37 "Pot să..."

1.2K 129 8
                                    

Satenul surâse cand Leo lasa cuptorul cu microunde pe masa.

- Nu mai car asa ceva niciodata, spuse roscatul gafaind apoi se sprijini de genunchi.

- Te.am intrebat daca vrei sa te ajut, făcu Case dupa care se duse la frigider si lua o sticla cu apa rece pe care i.o intinse pistruiatului.

- Data viitoare te las sa.mi dai o mana de ajutor, zise apoi lua o gura zdravana care goli cam un sfert din sticla de jumate'.

Satenul zambi.

"Leo e un clown" gandi baiatul apoi isi trecu degetele prin parul rosu al acestuia.

Pistruiatul ramase nemiscat, bucurandu.se de atingerile timide oferite de saten.

"Te rog, nu te opri" găndi Leo insa Case se mai juca doar cateva secunde cu suvitele lui dupa care le daduse drumul.

Pistruiatul il privi bosumflat.

- Leo? Zise satenul fremătându.si mainile.

- Mm?

- Crezi că.. adica, daca vrei.. Pot să..

Pistruiatul isi arcui o spranceana apoi se aplecă cat sa ajungă față in față cu satenul.

- Da?

- Pot sa te privesc? Intrebă baiatul privind rusinat in pamant.

Lui Leo ii scapă un "Hă?" printre buze iar satenul se inroși.

- Adica.. pot sa.ti vad pistruii? Pe toți?

Buzele roscatului formară un "O" perfect.

- Deci tu vrei sa ma dezbrac in fața ta?

- Ceva de genul, mormăii Case iar culoarea rosie din obraji se raspandi pana ii acapară urechile si o parte din gât.

"Atat de draguț" isi spuse Leo apoi ii prinse barbia intre doua degete.

- Si eu ce primesc in schimb?

Pistruiatul putu simti incordarea satenului asa ca se apropie mai tare.

- Deci?

Case nu spuse nimic, doar isi frecă ganditor si, in acelasi timp, stanjenit ceafa.

- Pot sa cer eu ceva atunci? Intrebă roscatul iar satenul aprobă dand adirmativ din cap.

Un mic zambet dracesc inflori pe fața roscatului cand spuse:

- Ma atingi!

- Ce? Fu reactia imediată a lui Case.

- Adica imi faci masaj. Nu stiu daca sti dar imi place la nebunie cand ma atingi.

Satenul clipi des, nevenindu.i sa creada cat de idiot putea fi Leo cate odata.

"《Ma atingi》 sună de parca ai vrea sa.ti fac laba!" Strigă Case in sinea lui apoi se lăsă indrumat de catre roscat spre dormitor.
"Doamne apara.ma" fusese ultimul gand al satenului inainte ca usa sa se inchidă.

Ursulet [boyxboy]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum