Sms

89 2 0
                                    

Jag hade tagit in kudde och täcket till mitt rum, borstat tänderna och gjort allt som jag brukar göra innan jag går och lägger mig. Jag lade mig ner i sängen och tog brevet som låg bredvid mig på mitt lilla bord och öppnade den för att läsa.

Hej Josefina. Enda sen vi träffades så har vi haft det roligt tillsammans och det känns som att jag har känt dig längre än vad jag egentligen har gjort. När den där bilolyckan inträffade så blev jag så rädd över vad som hänt dig eftersom du inte var i medvetandet när det hände. Jag blev rädd över vad som hänt med dig och det känns egentligen bara dumt att skriva det här brevet när jag bara kan skriva det till dig men jag ville att du skulle få ett minne som du kunde behålla eller bränna upp. Jag känner mig så dum och så farlig för dig ibland och det vill jag verkligen inte vara. Sen känner jag mig så dum över att jag inte kan säga saker till dig som jag egentligen skulle kunnat men eftersom jag inte kan det så skriver jag ner det här, Jag gillar dig och jag vet inte vad du tycker om mig men jag vill bara att du ska må bra och inte behöva gå igenom såna här saker .

Jag hoppas att du kommer ha det bra även fast allt det här har hänt. Det går alltid att nå mig överallt//Kram Niklas

Jag lade ifrån mig brevet på mitt nattduksbord, jag  tittade upp i taket och tänkte på allt jag nyss hade läst. Ingen kille har någonsin gjort såhär mot mig och det här är det gulligaste jag vet, som en kille kan göra mot mig. Jag tog upp mobilen för att titta sista gången vad jag hade fått utav folk. Jag hade fått lite hat och sen några snaps utav vänner och andra personer, när jag var klar med alla personer utom Niklas så gick jag till honom och skrev till honom, men den här gången skrev jag till honom på meddelanden.

Tack för brevet, jag är verkligen glad över att ha dig och att jag skriver med dig. Du är inte den första som inte vågar säga vad du tycker, jag tycker om dig också 

Jag var nervös för att skicka det till Niklas men till lut så skickade jag det och det pirrade i hela magen. Det var svårt att somna den här kvällen men till slut somnade jag.

HatadWhere stories live. Discover now