Dan i noć sa gospodinom umišljenim

3.9K 107 5
                                    

Rayan's P.O.V.

Nisam bio ni svestan šta se desilo dok nisam osetio peckanje na levom, pa zatim i na desnom obrazu.
       Ona je mene ladno ošamarila .
       Dva puta.
Boga mi , za žensko ima jaku ruku .
Pa naravno idiote kad trenira boxs , a još joj je i Kolen trener .
Opasna je , ne predaje se lako . To mi se svidja . Teško ju je osvojiti , tako da mislim da je niko do sad nije imao ...
     Ubrzo ću to i saznati .
,, Nemoj to više nikad , ali nikad da si pokušao , jer sledeći put ću da te udarim tamo gde sunce ne sija posle mog udarca . " Njen povišeni , ali idalje prelep glas me vratilo u stvarnost. ,, Jesam li bila jasna " , bodigla je obrvu i pogledala me onako ljuto . Ali ona ne zna da ja znam da ona ne moze da bude ljuta . Pa u očima joj se vidi da bi me sad zaskočila . ,, Nemoj da ponavljam Rayane" , ponovi mala , ponovi mi . Sve mi kaži , samo mi daj da te slušam. ,, Tako si seksi kad si ljuta ". Izletelo mi je , ali sta da radim kad to jeste istina. Nabacio sam onaj moj osmeh i krenuo da skeniram njeno telo . One nenormalno visoke štikel su izduživale njene , i ovako i onako duge noge , zajedno sa onim crnim uskim pantalonama ,u kojima joj dupe izgleda kao izvajano . A o onom sakou da ne pričam . Polu otkopčan pokazuje ono njeno savršeno poprsje . Malo sam se iznervirao oko tog sakoa , zato što niko ne sme sa je gleda ovako provokativnu , zato sto je ona moja.  A ja ono što je moje ne delim.
,, A ti si tako umišljen . Misliš da je dovoljno to što izgledaš kao grčki Bog . E pa znaš šta ? " , baš me interesuje šta će da mi kaže . ,, Šta ?" ...
,, To što si lep , to je možda dovoljno onim tvojim kurvama . Njima možeš da radiš šta hoćeš . Maltretiraj ih, jebi ih toliko jako da mogu sve zvezde da prebroje  , ubij ih ako hoćeš. Ne zanima me . Ali zapamti jedno " ,prišla mi je toliko blizu da sam osetio onaj njen parfem ,i gledala me je pravo u oči ,, Ja nisam kao one ". Kad je to rekla izašla je i ostavila me u kancelariji samo sa jednom misli
     ,, Svakako nisi kao druge "
Lea's P.O.V.

,, Ja, Melisa moj draga , ne mogu da razumem . Nije mi jasan . Zašto je to morao da uradi . Jaooo ubiću se!!!"
Žalim se Melisi dok biram šta da obučem pošto se njoj večeras ide u provod . ,, Ne znam , sestro slatka . Nisam pametna . Lea nije sad toliko bitno šta je on napravio , nego kako si se ti osećala ". Rekla mi je dok je uzimala griz jabuke , koju sam predhodno oljuštila . Stvarno joj je ovo pametno pitanje. ,, U tome je poenta ...  ja sam uživala " . Stala sam ispred ogledala i iako izgledam wow , osećam se ne wow. ,, Ah draga moja, da te ne znam dobro rekla bih da ti se Rayan svidja ". Nasmejala se ova moja drugarica. Što je najgore mislim da je upravu .
Stala je do mene u ogledalu i tako smo se posmatrale jedno 2 -  3 min. da vidimo da li nema neke greške .

           ( moja outfit)

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

           ( moja outfit)

           ( moja outfit)

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
U njegovom zagrljaju Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora