38th

271 58 4
                                    

D-days; 3

kyungrin's

Aku berasa agak lemas. Seperti berada di dalam pelukan seseorang. Perlahan-lahan mata di celikkan.

Satu wajah yang boleh dikatakan amat aku rindu menyapa mataku. Aku merenung segenap wajahnya yang kecil dan bebas dari minyak.

Posisi kami begitu intim hingga aku boleh rasa deruan nafasnya di pipi aku. Dia juga mengepit kedua-dua belah kaki aku menggunakan kakinya.

Bahagia?

Secara jujur, aku merasa tenang. Selama aku berada di bawah satu bumbung dengannya, tipulah aku tak pernah rasa perasaan tu.

" Dah puas tatap saya? " aku agak tersentak apabila mendengar suaranya. Mata dicelikkan sebelah. Dia tersenyum manis sebelum membuka sebelah lagi matanya.

" Awak, saya rasa janggal la " kata aku berhati-hati, cuba untuk melepaskan diri. Jinyoung mengeratkan lagi pelukan.

" Kekalkan posisi begini. Saya rindu awak "

Dugun dugun dugun.

Perasaan apakah ini? Aku rasa seperti ingin berjimba bersama podol di rumah agam Trump.

" Kyungrin "

Sedang aku membayangkan tarian raver aku bersama podol, Jinyoung menyentakkan aku.

" Nae? " aku menatap anak matanya yang comel itu.

" Mianhae " aku mengerutkan dahi.

" For what? "

" For ignore you. I'm so sorry for that " aku tersenyum pahit.

" Gwaenchanayeo, saya dah biasa kena palau " aku masih kekalkan senyuman pahitku di bibir.

" Habis kenapa awak menangis semalam princess? "

Aku terdiam. Tiba-tiba sahaja, tangan aku dengan beraninya mencubit bibirnya.

" Saya rindukan ibu "

" Tak. Awak tipu "

Aku terdiam. Sekali lagi. Aku menurunkan tangan perlahan-lahan.

" Ya, sejujurnya saya agak terkesan dengan awak, rakan-rakan dan guru-guru. Saya betul-betul sunyi. Dan boleh saya tanya sesuatu? "

" Silakan "

" Awak dan Youngji unnie, couple erk? "

Jinyoung memandang aku sebelum ketawa besar.

" Apa awak merepek ni? Saya dan dia kawan jerla " Aku tersenyum palsu. Ya, mungkin betul katanya. Mungkin aku yang berfikiran negatif.

Lee Kyungrin pabo.

Jinyoung bangkit, dan menarik tangan aku. Dia membawa aku ke tingkap. Setelah di buka, kami sama-sama menghirup udara segar.

" Indah kan pagi-pagi macam ni? " aku mengangguk bersetuju. Aku menongkat dagu dan mula termenung.

" Kyungrin " Jinyoung memandang aku. Aku turut memandangnya.

" Saya nak awak sentiasa indah, seperti pagi ni " jinyoung tersenyum gedik.

Jinyoung,

Tanpa awak sedar, awak buat saya keliru.

Pelik.

Risau.

Dan paling parah,

Jatuh cinta.

Sticky Note ° BJYWhere stories live. Discover now