Elfoglaltuk a szállodában a szobánkat, anyáék csak estére érkeznek és a mellettünk lévő szobában lesznek. Kipakolom a cuccaink és kinézek az ablakon. Az udvar már gyönyörűen fel van díszítve. Kis fehér lampionok mindenhol, estére biztos szépen fog mutatni kivilágítva. Lea leszaladt egyeztetésre, hogy hová kell állnia a szertartás alatt. Miután visszajött lemegyünk sétálni hármasban, Zsófi már ügyesen közlekedik a saját lábán. Egyre nagyobb és ügyesebb lesz. Múlt héten Lea bevitte magával a központba, majd küldött egy képet, hogy 8 izompacsirta kollégája körbe állja és Zsófi mutatja nekik a pörgős szoknyáját. Ki is nyomtatták azt a képet és kitűzték az irodájuk falára. Vagány, nyitott kiscsaj lett Zsófiból. Négy óra felé visszasétálunk a szállodába és elkezdtünk készülődni. Amikor Lea egyenruhában felöltözve megáll előttem eltátom a számat. Számtalan szalag és kitüntetés díszeleg a ruháján. Tökéletesen vasalt az ingje, nadrágja minden. Hibátlan!
- Büszke vagyok rád! – csókolom meg.
- Köszönöm – néz rám mosolyogva – Várlak titeket lent!
- Sietünk – intek búcsút és öltöztetni kezdem a kicsit. Vettem neki egy csinos kis ruhát, hosszú haját csattal fogtam oldalra és egy kis kötött pulcsit adtam még rá. Kézen fogva sétálunk le Zsófival, mindenki el van ájulva tőle, hogy milyen csinos. A szertartás alatt végig csendben van csak az előttünk ülőket simogatja meg néha, akik mosolyogva hagyják neki. Végignézek Leáékon, ott állnak Peti mellett szépen felsorakozva, mindegyikőjükön egyenruha és mosolyognak. Szerencsések, hogy egymásnak vannak. A boldogító igen után Lea odajön hozzánk és együtt vonulunk be az étterembe. A fotós csinál a kicsiről pár fotót, valamint hármunkról is. Majd Fruzsitól elkérem a képeket. Minket Dórival és Zitával egy asztalhoz ültetnek. Igyekszem figyelmen kívül hagyni az újabb lopott pillanatokat Dóri részéről. Látom, hogy Leát kicsit sem izgatja, így megnyugszom. Fruzsiék nagyon figyelmesek voltak, Zsófinak külön kaját rendeltek. Vacsora után a zenekar játszani kezd és sokan táncolni mennek, mi még az asztalnál ülünk és nevetünk Lackó hülye poénjain. Lea elviszi Zsófit táncolni, először a kislány a földön állva billeg össze-vissza, majd Lea karba veszi és úgy forgatja. Mindenki őket nézni, az én szívem is nagyot dobban. Majd a kislányt lenyúlja tőle Peti és Fruzsi, így Zitával kezd táncolni. Jót nevetnek egymás bénaságain, mi meg rajtuk.
- Vigyázz Anna, úgy látom Lea lecserélt! – jegyzi meg Andi mosolyogva.
- Attól nem félek! Neki én vagyok az egyetlen és első számú – mondom jól érthetően, hogy Dóri is hallja. Mikor Lea visszakapta Zsófit Zitával visszasétálnak hozzánk.
- Na agyontapostuk egymás lábát, de teljesült a kívánságom, hogy táncolhattam egy egyenruhással – ül le elégedetten Zita.
- Szívesen – mosolyog rá Lea és az ölébe ülteti Zsófit – Vigyázz a gyerekünkre! Mi táncolunk egyet!
- Mi?! Én?! – döbben le és kétségbeesetten néz ránk, mire mindenki elneveti magát.
- Menni fog! Csak ne adj neki édességet! – magyarázza Lea és engem felhúz a székről és táncolók közé indulunk. Jól esik kicsit kimozdulni, élvezem a táncot.
- Még él a gyerek – mondja Lea, mikor egy lassú számot kezdenek játszani és hozzá bújok.
- Az félsiker – nézek én is arra – Mondtam már hogy eszméletlenül szexi vagy ebben az egyenruhában?
- És én mondtam már, hogy vadítóan dögös vagy ebben a ruhában? – súgja a fülembe, mire végigfut a hátamon egy kellemes borzongás – Remélem estére le is vehetem rólad!
- Megparancsolom! – simítok végig a tarkóján – Már most annyira vágyom rád!
- Én is! – mondja és egy apró lágy csókot kapok. Lassan ringunk a zenére, majd újra gyorsabb zenére váltanak. Engem meg lekér Andris, így Lea hoppon marad. Elviszi addig anyáéknak a kicsit, már késő van. Visszaveszi Zita kezéből, aki hálásan néz rá ezért. Felém indulnak, hogy egy jóéjt puszit tudjak adni neki, majd eltűnnek a szemem elől. Andris nagyon jól táncol, alig bírom követni. Csatlakozik hozzánk Zita, Lackó és Andi is. Dórit nem látom sehol és ez kissé nyugtalanná tesz. Fájó lábakkal ülök vissza az asztalunkhoz és nem sokkal később Zita is csatlakozik.
YOU ARE READING
Másfajta küldetés
RomanceA Küldetés történet folytatása. Az első rész olvasása nélkül is érthető (remélem).