Vi gick ut till Niklas bil, det var en vit Peugeot. Han körde mig hem och jag fick visa vägen eftersom han inte visste vägen hem till mig.
Jag klev ut ur bilen och det gjorde Niklas också.
"Vad har du för dig nästa lördag???"
"Inget vad jag vet" sa jag
"Vill du ses???"
"Det kan vi väl, vart ska vi ses???"
"Bestäm du"
"Jag skriver till dig när jag vet"
"Okej men du får ha det så bra"
"Tack detsamma"
Vi kramades och sen gick jag mot huset och Niklas satte sig i bilen. När jag kommit in så tog jag av mig skorna och jackan, sen gick jag upp och satte mig i soffan bredvid mamma och Sabina.
"Hur gick dejten??" Frågade Sabina
"Det gick bra, han var jätte trevlig och vi ska ses nästa helg"
"Jag såg att du åkte bil hem"
"Jag missade bussen, om jag inte hade missat den så hade jag åkt bussen"
"Eller så åkte du med honom ändå" sa Sabina
"Nej jag skulle inte åkt med honom egentligen"
Jag tog upp mobilen och tittade lite på Instagram. När jag tittat en stund skrev jag till Niklas, jag vill verkligen komma hel till honom så han skulle komma och hämta mig nästa lördag. Jag är redan nervös för jag vet inte vad som kommer hända, det skulle nog vara bra om jag väntade med att komma hem till honom men jag känner att jag vill verkligen åka hem till honom. Ag tänker inte säga något till mamma för hon skulle kanske inte bli så glad.
Efter en stund gick jag in till mitt rum och lade mig i sängen, jag tog på teven. Jag skrev lite till Ronja, Linnea och Alisa, jag skrev lite in vad som hände idag. Sen kollade jag också lite på andra saker jag hade fått alltså jag får ju lite hat. Folk gillar inte att jag skriver med en kille som är mycket äldre än mig.
Går du och blir hora nu också???
Idiot
Du är så äcklig
Jävla hora
När jag fick hat första gången så blev jag lite ledsen men jag vill skriva med Niklas och ingen ska få hindra mig och nu tar jag inte åt mig. Jag förstår att folk inte gillar att jag skriver med en älsdre kille och umgås med honom men dom behöver inte skicka massa hat och dumma saker till mig.
YOU ARE READING
Hatad
Teen FictionJosefina skriver med en kille på Snapchat och har gjort det här gjort det i 1 månad och hon älskar att skriva med honom. Dom har beslutar sig för att träffas, det enda problemet är att Josefina har fått känslor för honom och han är 5 år äldre än hen...