Zajímalo by mě koho baví chemie. Fakt chemii nesnáším, protože píšeme skoro furt. Přemýšlím co by mohlo být za odpověď u otázky číslo 3, ale v tu chvíli slyším učitelku říkat "tak, odložíme propisky a pojďte mi to odevzdat".
Odevzdám test se všemi otázky vyplněný krom té trojky. A rozejdu se ke své lavici. Za ani né 5 minut zazvoní a já jdu do jiné třídy. Zrovna teď máme francouzštinu, kterou opravdu miluju.▪◾⬛◾▪
Čekám před školou na Rose, ale ona nikde. Pak jí zahlédnu s Andrewem jak se drží za ruce a tulí se k sobě. Jsou opravdu roztomilí, ale asi na Rose čekat nebudu.
Rozejdu se domů, ale kousek od parku mě někdo zatáhne za ruku, schová za strom a já vypísknu.
Když poznám, že je to Shawn, tak se začnu smát. "Co to děláš?"
"Jen jsem si s tebou chtěl popovídat, když sis mě ve škole nevšímala." Řekne a podívá se na mě 'uraženým' pohledem. "Promiň" zasměju se. "Já dneska neměla moc dobrou náladu." Nevinně se na něj ušklíbnu. "Tak to bych ti jí mohl spravit." Trochu zašeptá a nehne se k mým rtům. Cítím jeho dech a přitáhnu si ho do polibku. Je to tak krásný pocit. Jako kdyby jste byli na světě jen sami a všechno by se zpomalilo.
Když se odtáhneme, tak se mu podívám do očí. Miluju jeho oči a dokázala bych se do nich dívat věčnost. "Co kdybych tě doprovodil domů?" Zeptá se a roztomile se na mě usměje. "Tak fajn." Řeknu a rozejdeme se ke mně. Po cestě mě chytne za ruku a proplete si se mnou prsty. Cítím ses ním tak skvěle, ale pořád nevím jak to mezi námi je. Co když mě jen využívá a dělá si ze mě srandu? Ne ne ne to ne. To by neudělal, protože to by to nebyl Shawn."Mamka není doma, tak nechtěl bys ke mně?" Zeptám se ho a otočím se na něj. "Tak dobře" usměje se.
Vejdeme tedy do domu a jdeme ke mně do pokoje. Hnedka se svalím na postel a Shawn taky. Podívám se na něj a začnu se smát, když na mě dělá ksichty. "Jseš fakt blázen" vypláznu na něj jazyk. "To ty taky." A na oplátku ho vyplázne on. Společně se tomu zasmějeme. "Radši zamknu, kdyby náhodou přišla ta fůrie." Podívám se směrem ke dveřím a zamknu je. Chystám se si jít připravit učivo na zítra, ale Shawn mě stáhne k sobě a já tak ležím na něm. "Co zas děláš?" Směju se mu. "Jen jsem tě chtěl mít zase u sebe." Roztomile se usměje a dá mi takovou malinkou pusu. Usměju se na něj a pusu mu vrátím.Je asi 21:00 a Shawn u mě usnul. Mezitím co spí jsem si stihla připravit učebnice a sešity do školy.
Také asi před půl hodinou přišla mamka, ale nezajímám jí. Takže tu ani nebyla.
Rychle jsem se šla osprchovat, převléknout se do kraťásků a tílka ve kterém budu spát. V pokoji ještě rychle sjedu instagram a pak si jdu lehnou za Shawnem. "No to to trvalo." Uslyším ospalím hlasem a cítím, že se Shawnovi ruce obmotaly kolem mého pasu. Nad tímto gestem jsem se pousmála a pak už zavřela oči. "Dobrou princezno" slyším za sebou. "Dobrou princi" řeknu a propadnu do říše snů.Okay, tak po trochu delší době je tu další kapča😁 je trochu kratší, ale tak co😂❤já vím, jsem fakt spolehlivá no😁😁💙
#Tessie
ČTEŠ
To nepochopíš...
Teen Fiction"Nech mě na pokoji!" "Ale já ti chci jen pomoct! To totiž kamarádi dělají..." "Ale já pomoct nechci! A ani nejsi můj kamarád!!!" "Okay... jak myslíš, až budeš něco chtít, tak za mnou nechoď! Když už teda nejsem tvůj kamarád!" Pak už se jen otočil a...