Vi var en stund i mitt rum men gick sen ut till sovrummet och lade oss under mitt täcke, Niklas låg bakom mig och jag låg framför honom.
"Vill du veta en sak???" frågade Niklas
"Aa"
"Jag kan spå"
"Spå mig då"
Jag vände mig om mot Niklas.
"Kan jag få din hand"
"Vilken hand???"
"Den som inte ser ut som en mumiehand"
Jag tog fram min högra och sträckte fram den till Niklas.
"Vad kan du se??" frågade jag och skrattade inom mig
"Det är lite svårt att tyda men jag ska försöka"
"Gör så"
"Nu ser jag, du kommer vara ihop med världens bästa kille, ni kommer gifta er och skaffa 10 barn"
"Ja eller hur"
"Hur många barn vill du ha då???"
"Jag vill minst ha 2 barn"
"Du begär mycket du"
"Jag är en tjej"
"Vill du gifta dig???"
"Ja det vill jag"
"Med vem???"
"En rik snygg man som har magrutor och som alltid ser sexig ut"
"Det är bara att leta på det"
"Nej det behöver jag inte, jag har ju dig"
"Det är bäst det annars så"
"Du är ju 21 år, så vilken ålder skulle du vilja ha barn i???"
"Jag vet faktiskt inte och speciellt inte när jag är ihop med en 16 åring för du är fortfarande inte vuxen"
"Jag är vuxen inom mig"
"När du är 20 år så är jag 25 år"
"Jag vet men jag kommer alltid var redo för att ha barn känner jag nu"
"Vadå så du skulle vilja ha ett barn nu eller???"
"Ja men det kanske inte är så bra just nu eftersom jag går i skolan, det är klart att om jag hade blivit gravid så hade jag behållit barnet"
"Okej"
"Vad säger du då om barn???"
"Jag vill verkligen ha barn och för mig spelar det ingen roll när jag skaffar barn"
Vi pratade en liten stund om barn. Efter en stund efter att vi pratat klart så somnade jag bredvid Niklas. Men jag sov inte länge för Niklas väckte mig.
"Du kan ju inte sova nu när jag är här"
"Jag är trött"
"Jag förstår dig"
Det blev tyst en liten stund
"Josefina"
"Ja"
"Får jag fråga dig en sak??"
"Såklart"
"Nej det var ingenting"
"Kom igen säg"
"Nej det var inget särskilt"
"Säg"
"Okej då, är du oskuld???"
"Nej, varför undrade du??"
"Jag bara undrade"
"Okej"
Jag tyckte inte att det var en konstig fråga men sen är han inte den enda som frågat mig heller så jag har vant mig.
"Du är inte den första som frågar mig utan det är många som frågat mig så jag är van"
"Okej"
"Har du varit ihop med någon som det skiljer 5 år mellan dig och en annan???"
"Nej jag har aldrig varit ihop med någon som varken är 5 år äldre eller yngre förutom dig, du då???"
"Jag har alltid gillat äldre killar och när jag var 13 år var jag ihop med en som var 4 år äldre"
"Oj"
"Ja det kan man säga men det tog snabbt slut"
"Var det för att det skiljde så mycket i åldern???"
"Nej han misshandlade mig och var otrogen"
"Oj" var det enda Niklas fick ut
"Det var inte menat att det skulle vara han och jag"
"Har du anmält det???"
"Nej"
"Du borde ha gjort det"
"Jag vet men han hotade mig med att döda alla i min familj så då är man inte så sugen på att anmäla"
"Då förstår jag"
"Jag har faktiskt ett ärr som jag fick utav honom som påminner mig varje gång om honom så fort jag ser det"
Jag tog upp benet och visade mitt ärr som jag hade på låret, varje gång jag ser det så påminns jag av honom och det är hemskt men det går bättre att titta på det nu än förut.
CZYTASZ
Hatad
Dla nastolatkówJosefina skriver med en kille på Snapchat och har gjort det här gjort det i 1 månad och hon älskar att skriva med honom. Dom har beslutar sig för att träffas, det enda problemet är att Josefina har fått känslor för honom och han är 5 år äldre än hen...