Rayan's P.O.V.
U jebote.Baš sam preterao sinoć.
Ova glavobolja me ubija ceo dan.Sedim ovde u knacelariji od 7 jutros i kljukam se nekim lekovima .Sinoć sam sve vreme razmišljao o njoj.
Onoj maloj smedjokosoj . O Lei.
Ona će me ubiti.Nikad do sad nisam imao ovakav osećaj,nikad nisam imao potrebu da nekoga čuvam pod staklenim zvonom.
Sve dok nisam sreo nju.
Znam,smešno je pošto je znam svega 2 nedelje... ali osećam da imamo neku hemiju. A znate kako se kaže...
Gde ima hemije,ima i fizike...
Samo što ja tu fiziku moram da čekam. I pored toga što imam neopisivu želju da je imam,da obeležim ono što je moje ,nešto me tera da idem polako sa njom.
Nešto mi govori da ovo nije kao sa svim kurvama sa kojima sam bio .
Ne ovo uopšte nije kao sa njima. Ova mala me ubija i pretvara u pepeo,ali ova mala me takodje i diže iz pepela, oživljava me kao feniks. Moj feniks.
Iz razmišljanja me,u realnost ovog okrutnog sveta, vraća telefon na mom radnom stolu ,, Kaži Jovana ". Izgovaram ime svoje sekretarice (asistentice ),ali ono što sam čuo jako me je iznenadilo. Prijatno me je iznenadilo . ,, Nije Jovana šefe. Dali ste joj otkaz ,ako se ne sećate , gosopdine ",zastala je . Znam da je želela da kaže gospodine umišljeni ali je ipak dovršila sa ,, Rayane". Uu jebote kako moje ime dobro zvuči kad ga ona izgovori. Sad još više volim moje ime.
Obožavam ga ustvari.
,, Gospodine Rayane , zovem da vas podsetim da imate sastanak za pola sata sa ,, Passionisom",već su zvali da provere da li dolazite ". Divim joj se . Kako može da bude tako profesionalna . Ja ne mogu ,ali pokušaću. Ajmo Rayaneee. ,, Naravno,čekaj te me ispred zgrade . Izlazim." Toooo, svaka mi čast. E sad sam ponosan sobom . Bravo Rayane , bravo.,, Uredu". Rekla je i spustila slušalicu .Požurio sam ka izlalzu iz zgrade. Konačno ću je videti . Ceo jebeni dan nisam video njeno prelepo lice , njeno izvajano telo . Njen prksosni karakter.
Izlazim iz zgrade i eto je .
Tako nevino stoji ispred auta i čeka me. Čeka mene.
Jebeno je prelepa dok joj sunce miluje lice . Malo sam čak i ljubomoran ,zbog toga što svako moguće muško gleda, ne, bulji u nju.
Iako nije obukla nista provokativno, izgleda kao da je sišla sa naslovne strane modnog magazina.Jebenoo.
Dok joj prilazim ona gleda direktno u mene i ... osmehne mi se .
Svršiću samo od njenog osmeha.
,, Dobar dan šefe,izgledate posrano".
Ma super . Ja mislim da ona izgleda kao boginja ,a ona misli da izgledam kao govno. Fenomenalno .Nisam se obazirao na njen komentar te sam samo ušao u auto .
Vozili smo se. Ona je meni pričala detalje o sastanku , a ja sam samo buljio u nju,kao krava u mrtvo tele. Nisam mogao da si pomognem.Ima tako blage crte lica,čija je desna strana prekrivena pramenom te jebeno prelepe smedje kose .
Oči joj nisam mogao videti zbog naočara za sunce , ali znam da sijaju. Njene oči uvek sijaju . Želeo bi da sijaju samo za mene. Ali bio bih sebičan da to tražim sad.
Tražiću kasnije. Pogled mi pada na njene usne . Te pune usne koje sanjam noćima . Bog zna šta sve nisam sanjao o tim unama. O tim punim , sočnim, jebenim usnama. Želeo bi da ih opet osetim . Ali ne samo na mojim unama.Na sastanku...
,, Rayanee ,sine. Pa koliko se dugo nismo videli ?" . Dok smo ulazili u salu za sastanke ,prišao nam je očev stari prijatelj Teodor. ,, Čika Teo ,znam stvarno se dugo nismo videli. Ali moram da ti kažem da izgledaš sve mladje i mladje. Kako je strina Marija?" . Njegova žena . ,,A Maki ko Maki. Stalno nešto zvoca, mislim da su i zidovi naučili šta ona priča. Svaki dan isto. Znaš ono ,ako sam pomerio bananu na levu stranu što sam je pomerio, a ako sam popio vodu ,što sam je popio." Pogledao sam u Leau koja se slatko nasmejala na ovo. Ahh taj osmeh. Dok sam je gledao nesvesno sam zagrizao usnu, i mislim da sam krv pustio. ,, A ova mlada dama je?" Pitao me je Teo dok je Lei ljubio ruku. Zar je morao? ,, Ja sam Lea,Lea Smith. Asistent gospodina umišljenog", zastala je i nasmejala se, shavtivši šta je rekla ,, Ovaj gospodina Rayana , da ... da Rayana". Rekla je i pogledala u mene. Sada sam mogao da joj vidim oči. Sijale su. Blistale su.
,, Haha ,čuvaj ovu malu Rayane ,dobra je .Ah da zamalo da zaboravim da vas pozovem na ,,svečani bal" kako ga je moja žena nazvala. Pa večeras u 20h. Vidimo se ", mahnuo nam je i otišao.
Otišli smo do auta,ćutali smo sve vreme.
Leau sam odbacio kući jer joj je bio kraj radnog vremena.
Kad je izašla okrenula se ka meni i najseksipilnijim glasom rekla,, Pa večeras u 20h Rayane. Vidimo se ", mahnula mi je i namugnula . Na šta mi je kurac istog momanta postao tvrd.
Dok je hodala ka vratima ,vrckala je onim bogovskim dupetnom. Ja ne mogu više.
Brzo sam izašao iz kola i potrčao ka njoj. Jebote šta ja to radim.
,,Lea", rekao sam malo glasnije , da bi me čula jer je krenula da ulazi u kuću. Stala je,ali nije se okrenula ka meni.
Prišao sam joj jako blizu, jebote šta mi radi. Krv mi juri kroz vene, kao da sam nadrogiran.
Moram da je imam u rukama, moram da osetim te kukove . Polako sam ruke položio na njene kukove, a ona se trznula i okrenula ka meni,tako da se sudarila sa mojim grudima. Ruke su mi idalje na njenim kukovima, dok su nam lica toliko blizu da osećam miris čokolade. Kako opojan miris . Polako glavu pomeram ka njenom vratu, sklonivši njenu kosu da imam bolji pristup.Uhh sineee!!! Ljubim je po vratu,a ona mi to dopušta. To mi govori sve.
Sad ću da uradim ono što sam dugo želeo. Da je obeležim.
Uzeo sam kožu njenog vrata i kreuo da sisam. Svoje male rukice je položila na moj vrat i privukla me više sebi.
Odmakao sam se od nje i otišao vozeći brzo da što pre stignem pog tuš.
Da sad nisam stao, plašim se da ne bi odustao.Bal...
Ulazim u salu,i svi mi prilaze, zaskaču i bombarduju pitanjima, a ja, ja tražim nju.
.............................Pola sata je tražim i ništa. Morao sam da izadjem napolje.
Hodajući, primetio sam andjela, andjela u crnom(Mislite da je noć)
Uhhh,odmah čim sam je video pritisak mi je skočio na 200 .
Nisam joj prilazio, gledao sam je. Gledao sam andjela na zemlji. Mog andjela.U jednom trenutku ona se okrenula ka meni i pogledi su nam se spojili.
Krenula je da hoda ka meni.
Sad bih citirao Boru Djordjevića:
,, Kada hoda ne zastajkuje,
I zemlju ne dodiruje,
A mene ne primećuje"Prišla mi je i svoje ruke stavila oko mene.
Kad je svoje male ruke sklopila oko mog vrata osećao sam se kao da imam ceo svet.
,, Nije bilo lepo to što si uradio, umišljeni . Zašto si uopšte kretao ono što ne možeš da završiš". Jao malaaaa
Stavio sam ruke oko njenog struka i privukao je sebi ,, Zato što ne mogu da ti odolim mala". Rekao sam i moram da priznam da mi je mnogo lakše. ,, Znaš šta je najgore, umišljeni? " Glavom sam uradio levo -desno kao znak da ne znam.
,, To što ni ja ne mogu da odolim tebi"Rekla je to i spojila naše usne u najbolji poljubac na jebenoj planeti.
Napokon BožeEvo ga ljudi novi nastavak. Nadam se da vam se svidja❤
Budite mi uvek ludi ljudi :)😄 ❤
YOU ARE READING
U njegovom zagrljaju
RomanceStory cover by: @uvek_luda Zaključila sam da je život težak , ali i pored te težine nadjete nekoga ko vam ga olakša . Tako sam ja našla nekoga u čijem sam zagrljaju želela da budem dok ne umrem . Ali , da li ću ja to uspeti ? To se plašim da n...