Itt vagyok most a suliba új hajjal! El sem tudom képzelni, hogy tényleg megtettem! De már jönnek is hozzám az emberek!
- Dia! Nagyon kircsi az új hajad! Tök menci!!!- mondja Rebeka, amit érdekesnek találtam, mert ő egyáltalán nem szokott ilyet csinálni!
- Köszi Rebeka!- mondom neki.
- Dia! Nagyon szép vagy így!- mondja nekem Viktor, aki szerintem népszerű, és még helyes is!
- Köszi Viktor!- mondom neki szerényen.
-Húha de dögös vagy ma Dia!- mondja ezt KEVIN, amire a tesóm nem valami büszke...
- Kösz Kevin!- mondom neki halkan, aztán meg elkezdem birizgálni a hajamat...
Jaj! Nagyon örülök! Ez életem legjobb napja!!! Ez valami eszméletlen!!!
- Őő.. Majd ha van kedved... Akkor suli után elmehetnénk... V.. Boltba...- mondja nekem ezt Kevin.
- Pppersze!!- nyögöm ki.- Akkor suli után! Sziaaa!- mondom neki most már magabiztosan!
- Jól van! Szuper! Akkor szia!- mondja Kevin egy nagy mosollyal.
Egyáltalán van nálam pénz? Jaj ne!!! Nincs! Akkor kb csak elmegyek vele sétálni... Mindegy! Már az is nagyon nagy lépés!!!
Még amúgy nagyon sok ember odajött hozzám, és megdicsérték a hajamat! Nagyon örülök ennek!!!
- Szia Dia!
- Szia Mimi!
- Figyu! Valamit elintéznél nekem? De úgy se sikerülne...
- Mit?
- Hát mivel három nap múlva valentin nap, ezért arra gondoltam, hogy összehozhatnál Petivel... Csak azért pont te, és nem én, mert ma elég menő lettél! És ez tök jó!
- Köszi! És persze megpróbálom! Azt nem ígérem meg, hogy sikerülni fog, de megpróbálom!- mondom ezt Miminek, aztán elköszönünk egymástól, mert kezdődik az unalmas matekóra...
A matek most nem nagyon érdekel! Inkább a valentin napon gondolkozok! Nagyon izgulok!
YOU ARE READING
Ikrek
RandomEngem Diának hívnak, és van egy ikertestvérem (egypetéjű), Alekszandra, de mindenki csak Szelinek hívja. Én csak egy lúzer lány vagyok, de a tesóm nem... Ő nagyon menő az egész suliban! Ezer haverja van, és nagyon sokan szerelmesek belé! Hát én egyá...