A ház előtt hallani a hangos zenét, a pázsiton néhány tini rokázik. Még korán, hisz nem rég kezdődött. Vagy mi jöttünk későn?
-Cső Hobi! - kiált felénk, Yoongi? Ez oszt' miért van itt?
-Halii! - szalad felé vidáman haverom. Mi történt míg nem voltam suliban? Ilyenekkel barátkozott? Inkább Jae mint ezek!
-Menj be addig! - szólnak kórusban nekem.
Majd a két gerlepár a ház mögé igyekeznek.
Most menjek be? Egyedül? Ez normális??? Ennyi ember közé, azért hívott hogy meg ne megerőszakolják, miközben lehet engem fognak..
Nehezen bejutok a tömegbe, mindenki piás, ki mondta hogy ennyien lesznek? Azt hittem egy kis gyülekezet lesz mint templomban.
Erre a fél suli tuti itt van! Ráadásul lökdös mindenki össze-vissza mint egy rongybabát.
Le kell ülnöm valahova, ez a kanapé jó, igaz nem a legbiztonságosabb hisz a szoba közepén van, körülötte mindenki. Ott egy lépcső sötétség van fent, ott nyugtom lehet. Átvergődök ismét a tömegen, majd egyenes feliszkolok a lépcsőn, a falnál két szerelmes párt pillantok meg.
Taehyung meg valami csaj, nem látom az arcát. Mamám! Úgy falják egymást hogy mindjárt egymás torkán is akadnak..
Ha benyitok ebbe a szobába vajon csúnyábbat fogok látni vagy sem? Megkockáztatom inkább, de előtte fülemet az ajtóhoz dugom.
De dinka vagy Jimin, a hangos zenétől hallani is fogsz valamit!
Lassacskán kinyitom az ajtót, üres a szoba. Végre valami nyugodt hely.
Az ágyhoz lépkedek és szélére leülök.
Ha itt van Jungkook két haverja vajon ő is itt van? Lehet valami csajt szed fel ebben a pillanatban is.
Azért jöttem hogy őt felejtsem el, nem pedig hogy rajta rágódjak. Jimin, ő már túllépett rajtad, ismételgetem magamban, de hiába..
Az ajtó nyitódik én pedig automatikusan felugrom, és az ablakhoz lépkedek így háttal az ajtónak.
Belép az ismeretlen a szobába és erősen becsapja az ajtót, ki lehet az hogy ilyen néma? Meg kell tudnom.
Szemem sarkából hátra pillantok, egy fiú tenyereibe temetkezve ül az ágyon.
Iszkoljak el? Lehet valami piás vagy valami vadidegen aki megerőszakol!
Eh, mindig mindent túl dramatizálok!
Halk léptekkel elindulok az ajtóhoz mikor megküszörli torkát.-Jimin? - hallom meg Kook suttogó hangját.
Ledermedve állok fél úton az ajtóhoz, szaladjak ki vagy forduljak meg és pofozzam fel? Ezek a gondolatok cikáznak fejemben, de inkább az első mellett döntök.
Kiszaladok a szobából, majd le a lépcsőn, pár embert meg is lökök közben.
Hobi! Hol van?
Arcát keresem de helyette Jungkook arcát találom meg ami közeledik felém.
Kisprintelek a házból és abba az irányba futok ahová Hobiék mentek.-Hoseok! - kiáltok rá, beszélget.
-Mi a baj?
-Gyere menjünk haza! - ráncigálom de egy másik kéz visszafogja.
-Engedd el! - szólok rá csevegőtársára. Válaszként fej csóválást kapok.
Szemeimben könnyek gyűlnek össze mint a hegy oldalán lévő leesett hó amihez csak egy kiáltás kell és megindul a lavina.
-Kérlek Hobi, menjünk.. - suttogom szipogva.
-Nem megy sehova. - mondja Yoongi. Feladom. Elengedem kezét és elindulok magányosan.
Nekem csak ő van, és elveszi ez a hülyegyerek..ez nem igazság, szipogok tovább. Mit sem törődve haladok, hisz az emberek nem állnak utamban. Egész hétvégén egyedül leszek.
-Jimin. - hallom meg nevemet.
Szarok rá ki szól.
Egész testemmel neki ütközök valakinek, ami következtében hátra esek.-Chim! - hajol le hozzám Jungkook.
Két kezemre támaszkodom, fejem oldalra döntöm, nem tudok a szemébe nézni azok után amit tett..
-Figyelj rám.. - nyúl állam alá, és maga felé fordítja fejemet.
Szemébe pillantok egy röpkepillanatra, majd újra máshova nézek.-Jimin! Itt vagyok! Ide nézz! - szól erőszakos hangon.
-Hagyj békén.. - suttogom még mindig szipogva. Mindjárt elsírom magamat.
-Ahh - sóhajt fel. Tudom most utálsz..
-Azt utálom amit tettél. - nézek íriszeibe.
Nagyot nyel, miközben tágra nyitja szemeit, gondolom meglepte hogy a síráshatárán vagyok, miatta vagyok!
-Istenem.. Nem tudom hogyan hozhatnám rendbe. - pillant le a földre majd újra rám.
Hát én se tudom, mondjuk ha az a ribancot akivel megcsalt, kiüti egy busszal. Akkor oké.
-Talán ha... - nem tudom befejezni mivel valami idegesítő ribanc bele kiabál.
-Kooki, szia édesem. Mi az? Már nem kellek? Nem hívtál. - ugrik nyakába egy lány.
Mi a fasz?
Most fogtam fel hogy mit mondott. Ez az a csaj? Felképelném mindkettejüket, de egy az, lányt nem ütök meg akár milyen egy kurva. Kettő Jungkook meg fog kapni eleget az élettől. Legalábbis remélem.-Baszodjatok meg! - kiabálok rájuk, és fellököm Jungkookot mire vele együtt felesik a lány is.
-Úristen, te normális vagy? - szól nyávogó hangon a csaj.
-Jungkook, jegyezd meg utállak! - hajolok le egész közel hozzá, majd elfutok. Hallom ahogy nevemet kiabálja.
Egészen hazáig futok zokogva. Gratulálok Jimin, nem sírtad el magadat előttük. Végre.
Itthon meg kisírhatom magamat..
YOU ARE READING
I fucking love u (BTS Jikook ff.)
FanfictionJimin és Jungkook a 9/C osztályba járnak. Jimin félős, nem szól vissza, ezt páran ki is használjak, köztük Jungkook és társai is. A rossz fiúk, éveleje óta szekállják a félénk fiút, és bárhogy keresztbe tesznek neki. De egy napon Jiminnek barátja ...