8.Én is

2.2K 234 48
                                    

Először is, egy nagyon, de nagyon enyhe, 16-os karikát raknák rá. De tényleg semmi olyasmi, igazából tettem volna bele ezt meg azt, de nem, nem sietünk:3 Szóval jó olvasást!❤❤ (Ha kisebb hibákat találtok benne, azért bocsi:c)

-Én is szeretlek. - ugrottam fel ölébe, s vad csókba kezdünk ismét.

Az ajtónak neki nyom, én pedig kezemmel a kulcsot próbálom elfordítani, de közben leverek mindent a polcról. Szerencsétlenkedésemet észreveszi és cselekszik helyettem..

-Felesleges volt begombolni. - kezdi el kigombolni vissza ingemet.

-Neked meg felesleges ez a póló. - húzom le róla.

Nagyon tetszik a látvány, több időt tölthetett talán a konditeremben mint én. Nyelvemmel felszántom felső párnámat, mire ajkaimra támad.

Jungkook. pov

Miútán biztosra megtudtam hogy szeret újra hosszan elkezdtünk csókolózni. A vágy elkap. És csak arra tudok gondolni hogy mi lett volna ha felszerelkezve zárkózunk be a fürdőszobába. Hoztunk volna óvszert, meg néhány párnát és lepedőt is, akkor ellennénk egész délután. De nem hoztam se gumit se semmit. Nem probléma, egy kis idő van addig míg nem megyünk le ebédelni, szóval kihasználom.

Gyengéden leteszem a földre, miközben végig csússzantom tenyeremet fenekén. Nem bírok magammal, se a dudorral nadrágomban. Próbálom visszafogni magamat, de ennek ellenére, hajába túrok és megmarkolom. Sziszegve hátra dönti fejét, így hozzá férek csupasz nyakához. Nyelvemmel körkörösen felszántom az érintett területet, mire felnyög. Fogaimat bele mélyesztem, és erősen szívni kezdem, persze nagyobbat szisszen most mint az előbb. Lilafoltokat hagyva magam után, haladok lefelé. Felsőtestével is így teszek, mikor észre veszem kidudorodó tagját. Felpillantok, és Jimin izzadó arcát pillantom meg, ami idegességet sugároz. Körmeit rágja, és arcát a piros árnyalatai borítják. Mintha félne vagy mittomén. Csipőjére markolok, közben nyelvemet kidugva, slisszanok fel fejéhez.
Nyelvemet erőszakosan bedugom szájüregébe, amit csak kidülesztett szemekkel néz. Próbál elhúzodni, de két karjába markolok. Hátra rántja fejét, így abbahagyjuk tevékenységünket.

-Ah-ah, meg-megfulladok. - kapkodja a levegőt.

-Látom, a pici Chim élvezte. - pillantok le pimaszul.

Arca ismét rák vörös lesz, kezével próbálja eltakarni merevségét. Kisebb-nagyobb sikerrel. Kezemet ráteszem sajátjára, és lesöpröm onnan. Rámarkolok péniszére, mire hatalmasat nyög.

-Ne-neh, kérlek. - kap kezemre.

De semmit nem ér erőssége ilyen állapotban. Párszor rántok rajta, majd egyre gyorsabban teszem ezt. De mindent megzavar anyukája hangja.

-Fiúk gyertek enni! -kiált fel.

-Ok-okéh. - válaszol Chim erőlködő hangnemben.

-M-menj ki. - mutat az ajtóra.

Szemöldököt húzva nézek rá, mire újra szóra nyitja száját.

-Lécci. - bittyeszti le ajkait, amitől bárki elolvadna, ez alól én sem vagyok kivétel.

Felkapom pólómat, és elhagyom a szobát.
Csak érdekelt hogy, hogy reagál. De átment a vizsgán. Ezután már csak a szerszámom mehet fel neki.

A lépcsőn már érezni lehetett a húsleves illatát, imádom. De nem jobban mint Jimin seggét amit alaposan megnézhetek most. Kezemmel rámarkolok mire felszisszen.
A lépcső alján nyelvet nyújtva néz rám, majd helyet foglal.
Természetesen az anyukája ül a grófnők helyén, míg én Chim mellett ülök. De immár mindketten nyugodt állapotban.
A látvány ahogy bekapja a tésztát ezután beszívja és a végén megcsapja ajkait, felindít.
Megebédeltünk és vissza felmentünk a szobájába.

-Holnap elmegyünk moziba. - jelentettem ki ágyán ülve.

-Oké, akár este itt is aludhatsz akkor. - baszogatta takarója szélét.

-Ha ennyire akarod. - vigyorogtam

-Meg eljöhetsz velem templomba másnap. Így nem megyek egyedül. - vigyorgott a cuki mosolyával.

 - vigyorgott a cuki mosolyával

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Jól van, akkor. - sóhajtottam fel, és egy ölelésre közel húzom magamhoz.

I fucking love u (BTS Jikook ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant