13. fejezet

79 1 0
                                    

Amikor felkeltem az ágyamból, a tükörhöz akartam menni, mert úgy éreztem, hogy egy kicsit bedagatt a szemem. Odacsoszogtam és... Nagyon bedagatt! Nagyon!!!! És vörös is volt a szemem!
Ezek után eldöntöttem, hogy ma nem fogok suliba menni! Apát megkérem, hogy írjon igazolást. Beszélek azért még Szelivel, hogy ő mit fog tenni.
- Szeli! Te ma fogsz suliba menni?- kérdeztem Szelit, aki csak nézegette magát a tükör előtt. (Mint ahogy én it tettem, úgy két perccel ezelőtt.)
- Én biztos, hogy nem! Nézz rám!- elfordult a tükörtől, és kb úgy nézett ki, mint én. Sőt... Talán rosszabb!- De látom téged is megviselt ez... Te mész?
- Nem! Majd apától kérjünk igazolást!- mondtam.
- Oké! Majd én beszélek vele!- jelentette ki ezt Szeli, és már indult is apa szobája felé.
Én addig felöltöztem egy kényelmes fekete melegítőbe, és egy szürke pólóba. Meg felvettem a nyuszis papucsomat. A hajamhoz nem volt türelmem, így csak valahogy összekötöttem a hajamat, de az is borzalmasan nézett ki, mert össze vissza állt. De egyáltalán nem érdekelt. Azután Kevinre ráírtam.

(É= Én, K= Kevin)

É: Szia! Ma nem megyek suliba...
K: 😢😢😢
K: Hogy hogy? Beteg lettél?
É: Nem... Rosszabb! A szüleim lehet, hogy elválnak, és most csak apa van itthon velünk. Így elhatároztam, hogy nem megyek, és majd apa ír nekünk valami igazolást is. Meg egyébként nagyon szarul nézek ki, mert este sírtam is...
K: Oké! Amúgy biztos nem nézel ki szarul! Te mindig gyönyörű vagy!😏❤
É: Hát... De elég szarul nézek ki, de azért köszi!❤
K: Holnap jössz suliba?
É: Nem tudom... Talán. De lehet egy kérdésem?
K: Persze, mi?
É: Ma át tudsz jönni délután? Csak mert hiányzol, és szeretnék veled találkozni!❤
K: Persze Dí!❤ Akkor majd írok, ha elindultam!😉
É: Dí? Ez nagyon tecc!😍❤
K: Gondoltam, hogy tetszeni fog!😏❤
É: 😏😍❤ Na csá!❤
K: Szia!❤
É: Várj! Mondanom kell egy nagyon fontosat!!!
K: Oké.
É: Nagyon szeretlek!!!❤❤❤
K: Jajj! A szívbajt hoztad rám, amikor azt írtad, hogy mondanod kell valami nagyon fontosat!😂 De én is nagyon szeretlek!❤

Annyira szeretem! Azért hívtam át, mert ő biztos eltereli majd a figyelmemet a szüleimről, és amúgy is nagyon hiányzik!
Amúgy emberek! Egy hét múlva itt van a szülinapom! Ja bocsánat, szülinapunk Szelivel. Most azonnal beszélek vele, hogy legyen e bulink!
Leszaladtam a lépcsőn és Szeli éppen bundás kenyeret evett, amihez csatlakozni akartam, de apa megállított.
- Dia! Lehoznád a tájékoztatód? Akkor beírom az igazolást. Szelinek már beírtam.
- Persze!- mondtam, és már szaladtam is fel a szobámhoz.
Kerestem a táskámban, de aztán megcsörrent a telóm.
Valaki írt egy üzenetet. Méghozzá Peti. Ne már!!! Mit írhatott ez a hülyegyerek?

(É= Én, P= Peti)

P: Szia! Nagyon sajnálok mindent, amit mondtam neked! De tényleg! Ma akartam veled beszélni négy szem közt, de nem jöttél suliba... Tudom, hogy bunkó voltam, de megbántam! Nagyon! Kérlek írj majd vissza!!!
É: Képzeld összejöttem Kevinnel, és nagyon boldog vagyok vele! Te nem kellesz nekem! Megbocsátok, de soha nem fogunk összejönni! Soha! Ezt jegyezd meg! De Mimit is hagyd békén, mert már túl tett rajtad! Már nem kedvel...
P: Én még mindig szeretlek, de megpróbálok továbblépni... De nagyon köszönöm a megbocsátásodat! De még lehetünk csak barátok?
É: Talán... Hát valamikor találkozzunk, és talán egy próbát megér.
P: Köszi!!! Holnap? Az jó?
É: A 20 perces szünetbe. Akkor jó neked?
P: Persze! Akkor holnap!😊❤
É: Hé! Ne küldj szíveket! Nekem van pasim! Nem azt próbáljuk meg, hogy lehetsz e a pasim, hanem azt, hogy lehetünk e szimplán csak barátok. És lehet, hogy nem... Ezekből... De majd holnap eldől. Ja várj! Én holnap lehet, hogy nem megyek suliba. Akkor majd felhívlak valamikor.
P: Ja oké! Akkor majd hívj!
É: Szia!
P: Szia!

Bizonytalan vagyok! Lehet, hogy ez nem volt túl jó ötlet... Na mindegy! Inkább leviszem apának a tájékoztatómat.
- Na itt van.- nyújtottam át apának a füzetet. Ő csak elvette tőlem, és beírta. Azután letette az asztalra, és nyújtott nekem egy tányért, amin két bundás kenyér volt.
Leültem Szeli mellé, aki már egyet megevett. Aztán én is nekiláttam!
- Nagyon finom lett!!!- mondtam apunak teli szájjal, amire csak felnevetett. Gondolom nagyon viccesen nézhettem ki.



IkrekWhere stories live. Discover now