Epilog

1.4K 122 28
                                    

Imi pare rau insa..
_______________________________________
Case privi pierdut semnul stralucitor al supermarket.ului.

In acea dimineata ajunsese acasa si.i trimisese lui Leo un mesaj.
Desigur, ei doi nu mai vorbisera de proape 3 ani iar roscatul nu.i raspunsese. De fapt, nici macar nu vazuse mesajul, semn clar ca era mult prea ocupat.

Satenul zambi trist.

Intr.un fel, ar fi putut ghici.. de fapt, oricine si.ar fi putut da seama ca Leo ar fi fost, mai devreme sau mai tarziu, contactat de vreo agentie de modeling.
Problema este ca prea putini ar fi zis si ca idiotul avea sa devina fața unei agentii proprii care ajuta adolescentii frumosi sau talentati sa iasa in față.

Case facu cativa pasi horatati iar usile automate se deschisera, lasandu.l pe barbat sa priveasca melancolic in jur pret de cateva secunde.

Acesta lua un cos si incepu sa se plimbe printre rafturi, cautand spaghetele, niste oua, carne si..

- Cascaval, mormaie el aplecandu.se sa ia o bucata rotunda, ambalata in plastic.

Cand dadu sa se ridice, cineva se arunca, la propriu, pe spinarea sa. Noroc ca se sprijinise cu palmele de pamant caci, altfel, ar fi ajuns sa intre cu fața in branzeturi.

- Ce dracu! Se rasti el la persoana care il imbratisa pe la spate.

Case isi intoarse putin capul si reusi sa distinga doar o claie de par rosu care.i stea pe umar.
Posesorul acestuia incepu sa se smiorcaie si, atunci cand isi ridica capul de pe umarul satenului, lacrimi grasane de fericire ii curgeau pe obraji.

- Ursulet! Zise el cazand in fund dar inca tinandu.l strans in brate pe Case.

Satenul se intoarse cu fata spre Leo si, chiar acolo, in mijlocul raionului, se cuibari in bratele lungi ale pistruiatului.

- Prostule! Zise el stergandu.si lacrimile de pe obraji.

- Si eu ma bucur sa te vad, spuse Leo nesilindu.se sa.si usuce obrajii rosii.

Cei doi isi zambira unul altuia ca doi prosti o foarte buna bucata de timp inainte ca pistruiatul sa ia intiativa si sa.l prinda pe Case de par.
Acesta ii trase usor capul pe spate dupa care isi lipi nerabdator buzele de ale sale.

- Te vreau, piticanie, zise roscatul imediat ce rupse sarutul.

Nici macar nu.i mai pasa ca o femeie in varsta se holba uimita la ei. De fapt, nu.i pasa de nimic in acel moment. Tot ce voia era sa.l bage pe saten inapoi in viata lui si sa.l incuie naibii acolo ca sa nu mai scape dracul.

- Leo.. Facu satenul asezandu.si palmele pe chipul proaspat ras al acestuia apoi ii sterse obrajii umezi cu degetele mari. Hai sa mergem altundeva, zise iar pe buze ii inflori un zambet usor pervers.

Pistruiatul nu astepta nici o clipa in plus. Il lua pe barbat in stil mireasa apoi iesi pur si simplu din magazin.
_______________________________________
..voi chiar credeati ca povestea n.o sa aibe un final fericit? =))

Oricum, cartea asta e gata iar, daca n.ai facut.o deja, dă fuguta pe profilul meu si baga.ti in biblioteca povestea intitulata "Pisoi" caci, imediat cum imi vine inspiratia, voi incepe sa postez acolo.

"Pisoi" e o carte care va semana foarte mult cu aceasta insa, sper eu, va iesi mult mai bine.
(Si s.ar putea sa dati si peste Leo si Case pe acolo, dar nu de la mine stiti asta ^^)

Ursulet [boyxboy]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum