-Anyaaa. Itthon vagyok! - köszönök ahogy általában, de
sehol senki.
Beslisszanok a konyhába, szokás szerint a hütőhöz megyek amin most egy cetli van."Boltba mentem"
Oké anya, biztos a város másik felében lévő bolthoz mentél venni kenyeret. Elkezdek fel alá járkálni a házban és gondolatok tömegét próbálom megoldani, kevesebb sikerrel.
Először mi a kuki?? Jungkook megcsókolt??? Nem, nem. Nem én nem. Csak beképzeltem, vagy csak álmodtam. Pf Park Jimin, gratulálok egy nap után megcsalod a barátodat, jár a keksz..és ha meglátta volna?-Istenem olyan egy nudli vagyok.. - utolsó gondolatomat hangosan ejtem ki, majd homlokomra csapok.
Saját magam átkozódását a telefonom csörgése zavarja meg.-Igen? - szólok bele rekedtes hangon.
-Szia, szerelmem. - hallom meg Jae hangját és szívem ugrik egyet.
-Ohh... - ejtek egy kisebb sóhajt, basszus JIMIN.
-Mi ohh? Nem rám vártál? Vagy mi? - kérdezi kissé fenn akadt hangon.
-Nem, dehogyis, ez egy boldog sóhaj volt, azt hittem anya hív... - harapom el végét. Kibaszottul nem vagyok büszke magamra hogy belehazudok a szemébe, nem a szemébe hanem izé hagyjuk, az a lényeg hogy hazudok neki.
-Aham, akkor eljössz velem fagyizni?
-Persze, a parkban tali fél négykor? - kuncogok fel.
-Oké, tali a parkban Park. - nevet fel ő is, majd bontja a vonalat.
Furcsának tartom hogy ő is Park, Park Jae. Mintha tesók lennénk, ebben az is vicces hogy egyáltalán nincs semmi kötelék közöttünk. Néha a tanárok is megkérdezik tőlem hogy neked testvéred az A-s Jae? Persze mindig azt válaszolom nevetve hogy nem.Elkéne mennem fürdeni tesi volt az utolsó és eléggé megizzaztott a tanár.
Gyorsan lezuhanyzok és felöltözök. Szerintem elég ideális egy ing és egy szakadt farmer, a hajamat belövöm, majd egy cetlit hagyva elindulok.
~~~
-Sziaa! - kiabált, majd elkezdett futni felém.-Halii! - futottam én is, és megöleltem.
-Ezt neked hoztam. - nyújtott vigyorogva felém egy gyűrűt.
-Imádom. - húztam fel ujjamra.
-Milyen fagyit kérsz? Fizetem én. - fordult meg büszkén a fagyis pulthoz.
-Hmm, ha már ilyen kedves vagy, legyen eper és citrom.
-Oké, nekem egy zöldalma és egy eper lesz. - adta le a nőcinek.
Elég kedvesnek tűnt, nem volt agyon sminkelve, se nem volt kint semmije, de a másik csaj pont az ellentéte, hat méteres körmök, mintha megfejelte volna a smink palettát, és keblei is szabadon voltak.
-800 ft lesz. - kérte a pénzt, amit Jae át is nyújt, ez a kedvenc fagyizóm olcsó és nem olyan kicsi az adag. Pont jó. Boldogan nyalogattam a kedvenc édességemet amit társam is észre vett és felkuncogott.
-Mi-mi az? - fordultam zavartan felé.
-Semmi csak olyan az arcod. - mosolygott tovább.
-Hol? - kezdtem el törölgetni reménytelenül.
-Itt. - hajolt közelebb, majd nyelvét kidugva nyalta le az elkószált fagylaltot.
Vöröslő arccal bámulom de ő csak megsimítja orcámat és egy kicsi puszit ad rá. Nem tudom hogy tényleg szeretem-e. Úgy érzem mintha csak barátok lennénk. Nem akarom hülyére venni. De nem tudok már semmit. Zavarodott vagyok.
Visszaáll mellém és leültün egy padra. A sok virgonc gyereket figyelgeti, míg nekem megakad valakin a szemem.
Jungkookon, ott van és a haverjaival gördeszkázik, olyan jó néz ki ahogy beletúr hajába, folyamatos bámulásommal elérem hogy ő is ezt tegye. Amint megpillantotta Jae-t összeráncolt szemöldökkel indult meg felénk.Mi a fene?
-Elrabolhatom egy percre? - kapott kezem után amibe most a fagyi foglal helyett.
-Héé. Vigyázz. Ha elejtem megöllek. - néztem drámaian az említett édességre, utána rá.
-Ha elejted veszek másikat, csak gyere. - húzott fel.
-Ahhoz nekem is lesz mit hozzá fűznöm. - áll fel, és szól közbe Jae.
-Oké, nem érdekel. - löki vissza a padra Kook.
Mivel úgy láttam hogy Jungkook valami fontosat akar mondani, ezért rápillantottam barátomra ezután bólintottam, vette a lapot és visszabólintott.
Egy ideig húzott még maga után de közbe vágtam.-Mit akartál modani?
-Gyere arébb és elkezdem. - rántott maga után ismét. Kihúzott a parkból és átmentünk az út másik feléhez.
-Na elég, vagy mondod vagy itt hagylak. Nézd mit csináltál, megolvadt. - bigyesztettem le ajkaimat.
-Figyelj Jimin, elég régóta elakartam mondani valamit, én, én. - kereste a szavakat zavartan.
-Igen, te? - néztem rá döbbenten. Mintha szerelmet akarna vallani, vagy ilyesmi, ha megtenné tuti megcsókolnám.
-Sajnálom. - nyelt egy hatalmasat.
Mi a fasz?? Ennyit akart? Komolyan? Ennyit?-Mi a fasz?.. - suttogom. - Menj a faszba. - löktem arébb és futni kezdtem.
Úgy érzem sírva fogok fakadni.
-Jae, megyek haza, sietnem kell anyum hívott. - köszöntem el, és újra futásba kezdtem.
A fagyi ami már vízzé volt olvadva a kutyáknak dobtam. Ilyen nincs. Mindig mindenki hülyének néz. Elegem van, kibaszottul. Egy percre leállok, mivel már a szusz is kiment belőlem, könnyeimet letöröltem és tovább szaladok míg haza nem érek.
Otthon anya a nappaliban ül kávét szürcsölgetve.
-Szia Jimin. - biccentett felém.
-Szia. - köszönök vissza alig hallhatóan.
- Most nem érek rá, szia. A szobámba felszaladtam és magamra zártam az ajtót.
Miért sírok ennyiért? Azért mert nem ezt vártam tőle. Kibaszottul nem.
YOU ARE READING
I fucking love u (BTS Jikook ff.)
FanfictionJimin és Jungkook a 9/C osztályba járnak. Jimin félős, nem szól vissza, ezt páran ki is használjak, köztük Jungkook és társai is. A rossz fiúk, éveleje óta szekállják a félénk fiút, és bárhogy keresztbe tesznek neki. De egy napon Jiminnek barátja ...