3.Nem értek semmit

2.4K 285 28
                                    

És hallod - állunk le egy percre. -Megcsókolt. - mesélem Hoseoknak.

-Jézusom Jimin, de jó neked. Gratulálok! - kezd el ugrálni mire én is. Mint két sikitozó diák lány akikre ránézett a Senpaijuk.
A suli előtt megpillantottam az ismerős fiú bandát, de nem érdekelt mivel pont mellettük jött a Jae, nem, nem érdekel hogy nem őszinték iránta az érzéseim, most az a lényeg hogy van aki szeret, az ilyen embereket megkell tartani.

-Sziaaaaa Chim~~ - nyújta el végét Jae. -Gyere! - kap kezem után és behúz az aulába. A bunkó csapat csak szemöldököt húzva bámult utánunk, még Hoseok is de hamar tovább állt.

-Mi az? Miért rángattál be? - kérdezem mosolyogva.

-Nézd! - mutat a faliújságra.

-Mi van vele?

-Nézd meg jobban. - nyom közelebb hozzá. Szembe tűnik velem az iskola szabalyzáta ami egy újabb ponttal egészült ki.
Idézem: Aki az iskola területén dohányzik vagy társait bántalmazza testileg akár lelkileg azt azonnal kirúgjuk. Jah igen meséltem neki a Jungkookos esetről és azt mondta beszél az anyukájával, aki az iskola igazgatója, mondtam neki hogy ne mondjon semmit névszerint.

-Ez nagyszerű! - fordulok felé vidáman.

-Aham, na most mennen kell, tesi az első és átkell öltözni. - nyom egy puszit orcámra, amitől egyből bevöröslök.

-Hé, pont itt? Mindenki előtt? - mondom alig hallhatóan.

-Nem érdekel senki. Na pá. - húzza nagy mosolyra száját majd faképnél hagy.
Az első óra ismét bámulással telt, örülök hogy az ablak mellett ülök így kilátok a pályára ahol Jae és osztálya tesizett. De a hátamba lyukat égető érzést éreztem. Kicsengőkör az öltözőhöz kezdtem el rohanni vagyis rohantam volna ha valaki nem kapja el karomat és ránt vissza.

-Mi a ... - húzom el kezeimet.

-Sh Jimin. - rakja párnáimra ujjait Jae. Majd ajkaimra tapad és lassan csókolni kezd, érezem orrfuvallatát magamon, izzadságcseppjeit kezdem el szugerálni amik a homlokán csússzannak le.

-Szerinted nem túl korai? - szakítom félbe csókunkat.

-Mi? Túl hamar jöttünk össze? Enyhén biccentek, mire megvakarja tarkóját.

-De én szeretlek Jimin! - fogja meg két vállamat és néz mélyen szemeimbe.

-Én is szeretlek Jae. - fogom meg én is vállait mire elmosolyodik. Utálok hazudni.

-Most megyek átöltözök. Szia Baba. - karolja át csipőmet és megölel.

-Szia. - köszöntem el én is, majd elkezdett futni az öltöző felé. Távolodó alakját figyelem ezután megindulok vissza, de egy testnek ütközöm.

-Bocsánat. Nem akartam. - hajoltam le bocsánatkérés képpen.

-Nem baj. Beszélni akarok veled. - hallottam meg Jungkook hangját, de időm se volt elmenni, két vállamat neki nyomta a falnak.

-Engedj el, mi bajod van? - kezdtem el ficánkolni.

-Jae a bajom, ti nem járhattok. - rángatott meg.

-Mi? Mi nem járunk. - húztam fel szemöldököm.

-Áhh nem, csak úgy csókolgatjátok egymást. - most ő húzta fel szemöldökét. Igazából egyikünk se kérte meg a másikat hogy legyen a barátja, de ha néha megcsókoljuk egymást az nem azt jelenti hogy járunk is. Vagy de?!

-És ha járnánk is mi közöd lenne hozzá? - kiabálom arcába és tetoválásait kezdem el nézni. El sem hiszem hogy az anyja egy tanár és még is megengedi ezt neki..

-Sok lenne, képzeld! - kiabál vissza és képét az arcomhoz nyomja, elég közel hogy érezzem lélegzetét magamon.

-Miért? - suttogom.

-Ezért. - ajkaimra hajol, majd lágyan csókolni kezd, akár milyen kemény fiú, a csókja olyan érzékies és lágy. Mintha nem is ő csókolna, nem néztem ki belőle hogy ilyet is tud, sem azt hogy meleg. Közben szorításból is engedett és úgy fogott mint egy porcelánbabát.

I fucking love u (BTS Jikook ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang