41st

295 56 49
                                    

( a looong chapter happy reading guys! )

➡!!D-DAYS!!

no one's

Jarum jam sudah berhenti pada nombor enam setengah. Kyungrin hanya mempunyai 1 setengah jam untuk bersiap. Jinyoung sudah keluar awal pagi tadi, katanya Jaehwan diserang selsema gorilla.

Gadis itu terlebih dahulu memasak ramen bagi melapis perut. Untuk pengetahuan anda, Kyungrin bukanlah seorang yang boleh menahan lapar.

Setelah masak, dia membawa periuk ramen itu dan meletakkannya di atas meja berdepan dengan televisyen.

Ramen pedas di tambah dengan beberapa potongan sosej, telur dadar, dan ayam menjadikan ia lebih sedap.

Gadis itu makan dengan cermat. Tidak comot dan tumpah-tumpah. Walaupun baginya, itu adalah cara makan paling laju buatnya.

6.35pm

Selesai makan, dia mencuci periuk itu serta cawannya. Jam dinding di lihat sekilas. Segera anak tangga di pijak untuk naik ke atas.

Kyungrin menanggal bajunya dan membalut tubuh menggunakan tuala. Dengan langkah yang besar, dia memasuki bilik air.

Kira-kira hampir 10 minit, dia pun keluar dari kamar mandi.

6.45pm

Setelah menyarungkan pakaian peribadinya, Kyungrin membuka almari pakaian yang berwarna coklat dan mengambil sepasang gaun paras lutut.

Dengan rasa gembira, dia pun menyarungkan gaun itu di tubuhnya.

Cantik, itu yang dapat diungkapkan apabila melihat Kyungrin. Dia cuba menarik zip di belakang tetapi tidak sampai.

Tiba-tiba ada satu tangan yang menarik zip itu. Kyungrin tersentak. Dia berpusing dan melihat orang itu adalah,

Bae Jinyoung.

Jinyoung tersenyum manis melihat Kyungrin.

" Darling you look, perfect tonight " pipi Kyungrin mula memerah. Jinyoung memegang bahu Kyungrin.

" Saya tunggu dekat bawah, nae? " hidung Kyungrin di cuit manja sebelum menghilangkan diri.

Jinyoung nampak begitu kacak di dalam pakaian tuxedo.

Tanpa berlengah lagi, segera dia perkemaskan diri. Solekan ringkas di tampal di muka. Rambutnya di hiaskan cantik.

Kyungrin nampak begitu cantik pada malam ini. Setelah hampir 30 minit, Kyungrin pun keluar dari bilik.

Kelihatan Jinyoung sedang merenung ke arah langit yang kebiru-biruan.

Kacak.

Di kacak-kacak ewaah!

" Jinyoung " lelaki itu berpaling menghadap Kyungrin. Kemudian dia terpempan.

" Awak sangat cantik hari ni, sweetheart " jinyoung mendekati Kyungrin dan menyelak rambutnya ke belakang.

" Awak pun sangat kacak hari ni, Jinyoung " Kyungrin tersenyum manis. Masih tak sedia untuk memanggil Jinyoung dengan nama yang manis.

Sticky Note ° BJYWhere stories live. Discover now