«4»

35 4 2
                                    

Když jsem se vzbudila, Shawnovi ruce byly pořád kolem mého pasu.
Bylo to tak sladký. Pomalu jsem mu ruce dala pryč a šla se převléknout.
Vlezla jsem si do sprchy. Poté jsem se oblékla a trochu se poupravila.
Naštěstí je dneska sobota, takže nikam nepospícháme.
Když jsem přišla do Shawnova pokoje, už byl vzhůru. "Dobré ráno" řekl typickým chraplavým hlasem. Bylo to tak hezké. "Dobré" řekla jsem s úsměvem. "Co si dáš k snídani?" zeptal se mě. "To co ty" odpověděla jsem.
"Okay, takže si zajedeme do starbucks" řekl a vstal. "Tak fajn" zasmála jsem se. Shawn se převlékl, vzal si klíčky od auta a šli jsme. "Ehm, nechceš si zajet domů se převléct?" zeptal se. "No... tak jo" odpověděla jsem trochu sklesle.

Dojeli jsme ke mně před dům a já začala panikařit. "Mám jít s tebou?" zeptal se Shawn. "Nenenene... radši ne" bála jsem se. Nechtěla jsem aby viděl mojí matku. "Okay, ale kdyby něco, tak jsem tam" řekl ustaraně.
Vylezla jsem z auta a šla. Otevřela jsem opatrně dveře a šla.
Najednou se ve vchodu do obýváku objevila mamka. Lekla jsem se jí a stála nehybně na místě. "Kde jsi byla!!?" řvala na mě až jsem se divila, že jsem neohluchla.
"No... já-" nedořekla jsem to a hned jsem dostala pěstí.
Chytla jsem se za místo kam mě trefila a ucítila, že mi z pusy teče krev.
"Děláš si ze mě prdel?!! Ty si jen tak odejdeš a ani se nevrátíš?!!! Zapomeň, že tě ještě někam pustím!!" řvala neskutečně moc a přilítla mi facka.

Pohled Shawna
V autě už jsem čekal fakt dlouho a pak jsem slyšela ránu a jak tam někdo řve.
Rychle jsem vysedl z auta a běžel k domu. Byl jsem před dveřma a slyšel další. Otevřel jsem dveře a tam jsem viděl Miu jak sedí na zemi, brečí a drží se za tvář. Viděl jsem i její matku, která na mě koukala jak na zjevení.
Přešel jsem k Mie a hladil jí po zádech.
"Kdo to jako je?!" zařvala Mii matka. "Já jsem Shawn a věřte, že tohle si nenechám pro sebe" zařval jsem na její matku.
Mia se m schoulila do náruče a brečela. Zvedl jsem jí a vzal do jejího pokoje. Posadil jsem jí na postel a zamknul nás tam, aby k nám nemohla její matka.
"Ššš... neplakej prosím" pošeptal jí a přitáhl si jí do objetí. Ona se ke mně schoulila a já věděl, že od teď jí musím hlídat a chránit na každém kroku.
"Sbalíš si nějaké věci a budeš u mě. Nemůžu tě tu s ní nechat"
"Ale- ale-" vzlikla "to nejde, nemůžu vás tam otravovat" vzlikala dál. "Ale prosimtě, nikoho neotravuješ. Pojedeš k nám" řekl jsem jí a pohladil jí po zádech. "Dobře" utřela si slzy a šla se sbalit.

Pohled Mii
Vzala jsem si nějakou větší tašku, kam jsem si dala nějaké oblečení, notebook, hygienu, nabíječky atd.
Tašku do školy jsem měla už u Shawna.
Já se ještě rychle převlékla do čistého a pak jsme šli.
Shawn mi vzal tašku a šel do auta. Já už chtěla zavřít dveře, ale zastavil mě matčin hlas.
"Už jdete? Ses moc dlouho nezdržela" prskla na mě.
"Ani nemám v plánu se tu dlouho zdržovat" prskla jsem na ní zase já a hned pak zavřela dveře.
Sedla jsem si na místo spolujezdce a vyjeli jsme.

Jeli jsme k Shawnovi a tam si dali oběd.
Odpoledne jsme se koukali jen na filmy a na večer taky.

"Tak na co se podíváme?" zeptal se Shawn. "Nevim, něco vyber" usmála jsem se na něj. "Tak se podíváme na 'IT' " řekl s úšklebkem. "Aah... no tak fajn, ale piš si, že nikam nepůjdu sama" zasmála jsem se. "Ani nemám v plánu tě někam pustit samotnou" usmál se na mě.
Lehli jsme si do postele a koukali na film. Strašně jsem se pak bála a schovávala se k Shawnovi.
Když film skončil šli jsme spát. Shawn si mě zase přitáhl k sobě a pak jsme usnuli.

Možná se tam pár chyb najde, ale omluvit by jste je mohli. Strašně mě baví to psát a já doufám, že vás baví to číst.  :)
#Tessie

To nepochopíš...Kde žijí příběhy. Začni objevovat