Meghúzza szemöldökeit és ránéz, majd felém biccent hogy folytassam.
Jungkookra nézek aki bólint egyet ezért elkezdem mesélni.-Hát, nem tudom.. Anyukád mit szólna hozzá? Én meg engedem, de a szüleid? - kérdezi anyum páromtól.
-Megengedik. - válaszolja mosolyogva.
-Akkor Chimmel kell aludnod egy ágyban. Így is jó?
-Még szép. - mondja Kookie fülig érő mosollyal.
Milyen ennivaló, ahogy a kis nyuszi fogait megvillantja.
Jungkook.povLátja Chim édesanyja hogy nagyon örülök a hírnek, a híd alatt is ellaknák mint hogy apámmal egy házban. Tovább folytatja dolgát a konyhában, Jimin pedig csuklómba kap és felfelé kezd húzni.
Nem ellenkezek, a szobájába térünk be, s azonnal ajkaimra támad.
Elfordítja a kulcsot a zárban, majd újra visszatér hozzám.
Be van indulva.
Csak úgy falja ajkaimat mint aki egy hete nem evett és mindegy neki milyen hús, de húst egyen.
Váratlanul elterít az ágyon, közben fejem hatalmasat koppan egy kemény tárgyon.
Egy számológép, vagy távirányító, mindegy mi, átkozom mint a szart.
Ez sem hatja meg, inkább lehalássza rólam pólómat.
Egy másodpercre elválunk, ekkor megpillantom vörös, duzzadt ajkait.
Nem tudom tett nélkül hagyni a látványt, hüvelyk ujjammal végig simítok puhának tűnő párnáin. Megbizonyodtam, nem csak annak tűnnek, hanem azok is.-Avassuk fel a szobát. - mondom kaján vigyorral, s fordítok egyet helyzetünkön.
Először megszeppen, de bele egyezik ajánlatomba. Csak nem hitte hogy ő fog engemet?Leveszem felsőtestét takaró textíldarabot, majd lazán elhajítom.
Nyakára tapadok, hogy lila foltokat hagyva megmutassam hogy ő már foglalt, meg persze, a kényeztetés kedvéért is.
Halk sóhajokat ejt, ami csak jobban beindítja fantáziámat.
Pár szívás után visszatérek ajkai falására, és akarata ellenére bejutást nyerek szájüregébe.
Nyelvünk találkozásánál már csak egy dolog lenne jobb..remélem ő is így gondolja.
Ha jól tudom szűz.Ismételten elválunk, lehúzóm róla nadrágját, majd ez a darab is követi a másikat.
Megpillantom Chim dudorodó tagját mire muszáj végig simítanom rajta. Eltávozok én is nadrágomtól, utána pedig boxeremtől. Eközben levette ő is sajátját, kis pír van arcán mikor végig mérem minden porcikáját.
Megsimítom kemény, merev farkát mire nyöszörögni kezd.
Számhoz emelem nemes férfiasságát, s megnyalom makkját majd számba veszem.
Lassan szopni kezdem, mikor is lök párat csipőjén.
Gyorsítok tempómon, majd abbahagyom az egészet.
Lábait nyakamba teszem, és mutató ujjamat bejáratához illesztem.
Először felpillantok páromra, aki sürgetően néz rám. Pár másodpercre rá bedugom ujjamat mire hátra vágja nyakát, nyögések közepette.
KAMU SEDANG MEMBACA
I fucking love u (BTS Jikook ff.)
Fiksi PenggemarJimin és Jungkook a 9/C osztályba járnak. Jimin félős, nem szól vissza, ezt páran ki is használjak, köztük Jungkook és társai is. A rossz fiúk, éveleje óta szekállják a félénk fiút, és bárhogy keresztbe tesznek neki. De egy napon Jiminnek barátja ...