«1»

63 3 0
                                    

Zase mi zvoní ten otravný budík.
Asi už po třetí to vydává ten nepříjemný zvuk.
Nakonec tedy vstanu a jdu se převléknout.
Vezmu si na sebe roztrhané černé jeansy, bílé triko s černou kapsičkou a na to mikinu v burgundy barvě.
Jdu si trochu poupravit vzhled a to tak, že si své vlasy svážu do vysokého culíku a na řasy nanesu řasenku. No nic extra ale mně to stačí.
Vyčistím si zuby zajdu si do pokoje pro tašku a jdu dolů se nasnídat.
Mamka naštěstí ještě spí a tak si vezmu jen jablko na cestu a jdu.
Dnes si vezmu černé kotníčkové vansky. Venku už na mě čeká Rose, hnedka jí obejmu a jdeme.

Před školou až na nás čeká Andrew.
"Ahooj Andrew" zavolám na něj. "Čuskyy, tak co? Jak je?"
"Jako jde to no" převrátím při tom očima. "Co se zase stalo?" zeptá se Rose. "Nic, jen mamka zase pila. Ale nechte to bejt, musíme jít" a rozešla jsem se. "Okay, tak se uvidíme na obědě holky" zavolal Andrew. "Jasný" zavolali jsme sborově a šli do třídy.

První hodinu jsme měli biologii. No jak jinak než hrozná nuda.
Na oběde jsme se sešli s Andrewem a povídali si. "Co kdyby jsme zašli do cukrárny? Stejnak se tohle nedá jíst." navrhla Rose. Oba jsme souhlasili, sebrali jsme se a šli.
Cukrárna je asi pět minut od školy. Tak jsme tam došli a posadili se k jednomu stolu, který je trochu vzádu. Hnedka k nám přišla číšnice a ptala se co si dáme. "Dám si vanilkový milkshake." řekla jsem jí a ona si to hnedka zapsala. "Já taky." řekla Rose. "A já si dám čokoládový milkshake." řekl radostně Andrew.
Po chvilce nám to přinesla a my zase kecali strašně dlouho.
Když jsem se podívala na hodinky celkem jsem se lekla. Bylo 17:00 a mamka bude zuřit.
Tak jsem se s nima rozloučila a šla domů. Když jsem došla před barák, tak jsem se pořádně nadechla a pak vydechla a vstoupila. Potichu jsme se zula a šla nahoru do pokoje.
Už jsem byla skoro nahoře ale pak se z obýváku ozvalo mé jméno.
(Btw.: obývák je spojený s kuchyní ;) xD)
Pomalu jsem sešla zase dolů a šla do obýváku. Tam seděla mamka v sedačce a měla uplně bledý obličej, velké kruhy pod očima a flašku s alkoholem v ruce.
Přešla ke mě a já z ní hned cítila chlast. Napřáhla se a dala mi facku.
Cítila jsem jak mě to zaštípalo na tváři a sykla jsem bolestí.
"Kde jsi byla?!" začala na mě křičet.
"Byla jsem s kamarádama." špitla jsem. "No a?! Tohle bylo naposledy! Budeš chodit domů hned!" řvala na mě a hned mi přiletěla další štiplavá facka.
"A teď vypadni! Nechci tě ani vidět."
řekla a odešla do obýváku.
Obrália jsem se a šla. V pokoji jsem si vzala své pyžamo a šla se vysprchovat do své koupelny. Byla taková malinká, ale mně to stačilo.
Mám tam záchod, umyvadlo a sprchu.
Po sprše jsem si šla lehnout a koukat na nějaké filmy. Dokoukala jsem 'zůstaň se mnou' a propadla do říše snů.

Tak tohle je moje první kapča.
Není to ani moc dlouhé, ale snažila jsem se. Tak doufám, že se vám to aspoň trochu líbí.
Zatim nic moc no ale nebojte... všechno bude ;) xD
#Tessie❤

To nepochopíš...Kde žijí příběhy. Začni objevovat