată: e frumoasă, e adorabila, are un zambet perfect și o voce plăcută auzului. Şatenul e fericit cu relația lui, asta până când îl cunoaște pe fratele iubităsii.