46,3 "fifa"

1.1K 132 10
                                    

- Case?

Roscatul se intoarse inapoi in camera, in brate tinand o tava.

Un nou mârâit neprietenos se auzi din partea satenului.

- Ti.e foame? Intreba pistruiatul zambind dupa care se aseza pe marginea patului si.i inlatura satenului o suvita de par ce ameninta sa.i intre in ochi. Ce zici? Am aici suc de portocale, omleta, paine cu unt si o mica prajitura de ciocolata.

Ochii satenului se deschisera imediat ce roscatul termina de rostit ultimele 3 cuvinte.

- Suna foarte bine, admise acesta insa nu se misca din pozitia ghemuit. Totusi, dintr.un anumit motiv, rosti el printre dinti, nu ma pot misca.

Leo isi musca buza de jos gandindu.se la faptul ca, mai mult ca sigur, el si caldurile lui sunt motivul incapabilitatii satenului de a se ridica asa ca puse pentru un moment tava deoparte si.l ajuta pe Case sa se sprijine in tablia patului.

- Imi pare rau, adauga punandu.i in brate micul dejun.

Satenul il privi cu ochii intredeschisi si buzele tuguiate.

Acum cateva ore bune..

- Leo! Sopti satenul cu respiratia intretaiata. Nu..

Roscatul ranji draceste.

- Te doare, hă?

Case aproba printr.o miscare scurta din cap.

- Ei bine, sopti pistruiatul aplecandu.se spre baiat, si pe mine ma doare cand ma bati la jocurile de pe messenger.

- Pff.. facu satenul apoi isi inchise ochii cand buzele roscatului se lipira de obrazul sau. Asta nu.ti da dreptul sa ma bati la fiecare meci pe care.l jucam, spuse acesta dupa care isi indrepta degetul aratator spre ecranul televizorului pe care aparea scorul rezultat in urma meciurilor de fifa jucate.  N.am decat o singura victorie iar aia am obtinut.o pentru ca mersesesi tu la baie si anulasem pauza!

Leo ii zambi baiatului incurajator apoi se apleca din nou spre el dar, de data asta, ii prinse buzele intr.un sarut flamand prin care ii cerea insistent sa.i dea si cel mai mic semn ca ar putea continua cu ceva mai mult.

Case, parca ascultandu.i cerinta, se lasa pe spate si.si ridica picioarele in jurul torsului pistruiatului care, parca in mod teleghidat, isi trecu mainile pe sub tricoul sau.

- Te iubesc, ursulet, sopti Leo cu vocea tremurata iar Case simti cum sangele ii urca in obraji imediat ce.l auzi rostind acele cuvinte, in acel mod si in acel moment.

Nu uita sa lasi un vot/com daca ti.a placut capitolul.

Ursulet [boyxboy]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum