23 "In brate"

1.4K 135 2
                                    

     Leo se aseza in pat apoi se intoarse pe o dunga si lua o perna in brate.
     Ar fi vrut atat de mult sa.l aibe pe Case langa el. Chiar daca nu stie multe despre el, chiar daca satenul e banal, pistruiatul il vrea. Vrea sa.l ia de langa Faith, sa.l atinga, sa.l tina in brate, sa vorbeasca cu el, sa.l cunoasca, sa..
- Leo! Tipă roscata batand in usă.
     Baiatul isi dadu ochii peste cap si se ridica din pat.
- Da, murmura acesta deschizand usa. Te ajut cu ceva?
- O sa vina Albert aici, spuse fata printre dinti. Asa ca sa nu.ndraznesti sa.l chemi si pe Case.
     Pistruiatul oftă. Nu avea chef de acel obsedat. Nu avea chef s.o vada pe roscata bagandu.si limba.n gura cu ala!
     "E cu Case! De ce cacat nu poate sa.l pretuiasca?" Gandi Leo mutandu.si privirea de pe fată pe un punct invizibil din spatele ei. "De ce nu pot fi eu cu Case?"
- Cum zici, facu acesta apoi ii inchise usa in nas curvei.. pardon, sorăsii.
     "Totusi n.a spus ca nu pot sa ies cu el pe afara" isi spuse roscatul luandu.si o geaca pe el.

Leo: Hey! Esti liber acum?

     Pistruiatul vru sa.si bage telefonul in buzunar gandindu.se ca o sa dureze ceva pana satenul avea sa.i raspunda insa mobilul vibra dupa cateva secunde.

Case: Sunt complet liber si foarte plictisit.

Leo: Atunci ne vedem.. in parc? Cel din centru?

Case: Okey. Ne vedem acolo.

     Pistruiatul iesi din camera, o ignorase pe Faith care il intrebase unde merge, apoi porni spre locul stabilit.

Ei bine, avand in vedere pentru ca si deoarece fiindca asa, de acum (sper) capitolele vor fi ceva mai lungi. Undeva la mInIm vreo... 250- 300 de cuvinte.

Ursulet [boyxboy]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum