Lördag den 1 September
Jag låg i min säng för att jag inte orkade gå upp även fast jag egentligen borde eftersom jag var hungrig. Jag hade fått en snap utav Niklas och jag blir lika glad varje gång jag fått en snap utav honom. Jag öppnade den och han är alltid snäll mot mig, jag är kär i honom men han vet inte om det och jag skäms lite över det. Sen tycker jag att det är tråkigt att det blir en sån stor grej över att jag är 16 år och jag skriver med en 21 åring.
Godmorgon, sovit gott??? Skrev Niklas
Godmorgon ja jag har sovit som en stock.
Bra
Själv då???
Jo jag har väl sovit rätt bra iallafall
Nice
Efter ett tag gick jag ner och tog frukost. Mamma var inte hemma så jag antar att hon typ är och köper något på affären eller någon annan stans. Min pappa bor i London med hans fru och barn, jag har ingen kontakt med honom och jag vill inte det heller eftersom det kändes som att han svek min mamma och flyttade till ett annat land och skaffade både fru och barn.
Efter ett tag kom mamma hem och hon hade varit och handlat så hon ställde in saker i kylskåpet och skåpet. Jag ställde undan allt jag hade tagit fram eftersom jag antog att min syster Sabina redan hade tagit frukost eftersom hon brukar redan vara uppe vid klockan 9. Jag gick upp och in till min systers säng för att lägga mig i hennes säng. Min syster är 17 år och jag är 16 år så det skiljer bara 1 års mellanrum mellan oss. Min syster har rött hår och jag tycker att det är jätte vackert på henne medans jag har brunt hår. Vi kan berätta allt för varandra och det känns skönt att ha henne vid min sida.
"Godmorgon" sa jag
"Godmorgon" sa Sabina och höll på med mobilen
"Har du sovit gott???"
"Ja"
"Bra"
Jag tog upp min mobil och började hålla på med den, jag skickade lite med Simon. Han är så rolig att skriva med och jag vill bara krama om honom ibland. Han har brunt hår och så himla söt om man frågade mig. Han bor här omkring ändå har vi inte träffats eller ens pratat om det men jag skulle vilja träffa honom.
"Ska du och Niklas träffas snart???" Frågade Sabina
"Vi har inte snackat om det."
"Skriv och fråga då"
"Men tänk om han inte vill"
"Det är klart, han är säkert jätte kär i dig"
"Sluta Sabina"
"Kom igen skriv"
"Ja jag ska skriva"
Jag skrev till Niklas fast jag var nervös.
Hej skulle du vilja ses???
Ja när???
"Sabina när ska vi träffas då???"
"Idag klockan 3"
"Eehhh okej"
Idag kl. 15???
Tyvärr har fullt upp, men nästa lördag???
Ja det blir bra
"Han kunde inte idag, men vi ska ses nästa lördag"
"Bra då har jag tid att lära dig lite"
"Du behöver inte lära mig någonting."
"Jo du får se"
YOU ARE READING
Hatad
Teen FictionJosefina skriver med en kille på Snapchat och har gjort det här gjort det i 1 månad och hon älskar att skriva med honom. Dom har beslutar sig för att träffas, det enda problemet är att Josefina har fått känslor för honom och han är 5 år äldre än hen...