- Case!
Baiatul sari din pat si.si trase pe el o pereche de pantaloni.
- Da, mama! Vin acum! Strigă el dupa ce.si lua un tricou gri din dulap si il imbraca.
Cand intra in bucatarie il lovi un miros puternic de mancare buna.
- Oh! Cat de mult ai crescut!
O femeie slabuta, inalta, cu parul prins intr.o coada lejera la spate se apropie de Case si.l lua in brate.
- Ma bucur sa te revad, matusa Ditte, spuse baiatul zambind. Unchiul Ty ce face? Dar vărul Floyd? Am auzit.o pe mama zicandu.i tatei ca cei doi s.au certat.
Cele doua femei facura un scurt schimb de priviri.
- Ty a refuzat sa vina.
Femeia facu o scurta pauza in care ofta.
- Dar pe Floyd l.am trimis pana la magazin sa mai ia niste prajituri. O sa revina imediat.
Ditte isi sterse fruntea de sudoare iar mama lui Case lua o tava pe braț si se duse in living, unde erau alti membri ai familiei veniti in vizita.
- Urasc reuniunile astea, Case.
Sateunul o privi incruntat pe matusa sa.
- Sti.. incepu ea facandu.si de lucru cu mâneca ridicata a bluzei rosii pe care o purta. Tu pari, uneori, singurul intreg la minte din familia asta. Sti de ce?
Femeia facu un pas spre Case.
El dadu din cap.- Esti singurul care nu judeca..
O usa se tranti iar cateva clipe mai tarziu Floyd aparu in bucatarie cu trei cuti in brate.
- Hei, Case. Inca nu te.ai razgandit in legatura cu meseria de doctor? Spuse blondul zambindu.i cald. Sa sti ca te pot pregati eu pentru examenele de admitere la facultate.
Satenul se strambă.
- Oricat de bun susți tu ca as fi ca doctor, eu nu pot sa omor o musca, daramite sa tai un om!
Spusele satenului il facura pe baiat sa rada.
Floyd a fost mereu varul preferat a lui Case iar, cand erau mai mici si aflase ca blondul intrase la medicina, satenul ii spusese mamei sale si matusii Ditte ca vrea sa se faca doctor, exact ca eroul lui.
- Ai crescut atat de mult..
- Iar tu ai imbatranit urât, glumi Case apoi il lua in brate. Dar esti moșneagul meu preferat.
Un oftat ii scăpă blondului printre buze.
- Sper ca o sa spui acelasi lucru si dupa ce afli ca am un prieten..
Ditte aseza cateva prajituri pe o tava dupa care pleca si ea in living sa serveasca restul rudelor venite in vizita.
- Asta.i motivul pentru care te.ai certat cu unchiul Ty?
Blondul isi inclina capul in semn aprobator.
- Cine seamana se aduna, nu.i asa? Ii zambi Case incurajator varului sau care il privi surprins cateva secunde bune apoi, dupa ce asimilă bine informatia, surase trist.
- Sa sti ca am 2 reguli de baza penttu tine.
Blondul se aseza pe un scaun iar Case ii urma exemplul.
- Unu.. Nu.i spune mamei tale. Cand m.a vazut prima data mi.a spus sa nu te molispsesc si pe tine cu homosexualitatea mea.
- Imi pare rau..
Floyd doar ii facu un semn din mână ca nu conteaza.
- Si doi.. Blondului ii inflori un ranjet pe buze. Hai sa iesim la o intalnire dubla. Tu, eu, prietenul tau si prietenul meu. Chiar sunt curios sa vad cine l.a cucerit pe micul meu var.
CITEȘTI
Ursulet [boyxboy]✔
Storie breviCase are o iubită minunată: e frumoasă, e adorabila, are un zambet perfect și o voce plăcută auzului. Şatenul e fericit cu relația lui, asta până când îl cunoaște pe fratele iubităsii.