16.Pedofil tanár

1.7K 169 57
                                    

Késik öt percet a busz, nem nagy gond. Addig zenét hallgatok, a buszon pedig átnézem az anyagot biszból.
Tekintetem telefonomról eltereli a megállóhoz futó Hobi? Mi az elaludt? Nem kéne annyit azzal a bajkeverővel lenni, és talán nem késne el. Tuti este is együtt voltak, templomba se jött.

-Ji-ji-jimin. A busz? - áll le előttem, alig kap levegőt. Néhány percet adok neki, megengedem hogy kifújja magát.

-Késik. Mi van téged elkapott egy tornádó? - mérem végig gúnyos mosollyal.

-He-he, bekaphatod.. - forgatja meg szemeit.

Ide is ért a busz, felszállunk és olyan helyet próbálok keresni ahol ülnek. Nem szeretném hogy mellém üljön ez a tökkel ütött.

Bácsi aki gyilkos szemmel néz? Nem.

Akkor az a csaj aki fullra ki van sminkelve, és úgy néz rám mint akit megdug szemmel?
NEM.

Jó, leülök egy üres helyre, reménykedve hogy nem mellém ül.
Az ablaknál helyet foglalok, persze ő leül hozzám.
Jó, akkor sem törődök vele, inkább előhalászom táskámból a könyvet és elkezdek ismételni.
Miközben olvasok, Hobi bolhászkodik mellettem, mit csinál ez?
Leveszi sapkáját, és egy hatalmas széna boglya van feje tetején.
Nem bírom ki és felhorkanok, ez nagyon nevetséges.

-Kussolsz. - mutat be.

-Inkább rakd vissza a sapkát, mindenki jobban jár. - nyújtom ki nyelvemet gúnyosan.

Elkezdi igazgatni haját, csak összekapar valamit. Kár hogy nem késett el... De kárörvendő vagy Jimin.
Apropó késés, még ma elindul a busz vagy jönnek még százan? Már csak egy hely van a hátunk mögött, meg elől a vérszomjas bácsi mellett. Felállok megnézni mi folyik már elől.
Egy nénike, kajak apróval kezdett el fizetni? És a háta mögött két fiú.
Ne, ne ne! Miért ver az Isten? Az Jungkook és Yoongi.
Jajj Hobika fog örülni a szívének... Jungkookot vizslatom, mintha a sapkája szőke fürtöket rejtene. Hirtelen tekintetünk találkozni, bakkfitty. Leülök vissza és fejemet az ablaknak döntöm. Hát inkább nem nézem át az anyagot.

-Jimin. Jimin. Jimin. - suttogja Hobi egyfolytában.

-Mi az Isten van? - nézek a mellettem ülőre és egy hatalmasat kiabálok.

Lefagyott tekintettel nézem. Ez nem Hobi, ez Jungkook. Szegény úgy meg lepődött. De én még jobban. Ez hogy került ide?
Ezek szerint Hoseok a hátunk mögött ül Yoongival. Csodás.
Fejemet az ablaknak tolom. Érzem perzselő tekintetét hajkoronámon. Fekete, és akkor mi van? Neki meg szőke, ha jól láttam, de inkább leellenőrzöm.
Lassan odaemelem tekintetemet, mire elfordul. Furdal a kíváncsiság, minek festette be? Miért szőkére? Egyszer azt mondtam neki hogy jól állna. Lehetséges hogy emiatt?

Többet nem gondolkodhatok mivel megállunk. Köszönöm Istenem.

A nagy tömeg miatt Jungkookba fúródok teljesen, vagy lehet hogy csak a hátamnál álló Hobi tehet mindenről..

-Szia Mark! - köszönök az éppen cipőt kötő fiúnak.

-Szia, ohm, izé.. - kezd el gondolkodni.

-Jimin.

-Jah, szia Jimin. Mi járatban itt? - áll fel.

-Hát, semmi.. - harapom be ajkaimat idegesen. Érdekes téma, érdekes téma. Meg van.

-Van barát.. - nem tudom befejezni, mivel egy lány ajkaira támad.

-Mit akartál mondani?

-Nem lényeg, megyek sziasztok. - köszönök el és az aulába megyek.

I fucking love u (BTS Jikook ff.)Where stories live. Discover now