«9»

38 4 5
                                    

Vzbudila jsem se asi ve čtyři ráno a už nemohla usnout. Pořád jsem se vrtěla a snažila se najít nějakou vhodnou polohu, ale nic.
"Mio?" Ozval se hlásek za mnou. "Ano?" "Copak je?" Zeptal se Shawn.
"Nic... jen nemůžu usnout." Odpověděla jsem a otočila se k němu.
"Pojď sem." Se slovy si mě přitáhnul do objetí, já zavřela oči a do pěti minut usnula. Konečně.

***************

"Shawne, ale já tu prostě nemůžu zůstat!" Už jsem na něj musela křičet.
Aby jste věděli o co jde. U Shawna už jsem přes týden a přiživuji se tu, spím tu, používám vodu a už to nejde...
Nemůžu je sebou zatěžovat.
"Ale můžeš! Já tě domů nepustím! Nesmíš jít k ní... ona ti ublíží." Nakonec už nekřičel, ale šeptal.
"Nemusíš se o mě bát... najdu si byteček a budu bydlet sama." Opravdu už jsem tu být nemohla. Né že by se mi tu nelíbilo, ale nechtěla jsem je zatěžovat.
"Mio... prosím." Řekl smutně a sklopil hlavu. "Shawne, já nebudu bydlet daleko. Budeme se pořád scházet a budeme se pořád bavit. Neboj."
"Já ti nevím... zůstaň aspoň ještě chvilku." Podíval se na mě.
"Fajn." Hned jak jsem to řekla, tak mě objal. Po chvíli se odtáhnul a podíval se mi do očí. "Mam tě rád Mio." Řekl a usmál se na mě.
"Taky tě mám ráda." Usmála jsem se též. Chvíli jsme na sebe jen koukali a pak se ke mně Shawn nahnul a políbil mě. Polibek jsem mu vracela a cítila se dobře. Cítila jsem se v bezpečí.

****

Na oběd jsme si zajeli do restaurace, kde jsme si pořádně nacpali břicha. Teď už jedeme k Shawnovi domů. "Co budeme dělat až přijedem?" Zeptal se Shawn a přitom koukal na cestu. "Nevím, zkus něco vymyslet." Usmála jsem se na něj.

Přijeli jsme domů a pustili si telku. Shawn chvíli přepínal pořady a nakonec to vypnul. "Tam fakt nic nedávaj." Protočil při tom očima a podíval se na mě. "No... tak co budeme tedy dělat?" Zeptala jsem se ho se smíchem. "Tak to fakt nevim." A už jsme se smáli oba. Vypadalo to jako by jsme byli pod vlivem drog.

Pak jsme si asi dvě hodiny povídli a nevěděli co dělat. Nakonec Shawn navrhnul, že si zajedeme do 'star bucks' na kafe. Tam jsme si povídali taky asi hodinu a teď se snažíme udělat večeři.
"Mio?!" Zařval na mě Shawn a já se popadala smíchy za břicho. "Opravdu jsi mi právě teď rozkřápla vajíčko o hlavu?!" Propaloval mě očima, ale bylo vidět, že se snaží zadržet smích.
"Ano, opravdu jsem ti rozkřápla vajíčko o hlavu." Smála jsem se mu a on nakonec taky vyprsknul smíchy.
"Tak to teda ne!" Zařval a rozeběhl se za mnou. Hnedka jsem začala utíkat pryč. Běžela jsem po chodbě, pak po schodech a nakonec do Shawnova pokoje kde mě stejně chytil. Hnedka mě hodil na postel a začal mě lochtat.
Smála jsem se až mi vytryskly slzy.
"Nech-nech-nech-to-toho!" Smála jsem se a snažila se o srozumitelnou větu.
"Hmmm a za co?" Zeptal se Shawn a lechtal dál. "Co-co-budeš-ch-chtít!"
V tu chvíli přestal a vážně se na mě podíval. "Opravdu?" Zeptal se. "Opravdu." A myslela jsem to vážně.
"Fajn. Tak mi zítra uděláš snídani do postele." Radostně zatleskal.
"Tak jo." Usmála jsem se na něj.
Pak se nade mě nahnul a začal mě líbat. Polibky jsem mu oplácela a pak se začala zase strašně smát, protože mi na obličeji přistálo jeho vajíčko z vlasů.
"Hhh tak já se jdu osprchovat." A se smíchem odešel.
Pak jsem se šla osprchovat i já a nakonec jsme zase v objetí usnuli.

Taaak... je tu konečně další kapča😂
S tím "často" to asi nevyšlo no😂
Tahle kapitola je taková o ničem, ale snad vás to neodradilo od knížky.
Kdyžtak klikněte na hvězdičku, aby jste mi udělali radost😍
#Tessie❤

To nepochopíš...Kde žijí příběhy. Začni objevovat